Пак проблем с чистачките

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Пак проблем с чистачките

Мнение от kraininski » 24 Апр 2008, 14:41

спират пущинаците им когато и където им скимне и остава да работи само най-бързата степен

та въпроса ми е, къде и кои са всичките му там релета бушони и т.н. свързани с работата на чистачките.кои са нещата от комфорт модула и дали има некви релета отпред на самото моторче дето ги мести наляво надясно....
искам да проверя всеки елемнт свързан с работата им

предварително благодаря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

Мнение от 200cm » 24 Апр 2008, 16:15

реле няма, под задната седалка се намира комфорт модула от него е проблема гаранция, имах точно същият проблем, прилича на видео касета, сменяш и си готов, аз го взех за 100тина лв. втора употреба
Обичам Родината, Мразя Държавата

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 24 Апр 2008, 23:40

200cm реле има !!!
Изображение
Едните са на Сименс, другите са на Бош.

Аз имам същия проблем, на мойта като запалиш трябва да изчакаш 1мин. на място, за да не тръгнат сами.
Сега съм без релето и работи само на най-бърза степен.100% е от релето, което го има за 30лв, но трябва да пробваш преди да го купиш дали е от него, пиши като си тествал да знаем.
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 25 Апр 2008, 0:16

Аз също имах този проблем и го отстраних като си извадих всички релета из под задната седалка и ги почистих. Сещам се само че името което пишеше на това реле е нещо от рода на " "ебаси" модула " :mhihi:

Поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 25 Апр 2008, 7:26

с контактен спрей напръскваш релето и модула и си ти ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 25 Апр 2008, 13:29

имам две релета - еднакви оранжеви....пише само бош на тях и тва е.
извадих ги и нямаше клеясало по тях но тия дни ще пробвам с релета от друго е34 да видим дали ще се оправи проблема.

а и тия мойте релета няма как да ги почистя защото са капсоловани...мога само крачетата им почистих...

и те така...

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: София

Мнение от obsessed » 25 Апр 2008, 14:42

колега и аз имам същият проблем и когато ходих за бронята колегата от който я взех казва се DEO http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=90483
пробвахме тази цялата процедура с смяната на релета и комфорт модули за което съм много благодарен но се оказа че не е от тях.
Може би е от ръчката за чистачките или моторчето но за сега не мога да разбера.при мен симптомите са следните като пусна пръскалките да мият джама и чистачките не спират около минута две.после пък като спрат не щат техната гад да тръгнат поне 10-15 минути само на най бързата степен вървят.имам идея да я закарам в дару-кар да я прегледат.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 25 Апр 2008, 19:47

и при мен е така и пръсках модули и нема оправия--оня ден в вихрушката ми тръгна и по бавната скорост -явно нещо стаа в мотора като се понамокри и тръгва
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 26 Апр 2008, 9:30

obsessed написа:колега и аз имам същият проблем и когато ходих за бронята колегата от който я взех казва се DEO http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=90483
пробвахме тази цялата процедура с смяната на релета и комфорт модули за което съм много благодарен но се оказа че не е от тях.
Може би е от ръчката за чистачките или моторчето но за сега не мога да разбера.при мен симптомите са следните като пусна пръскалките да мият джама и чистачките не спират около минута две.после пък като спрат не щат техната гад да тръгнат поне 10-15 минути само на най бързата степен вървят.имам идея да я закарам в дару-кар да я прегледат.


Виж си бушона(пластината) на плюсовия кабел веднага след акумулатора.Това бушонче като изгори става така.90% съм сигурен че проблема ти е от него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 26 Апр 2008, 9:33

Breyton написа:
obsessed написа:колега и аз имам същият проблем и когато ходих за бронята колегата от който я взех казва се DEO http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=90483
пробвахме тази цялата процедура с смяната на релета и комфорт модули за което съм много благодарен но се оказа че не е от тях.
Може би е от ръчката за чистачките или моторчето но за сега не мога да разбера.при мен симптомите са следните като пусна пръскалките да мият джама и чистачките не спират около минута две.после пък като спрат не щат техната гад да тръгнат поне 10-15 минути само на най бързата степен вървят.имам идея да я закарам в дару-кар да я прегледат.


Виж си бушона(пластината) на плюсовия кабел веднага след акумулатора.Това бушонче като изгори става така.90% съм сигурен че проблема ти е от него.

:shock: като изгори тоя бушон нема ток никъде :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 30 Апр 2008, 16:20

Недей да бъдеш толкова сигурен.Плюсовия кабел не е само един.Имал съм го този проблем и от него чистачките ми работеха само на бърз ход и имах проблеми с централното и ел. стъклата.
Тази пластина(бушон) се проверява за има няма 5 мин.Нека човека да погледне и пак ще говорим ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: София

Мнение от obsessed » 30 Апр 2008, 16:58

оки утре ще погледна под седалката и ще кажа какво е състоянието.

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 30 Апр 2008, 20:24

Пластинката е на бумбето до акомулатора ако ти е отпред акомулатора.Аз я смених тази пластина още на 2-рия ден, но ефект никакъв.
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook