При 160 загрява до средата - нормално ли е? 318is

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: Sofia
Кара: 328i Е46 '99

При 160 загрява до средата - нормално ли е? 318is

Мнение от arabian » 22 Апр 2008, 12:50

Значи карах малко в посока вакарел по Тракия и на изкачване със 160-180 температурата ми стигна до средата. Да поясня, че съм с постоянно отворен термостат и прецакано виско. После като я пуснах надолу със 130-140 почти по инерция влезе в синьото. Та въпроса ми е, нормално ли е при такава скорост и такава въздушна струя да се качва до средата перката? Радиатора ми е чисто нов, антифриз не губи изобщо, капачката ми уплътнява добре, имам си парно и не меша масло и вода. Върви чудесно и не дава никакви признаци за повреда. Със силиконови глупости не ми се занимава и съм си купил ел. перка и радиатор с датчик, мисля до няколко дена да я направя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Re: При 160 загрява до средата - нормално ли е? 318is

Мнение от Митко Ганчев » 22 Апр 2008, 13:02

arabian написа:Върви чудесно и не дава никакви признаци за повреда.


Смени си термостата, за да не почне;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 22 Апр 2008, 13:06

ако виското ти е прецакано от това идва проблема, колкото повече газ даваш толкова по-бързо трябва то да се върти, ако не го прави е нормално колата да загрява, все пак и трябва повече охлаждане във високите обороти
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 22 Апр 2008, 13:21

При 180 потока, създаден от виското е нищожен в сравнение с тоя, дето така или иначе си го има заради скоростта. Това да си достигне работната температура вероятно е нормално, все пак при тая скорост сигурно си на 5500. След това се охлажда бързо заради стуята въздух. И все пак, смени поне термостата...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 22 Апр 2008, 13:25

Митко Ганчев написа:При 180 потока, създаден от виското е нищожен в сравнение с тоя, дето така или иначе си го има заради скоростта. Това да си достигне работната температура вероятно е нормално, все пак при тая скорост сигурно си на 5500. След това се охлажда бързо заради стуята въздух. И все пак, смени поне термостата...


така е, но все пак не забравяй колко радиатора има отпред и колко неща пречат на цялата струя да стигне до водния радиатор
другия момент е че ако пък загрява повече от колкото трябва, може и водната помпа да не е читава, но все пак тя не минава средата температурата
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 22 Апр 2008, 13:29

термостат.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 22 Апр 2008, 15:24

В случая това, което става си е напълно нормално.... колата успява да загрее до работна температура заради високите обороти, в които влиза двигателя.... а после изстива, щото ти е отворен термостата..

Не е нормално обаче да държиш колата в това "положение" и да я караш така.... :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.01.2008

Мнение от Bmw_Touring1 » 22 Апр 2008, 17:10

бате за 318ис е нормално несе шашкаи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 29.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d '13
Мечтае да кара: М-power

Мнение от Biggy » 22 Апр 2008, 20:25

Bmw_Touring1 написа:бате за 318ис е нормално несе шашкаи


не съм сигурен, с температурата шега не бива. всеки си преценява

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 3.04.2008

Мнение от krasman » 22 Апр 2008, 20:32

и моита теий не са шашкай :mhihi:
BMW-"Шофирай с удоволствие"
Изображение

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 22 Апр 2008, 20:52

:winky: :mhihi: :mhihi:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: Sofia
Кара: 328i Е46 '99

Мнение от arabian » 23 Апр 2008, 10:10

Благодаря за мненията. Разбира се че нямам намерение да я карам така колата. Все пак е на 2 седмици и докато открия кое трябва да се прави задавам въпроси. По принцип спазвам правилото, че ако мине средата с повече от милиметър трябва да спра и да хвърля ключовете. Гадните араби в Италия бяха сложили сцепен радиатор от 1,6. Колкото до виското - имам всички необходими части вече да си сложа електрическата перка. Притеснява ме само факта,че ако пак стигне работна температура при такава скорост ще се включи перката при 180, което не ми се е случвало на никоя друга кола. Не искам пак да събуждам спора, но за себе си съм преценил да мина на електрическа. В магаазина откъдето взех радиатора казаха, че масово колегите изхвърлят виското. В конкретния случай обаче то би било по-удачно... вече не знам честно казано... Ще пробвам и ще пиша какво е станало.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 23 Апр 2008, 10:32

arabian написа:Притеснява ме само факта,че ако пак стигне работна температура при такава скорост ще се включи перката при 180,


Е тва няма как да стане просто.... тя достига работна температура, ма как очакваш тогава да ти се пусне перката??? Нали тва е идеята на "достигане на работна температура" - оптималната, при която двг-то работи при най-добри условия - как очакваш да ти се пусне перката? ;) Няма начин просто... особено при отворен термостат... перката може да се включи ако колата тръгне да прегрява, а при теб тва е почти невъзможно :D :D :D (трябва да я оставиш да работи на място, ма с отворен термостат май ше е бая трудно) :)

Но така като те слушам ти май преди това BMW си имал друга кола и не си наясно със стрелката за водата.... тя не трябва да е малко над синьото, ами трябва да е точно в средата т.е. както е станало когато си карал бързо... на много други коли стрелката никога не стига средата на скалата и май това те обърква... при BMW-то сега стрелката трябва да е право нагоре, което е и идеалното място за нея... ако е дори малко в дясно, значи двг. се опитва да прегрява.... ако е наляво, както е при теб, значи имаш проблем с охладителната система (най-вероятно отворен термостат - това е по-малкият проблем, щото така няма да прегрее, но я караш в неоптимални температурни условия..).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Мнение от ивчо » 23 Апр 2008, 10:36

Споко пич! И мерца като го карам с такава скорост и той загрява малко!
И мен ме шашна,но .....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: Sofia
Кара: 328i Е46 '99

Мнение от arabian » 23 Апр 2008, 11:42

Еми мен ме шашна точно защото е с отворен термостат. Иначе датчика за перката е на 95 градуса. Но досега никога не съм карал кола с прецакан термостат, която при такава въздушна струя да работи в оптималната температура. Щото като има термостат той се затваря и гоемия радиатор е елиминиран от сметките. А сега хем минава постоянно оттам антифриза хем пак е стрелката горе по средата. Колкото до дугите коли, никога не съм карал такава, при която да е нормално да минава средата! Вече мисля, че стигнах до отговора - 5000 оборота в минута са сериозно нещо и особено на изкачване...

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook