Оборотите играят при палене

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Оборотите играят при палене

Мнение от thunderl » 23 Апр 2008, 14:30

Момчета като паля оборотите скачат до 1500 после падат почти до 0 и колата тръгва да гасне, но не гасне а отново вдига до 1500. И така се повтаря. Форсаж не оправя нещата. Какво е това?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Мнение от thunderl » 23 Апр 2008, 20:44

След известно взиране открих, че един маркуч от двигателя е станал на юфка. Дърпала е въздух от него и за това се е опитвала да гасне. Добре, че не беше дебитомер или стъпково моторче :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 7.08.2004
Местоположение: София-Русе
Пол: Мъж

Мнение от civic » 23 Апр 2008, 23:35

thunderl написа:След известно взиране открих, че един маркуч от двигателя е станал на юфка. Дърпала е въздух от него и за това се е опитвала да гасне. Добре, че не беше дебитомер или стъпково моторче :)

много е коварен тоя маркуч:)
чак на диагностика ходих заради него

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Променливо
Пол: Мъж
Кара: BMW 330cd
Мечтае да кара: BMW 330cd
Детайли за колата: Facelift Coupe, червена кожа, автоматична скоростна кутия, сив металик 2004 година

Мнение от Mupaka » 24 Апр 2008, 5:13

И аз го имам този проблем но ми казват че е от ламбда сонда. Каде се намира този маркуч ???

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 24 Апр 2008, 10:19

57 лв. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 26.03.2008
Местоположение: София

Мнение от Unfeel » 24 Апр 2008, 12:22

при мен е малко по различно ...след като запаля оборотите се покачват но НЕ повече от 1000 след 2-3 мин се нормализират и всичко е добре,работи както трябва и без ядове..незнам дали трябва и аз да я водя на доктор :help: :dunno: :wtf:
If U Know About BMW,You Either Own One ,Or Want One!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 24 Апр 2008, 12:32

Unfeel написа:при мен е малко по различно ...след като запаля оборотите се покачват но НЕ повече от 1000 след 2-3 мин се нормализират и всичко е добре,работи както трябва и без ядове..незнам дали трябва и аз да я водя на доктор :help: :dunno: :wtf:

Първата минутка на студено оборотите са по - високи, няма страшно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: veliko tarnovo/sofiq

Мнение от mitak_88 » 24 Апр 2008, 13:37

Unfeel написа:при мен е малко по различно ...след като запаля оборотите се покачват но НЕ повече от 1000 след 2-3 мин се нормализират и всичко е добре,работи както трябва и без ядове..незнам дали трябва и аз да я водя на доктор :help: :dunno: :wtf:


в началото е нормално като запалиш и първите 10 сек да се вдигнат до 1000 да паднат до 500 и да се нормализират пак на 1000 за около 2 мин...ако баркам някой да ме поправи!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Мнение от thunderl » 24 Апр 2008, 21:09

Mupaka написа:И аз го имам този проблем но ми казват че е от ламбда сонда. Каде се намира този маркуч ???

Като застанеш отпред се пада в задната част на двигателя, отгоре. (моето е с М43 на другите може да не е така). За всеки случай огледай да не дърпа въздух и от другаде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 24 Апр 2008, 21:30

Може ли да дадеш снимка кдъед е маркуча ?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook