как да разбера кой лагер е ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
как да разбера кой лагер е ?
нещо ми вие като колата се движи с 70-80км,като дигна повече се оправя ,и мисля че е заден лагер ама как мога да проверя,и дали може да е от крива джанта?
,ааа и ако е лагер колко пари струва?

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
70-80 лева е хубав лагер. С прилична отстъпка много надолу.
Трудът не е много - 20-30 лв, но търси преса.
Има доста теми по твоя въпрос. Видгаш болната страна на крик и въртиш колелото, то ще се чуе и ще си покаже.
Също караш докато започне да вие и накланяш наляво - надясно с волана. Виенето в едната посока ще се усили.
Препоръчително: двата лагера да смениш едновременно.
Поздрави!
Трудът не е много - 20-30 лв, но търси преса.
Има доста теми по твоя въпрос. Видгаш болната страна на крик и въртиш колелото, то ще се чуе и ще си покаже.
Също караш докато започне да вие и накланяш наляво - надясно с волана. Виенето в едната посока ще се усили.
Препоръчително: двата лагера да смениш едновременно.
Поздрави!
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
И аз съм за лагери... наистина е добре да смениш и двата, обикновено се износват еднакво. Ако вие само единия, другия скоро ще се обади.
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
mityooo написа:vladuicho написа: ама как мога да проверя,и дали може да е ...
Повози ме 3 минути и ще ти кажа
D3BEP написа:Трудът не е много - 20-30 лв
Къде са тези балъци ?BFM написа:...наистина е добре да смениш и двата, обикновено се износват еднакво. Ако вие само единия, другия скоро ще се обади.
Ей ти балъци, бате:
http://www.pitstopbg.com/service/content/view/14/29/
Ей ти и още цени
http://audibg.com/lofiversion/index.php/t395-100.html
http://209.85.129.104/search?q=cache:bE ... d=17&gl=bg
Не ми се дават повече линкове. Всъщност ще се затрудня да намеря над 40 лв. цена за смяна лагер на главина брато.... Като напишеш в гуглата, ВСИЧКИ ОФЕРТИ СА ПОД!!!!
Дерзай.
И следващият път опитай със смислен пост, не с героизъм.
Имам едно кратко въпросче към тебе.
Най - скъпите сервизи в страна вземат за труд по 40 лв на час. Евтините - по 15-тина.
Колко часа е според теб нормата за смяна на един лагер на главина? Хеле пък със преса.
Въпрос с повишена трудност....
Поздрави!
D3BEP написа:Въпрос с повишена трудност....
За теб може би



Не знам защо приемаш нещата лично

Прочетох в темата,че за смяна взимали 20-30 макс.
Не познавам майстор ( казах майстор ,а не болтаджия ) ,който за тези пари ще свали барабана ,накладките ,ще откачи жилото на ръчната ,ще отвие и свали спирачния маркуч,ще отвие полуоската , ще бие като луд по вечно клеясалия болт на горното сверично съединение ( не ,че долния е "цвете" ),ще свали целия носач от колата .Ще избие главинката и лагера на пресата и набие новия лагер.
И после ще върне нещата по местата им .Ще обезвъздуши спирачната система и ще направи реглаж заден мост ,което е задължително след такова разглобяване




Да не говорим ,че 90% от колите(имам в предвид с регулируем заден мост! ) не са "виждали" реглаж на задния си мост никога и "ходят" като разчекнати патки


Момчето пита колко ще му излезе .
Дал си линкове .Калкулирай му,че по моите сметки само реглажа на геометрията е 18-25 лева



Та на какъв "герой" се правя според теб


Не очаквам смислен отговор

Много поздрави от mityooo

ПП Между другото думички от сорта на : падни ,действай,стани ,дерзай ,млъкни и т.н. са за кучето евентуално


При липса на възпитание и за тъщата и жената също стават ,но не и тук


0898578595
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Дам, извинявай, не влагам обидни, а подсилващи фрази. Не ти подвиквам, по - скоро се изказвам малко по.... повествователно.
Приех го не лично, а недобре, защото хвана по една фраза на всеки от писалите, написа по нещо подигравателно, а всъщност нищо не каза. Не мисля, че е по - малко обидно!
Смисленият отговор е съвсем прост.
Обезвъздушаване на спирачният апарат и регулаж на геометрията въобще не са необходими процедури при свалянето на главината. Първото се установява дали е нужно след ремонта, а и зависи от сръчността на майстора и теча, който ще предизвика. Даже и да се наложи, процедурата е 1-2 минути. Второто обикновено даже е невъзможно за сервизите, за които ми говориш - с чукане и тракане и алабала.
А доколкото знам в много случаи даже не се налага да се сваля носача. Даже и да се свали... Така че идеите ти са доста подвеждащи.
Иначе, ако сме такива перфекционисти, аз казах: най добре поне двойно по - скъпо, за да е сигурно, И двата лагера .Естествено, и регулаж. Не мисля, че има какво да спорим по това.
Само че доколкото виждам, човекът търси най - евтин вариант.
ПП. Лагерът по повечет оставки е до един час, даже и по - малко. Нормално, не мислиш ли? В противен случай една кола с лагери за смяна блокира един канал и един работник в сервиза за цял ден... Не е голяма успеваемост.
ППП. Лично при мен отне час и половина. С две обезвъздушавания, едно дълго чакане на преса и счупване на болта на носача.
Поздрави!
Приех го не лично, а недобре, защото хвана по една фраза на всеки от писалите, написа по нещо подигравателно, а всъщност нищо не каза. Не мисля, че е по - малко обидно!
Смисленият отговор е съвсем прост.
Обезвъздушаване на спирачният апарат и регулаж на геометрията въобще не са необходими процедури при свалянето на главината. Първото се установява дали е нужно след ремонта, а и зависи от сръчността на майстора и теча, който ще предизвика. Даже и да се наложи, процедурата е 1-2 минути. Второто обикновено даже е невъзможно за сервизите, за които ми говориш - с чукане и тракане и алабала.
А доколкото знам в много случаи даже не се налага да се сваля носача. Даже и да се свали... Така че идеите ти са доста подвеждащи.
Иначе, ако сме такива перфекционисти, аз казах: най добре поне двойно по - скъпо, за да е сигурно, И двата лагера .Естествено, и регулаж. Не мисля, че има какво да спорим по това.
Само че доколкото виждам, човекът търси най - евтин вариант.
ПП. Лагерът по повечет оставки е до един час, даже и по - малко. Нормално, не мислиш ли? В противен случай една кола с лагери за смяна блокира един канал и един работник в сервиза за цял ден... Не е голяма успеваемост.
ППП. Лично при мен отне час и половина. С две обезвъздушавания, едно дълго чакане на преса и счупване на болта на носача.
Поздрави!
Аз до сега не съм виждал БМВ на което полуоската да излезе от носачс със скоба.Май шлиците са прекалено финни и в 90% от случаите избиването на преса е задължително.В един сервиз "МЕГАТРОН" миналата година ми счупиха носача.А за лагера колега на десен завой вие преден ляв и обратното.Със задните е малко по трудно но пак се хващат така.Ако лагера е много разбит може да има и луфт на гумата.А ако се сваля носача реглажа на задня мост е задължителен...
-=No Try 2 Fly=-
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Вдигаш задна лява на крик, даваш газ и слушаш шума, правиш същото и със задна дясна и където шума е по-силен там ти е и разбития лагер, но и моя съвет е да смениш и двата
П.С. Само да не си с някой 100%-тов шпер, че ше падне от крика


П.С. Само да не си с някой 100%-тов шпер, че ше падне от крика


- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
а на мен защо ми казаха че требва да сменя цялата главина, значи може да се смени само лагера 

Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Питай ги. Може и главината да е за смяна.netmurder написа:а на мен защо ми казаха че требва да сменя цялата главина, значи може да се смени само лагера
Но по принцип има коли, при които само лагерът не се сменя, доколкото знам, само с главината. Главина - лагер мисля че водят тоя вид главини. Да не би да се бъркат с такава?
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
не се карайте .. все още има майстори които не бачкат по сервизи разбират си и имат доста клиенти .. аз лично ходя при такъв които е бачкал в БМВ сервиз и разбира доста .. и естествено е избегал за да си прибира сам парите а не да ги дава на шефа и съм много доволен
за преден лагер ми беше зел 15 китна .. само не знам защо да дам 50 в некои сервиз .. нещо по различно ще направят или ще ми сложат лепенка подържано в оторизиран сервиз
а да не говорим за майсторите по сервизите .. че темата ще стане доста дълга
това говоря за нашия град специално .. за другите немам идея

за преден лагер ми беше зел 15 китна .. само не знам защо да дам 50 в некои сервиз .. нещо по различно ще направят или ще ми сложат лепенка подържано в оторизиран сервиз

а да не говорим за майсторите по сервизите .. че темата ще стане доста дълга

това говоря за нашия град специално .. за другите немам идея


17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани