как да разбера кой лагер е ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

как да разбера кой лагер е ?

Мнение от vladuicho » 23 Апр 2008, 12:12

нещо ми вие като колата се движи с 70-80км,като дигна повече се оправя ,и мисля че е заден лагер ама как мога да проверя,и дали може да е от крива джанта? :roll: ,ааа и ако е лагер колко пари струва?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 23 Апр 2008, 12:30

70-80 лева е хубав лагер. С прилична отстъпка много надолу.
Трудът не е много - 20-30 лв, но търси преса.
Има доста теми по твоя въпрос. Видгаш болната страна на крик и въртиш колелото, то ще се чуе и ще си покаже.
Също караш докато започне да вие и накланяш наляво - надясно с волана. Виенето в едната посока ще се усили.

Препоръчително: двата лагера да смениш едновременно.
Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 23 Апр 2008, 12:55

И аз съм за лагери... наистина е добре да смениш и двата, обикновено се износват еднакво. Ако вие само единия, другия скоро ще се обади.
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 23 Апр 2008, 23:05

vladuicho написа: ама как мога да проверя,и дали може да е ...


Повози ме 3 минути и ще ти кажа ;)

D3BEP написа:Трудът не е много - 20-30 лв


Къде са тези балъци ?

BFM написа:...наистина е добре да смениш и двата, обикновено се износват еднакво. Ако вие само единия, другия скоро ще се обади.

:mhihi:
0898578595

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 24 Апр 2008, 7:14

Почваш да правиш зигзагобразни завои, като въртиш наляво и надясно кормилото плавно ~ и ще се чуе кой лагер е.
Лагера е около 30 лв. вземи си на SNR и труда 50-60 лв.


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 24 Апр 2008, 15:09

ок мерси момци :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 24 Апр 2008, 15:26

mityooo написа:
vladuicho написа: ама как мога да проверя,и дали може да е ...


Повози ме 3 минути и ще ти кажа ;)

D3BEP написа:Трудът не е много - 20-30 лв


Къде са тези балъци ?

BFM написа:...наистина е добре да смениш и двата, обикновено се износват еднакво. Ако вие само единия, другия скоро ще се обади.

:mhihi:

Ей ти балъци, бате:
http://www.pitstopbg.com/service/content/view/14/29/
Ей ти и още цени
http://audibg.com/lofiversion/index.php/t395-100.html
http://209.85.129.104/search?q=cache:bE ... d=17&gl=bg

Не ми се дават повече линкове. Всъщност ще се затрудня да намеря над 40 лв. цена за смяна лагер на главина брато.... Като напишеш в гуглата, ВСИЧКИ ОФЕРТИ СА ПОД!!!!
Дерзай.
И следващият път опитай със смислен пост, не с героизъм.

Имам едно кратко въпросче към тебе.
Най - скъпите сервизи в страна вземат за труд по 40 лв на час. Евтините - по 15-тина.
Колко часа е според теб нормата за смяна на един лагер на главина? Хеле пък със преса.
Въпрос с повишена трудност....

Поздрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 24 Апр 2008, 23:23

D3BEP написа:Въпрос с повишена трудност....



За теб може би :?: :!: :idea:

Не знам защо приемаш нещата лично :?:

Прочетох в темата,че за смяна взимали 20-30 макс.

Не познавам майстор ( казах майстор ,а не болтаджия ) ,който за тези пари ще свали барабана ,накладките ,ще откачи жилото на ръчната ,ще отвие и свали спирачния маркуч,ще отвие полуоската , ще бие като луд по вечно клеясалия болт на горното сверично съединение ( не ,че долния е "цвете" ),ще свали целия носач от колата .Ще избие главинката и лагера на пресата и набие новия лагер.
И после ще върне нещата по местата им .Ще обезвъздуши спирачната система и ще направи реглаж заден мост ,което е задължително след такова разглобяване :!: :!: :!: Забравил ли си или не знаеш не е от значение ,но това са още пари :!:
Да не говорим ,че 90% от колите(имам в предвид с регулируем заден мост! ) не са "виждали" реглаж на задния си мост никога и "ходят" като разчекнати патки :!: :idea:

Момчето пита колко ще му излезе .
Дал си линкове .Калкулирай му,че по моите сметки само реглажа на геометрията е 18-25 лева :!: :!: ;)

Та на какъв "герой" се правя според теб :?: ;)
Не очаквам смислен отговор ;)

Много поздрави от mityooo :)

ПП Между другото думички от сорта на : падни ,действай,стани ,дерзай ,млъкни и т.н. са за кучето евентуално :!: :idea:
При липса на възпитание и за тъщата и жената също стават ,но не и тук :!: ;)
0898578595

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 25 Апр 2008, 8:51

Дам, извинявай, не влагам обидни, а подсилващи фрази. Не ти подвиквам, по - скоро се изказвам малко по.... повествователно.
Приех го не лично, а недобре, защото хвана по една фраза на всеки от писалите, написа по нещо подигравателно, а всъщност нищо не каза. Не мисля, че е по - малко обидно!

Смисленият отговор е съвсем прост.
Обезвъздушаване на спирачният апарат и регулаж на геометрията въобще не са необходими процедури при свалянето на главината. Първото се установява дали е нужно след ремонта, а и зависи от сръчността на майстора и теча, който ще предизвика. Даже и да се наложи, процедурата е 1-2 минути. Второто обикновено даже е невъзможно за сервизите, за които ми говориш - с чукане и тракане и алабала.
А доколкото знам в много случаи даже не се налага да се сваля носача. Даже и да се свали... Така че идеите ти са доста подвеждащи.

Иначе, ако сме такива перфекционисти, аз казах: най добре поне двойно по - скъпо, за да е сигурно, И двата лагера .Естествено, и регулаж. Не мисля, че има какво да спорим по това.
Само че доколкото виждам, човекът търси най - евтин вариант.

ПП. Лагерът по повечет оставки е до един час, даже и по - малко. Нормално, не мислиш ли? В противен случай една кола с лагери за смяна блокира един канал и един работник в сервиза за цял ден... Не е голяма успеваемост.
ППП. Лично при мен отне час и половина. С две обезвъздушавания, едно дълго чакане на преса и счупване на болта на носача.

Поздрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 16.05.2007
Местоположение: София

Мнение от go play » 25 Апр 2008, 11:14

Аз до сега не съм виждал БМВ на което полуоската да излезе от носачс със скоба.Май шлиците са прекалено финни и в 90% от случаите избиването на преса е задължително.В един сервиз "МЕГАТРОН" миналата година ми счупиха носача.А за лагера колега на десен завой вие преден ляв и обратното.Със задните е малко по трудно но пак се хващат така.Ако лагера е много разбит може да има и луфт на гумата.А ако се сваля носача реглажа на задня мост е задължителен...
-=No Try 2 Fly=-

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 25 Апр 2008, 11:28

Вдигаш задна лява на крик, даваш газ и слушаш шума, правиш същото и със задна дясна и където шума е по-силен там ти е и разбития лагер, но и моя съвет е да смениш и двата :D
П.С. Само да не си с някой 100%-тов шпер, че ше падне от крика :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Мнение от netmurder » 25 Апр 2008, 21:26

а на мен защо ми казаха че требва да сменя цялата главина, значи може да се смени само лагера :!:
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 25 Апр 2008, 23:13

netmurder написа:а на мен защо ми казаха че требва да сменя цялата главина, значи може да се смени само лагера :!:
Питай ги. Може и главината да е за смяна.
Но по принцип има коли, при които само лагерът не се сменя, доколкото знам, само с главината. Главина - лагер мисля че водят тоя вид главини. Да не би да се бъркат с такава?

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 27.04.2008

Мнение от 4o4ko » 27 Апр 2008, 0:38

obeknovenno na tazi skorost 70-80km se obajda i denfera kolega obarni vnimanie kogato podava6 i vra6ta6 gasta ima li promiana

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 27 Апр 2008, 0:45

не се карайте .. все още има майстори които не бачкат по сервизи разбират си и имат доста клиенти .. аз лично ходя при такъв които е бачкал в БМВ сервиз и разбира доста .. и естествено е избегал за да си прибира сам парите а не да ги дава на шефа и съм много доволен ;)
за преден лагер ми беше зел 15 китна .. само не знам защо да дам 50 в некои сервиз .. нещо по различно ще направят или ще ми сложат лепенка подържано в оторизиран сервиз :lol:
а да не говорим за майсторите по сервизите .. че темата ще стане доста дълга :)
това говоря за нашия град специално .. за другите немам идея ;)
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook