Питай патило не питай старило...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Питай патило не питай старило...

Мнение от Hotch-Potch » 23 Апр 2008, 10:38

Здравейте драги съфорумци! След като попрегледах предишни теми по въпроса, който ме интересува и не намерих точно това, което ми трябва, реших да пусна едно питане!
Значи проблема е следния: карам е36-компакт 98г. 316 на газ. /това не точно е проблема, но е свързано.. :mhihi: / Първо да уточня че става въпрос за поведение на колата на бензин. И така, сутрин първото ми палене е странно- ако не дам леко газ на колата гасне, а след това като загрее няма проблем. Освен това, без значение дали е студено ДВГ-то или топло, като ускорявам на 2000 оборота ми "глъхне" и не ще да върви както трябва. По едно време на 3000 тръгва после пак забува муцуната. Жена ми кара същия компакт и по това си давам сметка че моя нещо е запушен! Значи какво съм предприел до сега: сложих нови свещи DENSO, въздушен филтър, смених катализатора с ново гърне, две диагностики направих и на двете ми казват че колата има перфектно съотношение гориво-въздух, че изгарянето е супер абе въопще че колата е ОК, само че не е.... :help:
мисля сега да сменя горивния филтър ама той моя не е направил и 30.000 така че се съмнявам да се оправи!

Предварително Ви благодаря за всичко! Дано се намери някой препатил да ме светне какво се случва с колицата ми!
Your brain has two parts: one is left, and the other is right. Your left brain has nothing right. Your right brain has nothing left!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Питай патило не питай старило...

Мнение от Mollov » 23 Апр 2008, 10:44

Hotch-Potch написа:
мисля сега да сменя горивния филтър ама той моя не е направил и 30.000 така че се съмнявам да се оправи!



!!!Според мен!!! горивният филтър трябва да се сменя наред с въздушният и масленият, щото с тия бензини тука.... айде, преко сили през смяна т.е. на 20к (даже ако на 8к сменяш консумативи, значи на 16к горивният филтър). Да го чакаш да минат 30-40к километра и да го смениш, щото едва ли не тогава трябва.... не си е работа...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 23 Апр 2008, 10:47

Виж си гумения маншон от дебитомера до всмукателния колектор да не е пукнат някъде,че като дърпа въздух ги прави тия магарии :idea:
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 23 Апр 2008, 10:49

Батко, тва на диагностиката ако не са го видяли, значи "АМАН ше кажа аз на такъви майстори".... :roll:

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 23 Апр 2008, 10:53

vld написа:Виж си гумения маншон от дебитомера до всмукателния колектор да не е пукнат някъде,че като дърпа въздух ги прави тия магарии :idea:


кво стана при теб? маншона ли беше влади ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 23 Апр 2008, 12:11

Я маншона, я дебитомерЯ... Щом колата забива и не върви. Дано е само маншона.

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Re: Питай патило не питай старило...

Мнение от Ogi » 23 Апр 2008, 13:52

Hotch-Potch написа:И така, сутрин първото ми палене е странно- ако не дам леко газ на колата гасне, а след това като загрее няма проблем. Освен това, без значение дали е студено ДВГ-то или топло, като ускорявам на 2000 оборота ми "глъхне" и не ще да върви както трябва. По едно време на 3000 тръгва после пак забува муцуната.


абе на 100% е маншона... а за да си сигурен преди да го смениш... купи си от сивото тиксо което е като изолирбан... увий го едно хубаво и виж дали пак ще ти ги прави тези проблеми... ако не ги прави знаеш каде е проблема ;) а сигурно е започнала и да харчи повече нали ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Hotch-Potch » 23 Апр 2008, 14:06

Точно защото на диагностиката не излезе проблем си мисля първо да сменя горивния филтър! Иначе това за спукания маншон го знам ама ако беше спукан нямаше да върви колата на газ! Знаем че на газовата и трябва много малко повече въздух и направо не може да работи, за това и този проблем отпада, защото колата върви на газ нормално! Напоследък обаче ми прави проблем с газта, но се съмнявам да е свързано, защото проблема с бензина го имам отдавна, а дяволиите с газта ги прави от скоро! Става въпрос за следното: като пали, колата пали на бензин автоматично. Съответно на студен двигател или първо палене за деня проблем с газта нямам - превключвам си когато трябва и си е ОК. Проблема идва на топъл двигател, когато гася колата за малко и пак я запаля. Тогава като мина на газ /без значение колко съм карал на бензин преди това/ ми забива муцуната за около 10-15 сек. :roll: , оборотите падат и ако карам с под 50-60км/ч направо спира и загасва! Става да се кара само с много ама много леко подаване на газ и така за 10-ина секунди и после отпушва и си тръгва нормално... бах ти и гадната история!!! Като прибавя към това и играенето на оборотите на газ, направо ще полудея! Добре че ми е евтино и колата ми трябва за много километри дневно иначе никаква газ ;)
Ми това е момчета! Като гледам, колко съм изписал не знам кой въопще ще чете ама все пак мерси пак на тези които го направят!
RESPECT
Your brain has two parts: one is left, and the other is right. Your left brain has nothing right. Your right brain has nothing left!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 23 Апр 2008, 18:55

на стария си двигател имах подобен проблем , оказа се че проблема е в газта а имено че в нея има всякакви лайна - вода , графит , сяра и т.н. та газовия клапан беше се задръстил с тоя графитен прах и като го отворих от него изпада една шепа , възможно е газовата система да ти е задръстена , или в крайна сметка някоя дюза да се подпушва от мръсотиите в газта
BMW 318is

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 23 Апр 2008, 18:56

а също от тоя прах имаше и в изобилие в изпарителя :mhihi:
BMW 318is

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 26.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 Компакт

Мнение от hugh » 23 Апр 2008, 23:25

Колега и аз карам компакт на газ. Препоръчвам ти да ходиш на газанализатор. Проблема ти идва определено от газовото. Недей да сменяш нищо друго преди да отидеш на добър газаджия.
Успех!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 2.11.2007
Местоположение: Бяла

Мнение от Romeo_0 » 24 Апр 2008, 20:15

Според мен не е от газта щом и на бензин го прави :!: Да ти кажа може и дебитомера да ти прави проблем но понякога диагностиката това го пропуска ,така че е хубаво да се провери вниматело.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Hotch-Potch » 24 Апр 2008, 22:34

Romeo_0 написа:Според мен не е от газта щом и на бензин го прави :!: Да ти кажа може и дебитомера да ти прави проблем но понякога диагностиката това го пропуска ,така че е хубаво да се провери вниматело.



И аз мисля че не е от газта проблема, но може и да са свързани по някакъв начин ;) Но ще се радвам с един удар да утрепя два заека :mhihi:
Лошото е това че ако е дебитомера, значи на два пъти го пропускат на диагностика и то в различни сервизи, че и инженери по диплома!!! В тая насока да питам: какво да му гледам на дебитомера, за евентуални бъгове и също така колко ще ми струва да го заменя!? До колкото знам на новите цените са им отровни или се лъжа!?!?
Your brain has two parts: one is left, and the other is right. Your left brain has nothing right. Your right brain has nothing left!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Hotch-Potch » 25 Апр 2008, 17:36

Значи по проблема с газта! Оказа се че е от лош контакт на клемите на ралетата :shock: :confused: Малко спрей и стягане на обувки помогнаха /за сега/ Има и вариант при който газовия клапан и филтъра към него да са се задръстили - съответно за около 30-40 лв ще се смени!
Остава да оправя и проблема с бензина... :roll:
Your brain has two parts: one is left, and the other is right. Your left brain has nothing right. Your right brain has nothing left!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook