Throttle response?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Throttle response?

Мнение от steeN » 28 Юли 2004, 12:28

Някой знае ли от какво зависи. Конкретно за моята кошница... Защото се качин на един голф 2 за малко и разликата е огромна. Къде може да е проблема... при мен просто липсва ;( Не е центровка на запалването.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 28 Юли 2004, 12:35

Дебитомер, throttle position switch, горивна помпа /помпи/, регулатор на налягането на горивото, вакуум регулатор на делкото /за не-motronic/, датчик за положението на коляновия вал /за motronic/ и сигурно още няколко неща. А и голфето е доста по лека колица :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 28 Юли 2004, 12:43

Даже и на място. При голфа натискаш педала и го пускаш и актуализацията е почи моментална. При моята идва чак като пусна педала...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 28 Юли 2004, 13:25

[steeN] написа:...чак като пусна педала...

Лоша центровка на запалването /вакуум?/, лош бензин, трудно подвижно перо на дебитомера. С motronic ли си или с jetronic?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 28 Юли 2004, 13:37

L-Jetronic до колкото знам. Все пак м10. Това с дебитомера ще го проверя, мерси.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 28 Юли 2004, 13:53

Преди да пипаш по дебитомера, пробвай вакуум регулатора - на по-високи обороти извади маркуча от делкото - трябва да има промяна на оборотите. Пробвай да врътнеш делкото. Въртиш, караш, въртиш караш - и така, защото на празен ход почти няма да усетиш разлика. По книга - равен сух път, двама човека на предните седалки, скорост 50км/ч, без фарове и други консуматори, натискаш рязко газта до долу - колата трябва да набира нормално, ако глъхне - има закъснение, ако "чука аванса" - има предварение. За по-ясна представа ти трябва и стробоскоп.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 28 Юли 2004, 13:59

Това с делкото го правих вече, имаше доста голямо подобрение.(цялостно, но не и respons-a) Като тръгвах преди нормално сега завъртам гуми ако давам толкова газ. Гледах го вакум регулатора, но пак ще го проверя. 50км/ч казваш? Това на коя скорост 2ра, 3та?
Последна промяна steeN на 28 Юли 2004, 14:01, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 28 Юли 2004, 14:01

сори май мистейк - на директна - 4 предавка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 28 Юли 2004, 14:17

И при мен има нещо такова..
Аз съм с E30 320i '85
Аз преди бях писал тема "бавно падат оборотите" и донякъде оправих тоя проблем, а то по скоро беше, че като дам газ и като пусна газта оборотите падат но до към 1500-2000 и там си стояха. И проблема беше доста интересен: Като си взех колата още първия ден педала на газта доста твърд ми се стори, направо уморяваше. Та като се прибрахме отидахме в гаража и баща ми върна пружината дето е на жилото на газта с половин оборот че беше доста натегната и педала си стана ОК по мекичак, ама пак значително по твърд от другите коли. И сега един път оборотите пак бяха така доста високи и без да искам нещо ритнах педала там отзад и оборотите се нормализираха - Заяждаше ми педала и от там ми беше проблема с оборотите :lol: и сега го няма, ама пак ми се струва че съвсем малко по-бавно падат от нормалното, ще търсим другаде проблема.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 28 Юли 2004, 14:28

b2, на оста на дроселовата клапа има ключ с три положения "пуснат педал", "междинно" и "газ до дупка". По него ECU-то разбира каква да е сместа въздух/бензин. Ако по някаква причина "пуснат педал" не работи /или дроселовата клапа не затваря докрай - лошо регулирано жило за газта/ ECU-то не може да разбере, че си пуснал педала на газта и съответно прави сместа не като за "празен ход". Ако е нещо такова вероятно и разхода ти е по-висок. М10В18 при мене дава разход 7-8,5/100 смесен цикъл.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 28 Юли 2004, 15:18

ivantchoG написа:Преди да пипаш по дебитомера, пробвай вакуум регулатора - на по-високи обороти извади маркуча от делкото - трябва да има промяна на оборотите. Пробвай да врътнеш делкото. Въртиш, караш, въртиш караш - и така, защото на празен ход почти няма да усетиш разлика. По книга - равен сух път, двама човека на предните седалки, скорост 50км/ч, без фарове и други консуматори, натискаш рязко газта до долу - колата трябва да набира нормално, ако глъхне - има закъснение, ако "чука аванса" - има предварение. За по-ясна представа ти трябва и стробоскоп.

Преди да пипаш каквото и да било - закарай колата на диагностика да я закачат на машина и да се види. Това според мен с въртене на делкото и правене на центровка на ухо са доста остарели лададжийски експерименти за пред блока.. Има доста съвременна апаратуза за прецизната настройка и проверка на тези толко важни неща.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 28 Юли 2004, 15:19

незнам от какво е проблема,ама ако един Голф 2 има по-добър респонс от БМВ-то ти просто незнам какво да кажа,карал съм голф 2 и 3 доста време и нито един от двата не бяха особннено добри в това отношение.Просто бяха натискаш чакаш малко и тогава поема,докато бмв-то като му дам газ ,на секундата тръгва.....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 28 Юли 2004, 15:30

Zik написа:
ivantchoG написа:Въртиш, караш, въртиш караш - и така, защото на празен ход почти няма да усетиш разлика.

Преди да пипаш каквото и да било - закарай колата на диагностика да я закачат на машина и да се види. ...... остарели лададжийски експерименти за пред блока.. Има доста съвременна апаратуза за прецизната настройка и проверка на тези толко важни неща.


Имам сума примери за хора, които след посещение на сервиз за "центровка" казват "сега повече не ще да върви". Убеден съм, че колите с делко се регулират най-добре на път. Като я закачат в сервиза на стенда няма никакви натоварвания от трансмисия, купе, път и т.н. /динамични натоварвания/. Не става въпрос за центровка "на слух", а "на път". Всеки избира как да си поддържа колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 28 Юли 2004, 15:36

Абсолютно си прав че няма натоварване на мотора но не знам на път как ще разбеш че ти се е скапала помпата примерно и не ти качва достатъчно налягане. Ще има да си въртиш делкото а колата няма да върви ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2317
Регистриран на: 16.12.2003
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: е30, е36, e39
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: Nuclear Touring

Мнение от Nucl3arDru1D » 28 Юли 2004, 15:47

Zik написа:
ivantchoG написа:Преди да пипаш по дебитомера, пробвай вакуум регулатора - на по-високи обороти извади маркуча от делкото - трябва да има промяна на оборотите. Пробвай да врътнеш делкото. Въртиш, караш, въртиш караш - и така, защото на празен ход почти няма да усетиш разлика. По книга - равен сух път, двама човека на предните седалки, скорост 50км/ч, без фарове и други консуматори, натискаш рязко газта до долу - колата трябва да набира нормално, ако глъхне - има закъснение, ако "чука аванса" - има предварение. За по-ясна представа ти трябва и стробоскоп.

Преди да пипаш каквото и да било - закарай колата на диагностика да я закачат на машина и да се види. Това според мен с въртене на делкото и правене на центровка на ухо са доста остарели лададжийски експерименти за пред блока.. Има доста съвременна апаратуза за прецизната настройка и проверка на тези толко важни неща.



и аз мисля, 4е е доста по-разумно да се приложи техника за диагностика...
аз дори преди на ладата си правих центровката със струбоскоп, не на ухо...

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook