на 2000 оборота глъхне

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

на 2000 оборота глъхне

Мнение от ozy » 06 Фев 2008, 4:24

Здравейте,
надявам се да мога да обясня.
Доста често се получава така, че като премина на по голяма предавка, но само ако оборотите паднат около 2000 об. и тогава настъпя педала на газта, колата глъхне(забива муцуната) за съвсем кратко. Също така ако задържа по дълго време пак на около 2000 об. и се опитам да ускоря, мотора заглъхва, сякаш ми свършва бензина и след това се изфорсирва. Който не познава колата неможе да усети този момент, но мен си ме дразни.
Да уточня:
мотора е М50Б20 без ванус. (освен този с вануса на 5-цата ми да върви много по добре и аз да си въобразявам нещо...) :mhihi:
Когато колата се настъпва здраво няма никакъв проблем.
Сменил съм ламбда сонда, въздушен филтър, свещи, гарнитура на капака на главата(на клапаните) и компютъра не дава никакви грешки!
Единственно незнам как да проверя масметъра.
Поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 06 Фев 2008, 9:47

за начало си почисти лулите ,виж си свещите , и огледай на тъмно бобините за пробиви ... ако не е от това диагностика

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 1.06.2006
Местоположение: sofiata

Мнение от pepy_81 » 06 Фев 2008, 11:27

виж за всеки случай и бензиновото помпа дали има достатачно дебит :(
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 06 Фев 2008, 22:47

Alexi, благодаря за съвета но както виждаш съм писал че съм сменил свещи и гарнитура, което следва да се сетя да почистя и лулите...
Виж за бензиновата помпа и аз се съмнявах, но всеки казва че ако няма дебит помпата, то тогава няма да ми върви колата на високи обороти.
Днес почистих масмеръта но няма промяна, остава да изчистя и дюзите и друго не ми идва на акъла.
Искам също да кажа че днес при изфорсирване на колата на 1-ва до 4500об. след това 2-ра предавка и като настъпя газта и "забива носа". Ако настъпя колата до 6000об, при включване на следващата предавка и газ, няма проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 1.06.2006
Местоположение: sofiata

Мнение от pepy_81 » 06 Фев 2008, 22:52

за помпата не е вярно това тя за високите обороти си наваксва после от личен опит го знам това но ти си знаеш най добре успех :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 06 Фев 2008, 22:56

Кажи ми моля те какво да я направя тази бензинова помпа? Мога ли да я изчистя с нещо? Ако имаш идея ми кажи или трябва да се купува нова?
Благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 1.06.2006
Местоположение: sofiata

Мнение от pepy_81 » 06 Фев 2008, 22:59

значи мен ми я замериха в сервиз и чак тогава купих нова по добре първо я замери и тогава купувай нова :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: с усмивка.

Мнение от Axis » 07 Фев 2008, 20:56

Мойта прави същото на студен двигател. На първа и втора около 2000 оборота се замисля преди да ускори. Ако намериш решение свиркай. :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: гр.Своге
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 I 1.8 M43
Мечтае да кара: M-Power
Детайли за колата: БМВ- радостта от шофирането !

Мнение от jazza77 » 08 Фев 2008, 19:32

виж да няма прецакан кабел на някоя свещ
TURBO

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 25 Апр 2008, 0:49

След дълго ходене по мъките, незнаен брой диагностики и съвети от "майстори", които бяха безполезни, аз реших проблема. Оказа се че ламбда сондата която съм сложил явно не подава вярна информация на компютъра и мотора се бърка. Марката на сондата е БОШ !!! Явно не марката е важна, защото си купих някаква универсална сонда и колата ми литна !

Поздрави.

ПС: Не винаги "оригиналните" или "марковите" части са на 100% качествени.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook