Амортисьори Koni FSD?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 10.11.2007
Местоположение: София
Кара: F10 535D 2012

Амортисьори Koni FSD?

Мнение от skp » 27 Апр 2008, 20:54

Някой има ли впечатления от амортисьорите на Кони FSD? Аз съм с нормално (не спортно) окачване и по принцип съм доволен от нивото на комфорт поне що се касае до градското. На магистралата обаче колата буквално подскача по бабуните, което комбинирано с директното управление на БМВ е супер изнервящо на моменти. Постоянно трябва да се правят леки корекции с волана. На гладките участъци е супер, но за съжаление те не са много по нашите пътища. Четох разни реклами на Кони за ФСД амортисьорите им и се насочих към тях поради факта, че се твърди, че се запазва до голяма степен комфорта. Това обаче е доста относително и ми е интересно дали някой е пробвал точно тези амортисьори и какви са му впечатленията.

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 27 Апр 2008, 21:13

Аз съм с Билщайн и колата си върви като по релси
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: "СПА столица на Балканите"
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D TOURING
Мечтае да кара: X6 M-POWER

Re: Амортисьори Koni FSD?

Мнение от Lyubo » 27 Апр 2008, 21:25

И аз съм със Билнщайн и съм много доволен.Няма да люля на неравности и се държи много добре на пътя.А КОНИТО са Газови и повече към спортни амортисьори и мисля че ще ти друса много.Ако не ти прави впечетление возията направо си слагай.Няма да съжаляваш.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 27 Апр 2008, 22:20

с какви билщайн по-точно сте?
аз в момента съм със оригиналното окачване, колата се държи много стабилно във всякакви ситуации, единственият му недостатък е че е високо
Не мога да се сетя за какви подскачания говориш :roll:

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 27 Апр 2008, 22:41

Моите предните са
VNE-A310-десен
VNE-A309-ляв
От серията
TWIN TUBE TECHNOLOGY
TOURING CLASS (TC)
Bilstein Touring Class original equipment replacement twin tube gas pressure shocks and struts feature the same German engineering
and quality as the world famous Bilstein Monotube Gas Pressure Shocks in a new competitively priced twin-tube design.

магазин в Пловдив
1 ул. Кукленско шосе #21
032/671626 и 032/671636
2 бул. В.Априлов #158г
032/941952 и 032/94915
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 10.11.2007
Местоположение: София
Кара: F10 535D 2012

Мнение от skp » 28 Апр 2008, 4:08

При мен подскачането е добре забележимо, макар и да е с малка амплитуда. Получава се когато има много кръпки по пътя и се кара с висока скорост 120-140. Може би при мен ефекта е по-добре забележим, защото съм със спортни седалки, които са малко по-твърди от обикновените. Единственият начин да огранича "подскачането" е да намаля налягането в гумите, което не е много далавера по нашите пътища, защото нараства шанса да се изкривят джантите като скоча в някоя по-яка дупка. При 2.0 атм. предни и 2.4 атм. на задните гуми се живее горе-долу. Това си е и налягането, което препоръчват на табелката на вратата. Вдигна ли го обаче на 2.5 на четирите гуми става страшно. Ето тук примерно един пич се оплаква от същото:
I love it ... but I have noticed a bit of bobbing over rough surfaces.
My girl has sometimes complained of feeling a bit nauseous, not from the firm ride but from the small kind of bobbing motions. I've noticed it also.
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=135049&highlight=fsd

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 28 Апр 2008, 9:48

Ми аз пък да кажа че това с дупките и подскачането не ми е много ясно как така става....
Аз усещам амортесьорите най-вече в завоите - кога колата ще се "счупи", "скърши", "извие"... нензнам как да го обесня :) При читави гуми се усеща много яко... докъде успяваш да извиеш колата в завой....

Аз съм с някакъв жълт билщайн.... и засега държи прилично но скоро ще се наложи да ги сменям

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 28 Апр 2008, 16:58

Наистина с оригиналните амортесьори Е46 си е доста стабилно, не мога да кажа че не съм бил доволен.
Аз в момента карам с червено КОНИ, щото ми беше изпуснал единия от оригиналните. И съм доста доволен. Мойте ги настроиха на средна твърдост и колата си запази комфорта, но се държи по-стегнато в завоите, просто не трепка...
Ако можеш да изчакаш (аз нямах време щото трябваше да пътувам) за жълто КОНИ (това което се настройва с едни врътки ) направо слагай и градско карай с меки , а извънградско с твърди :D
Още повече че всички модели на КОНИ стават и със спортни пружини и визията на колата става :twisted:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 20.07.2006
Местоположение: Детройт, Плевен

Мнение от Scouser » 28 Апр 2008, 17:21

По форумите има много добри отзиви за Кони ФСД. Много хора казват че обират неравностите по пътя без да ти тракат зъбите и се втърдяват значително при завойте.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 28 Апр 2008, 17:46

аз ще слагам тези http://cgi.ebay.de/BILSTEIN-EIBACH-Spor ... 18Q2el1247
имал съм такива и бях доволен, а и заради височината -30мм отпред и 20-25мм отзад

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 10.11.2007
Местоположение: София
Кара: F10 535D 2012

Мнение от skp » 29 Апр 2008, 2:26

И аз чета по форумите за това ФСД. Изкушава ме много заради относително високия комфорт. Чудех се дали някой колега не ги е пробвал вече. Мисля, че жълтото Кони ще ми е много твърдо за моя вкус. Не знам за червеното ...
По принцип не ми е спешно и така си ме кефи, ама все ме сърбят пръстите да пипна нещо по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 29 Апр 2008, 15:44

Значи и жълтото и червеното КОНИ се регулират твърдостта (има и червено дето не се регулира, но май не се предлага вече). Мисля че жълто КОНИ, настроено на най-меко не отстъпва по комфорт на сток амортесьорите на Е46 :roll:
Ако няма да слагаш къси пружини не мисля че е задължително да сменяш здравите амортесьори :confused: По-добре инвестирай в едни яки джанти (ако нямаш естествено) :D
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Благоевград

Мнение от g-powerr » 29 Апр 2008, 21:56

а каква е цената на Koni FSD? и адекватно ли ще е да сменя само предните, а отзад със сток амортесьори? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 20.07.2006
Местоположение: Детройт, Плевен

Мнение от Scouser » 29 Апр 2008, 22:27

ФСД варират между $700 - $800 без доставка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 10.11.2007
Местоположение: София
Кара: F10 535D 2012

Мнение от skp » 29 Апр 2008, 23:27

ФСД при BG дистрибутора са 1067лв. Продават се само комплект 4 броя. Не може да се купят само предни или само задни. Не знам, обаче дали ги имат в наличност.
За съжаление и на мен почва да ми се струва, че е по-добре засега да си стоя със сток амортисьорите. (Ама само да смее да думне някой от тях, веднага ще прасна едно ФСД ...)

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook