10000км. и 2л. малсло ???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
Joro_Paveto написа: "Продава" и пишем "пИрфектна"...някой ша ни сочи с пръС и ше вика..."пИрфектна а, ама друго писа в Е36!!!"![]()


- Satanans4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 6.01.2008
КУНИ написа:Joro_Paveto написа: "Продава" и пишем "пИрфектна"...някой ша ни сочи с пръС и ше вика..."пИрфектна а, ама друго писа в Е36!!!"![]()
![]()
Както един авер,ще продава една нокия на един друг приятел и я удря в масата и му вика ще я купуваш ли




- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
На мен ми намалява с около 0.5 литра от смяна до смяна тоест 10000км. И много зависи как я карам. Като купих колата първото масло не мръдна изобщо но тогава не смеех да я зоря така и рядко качвах над 3000 оборота. Сега си я карам редовно до 6000 но такъв разход от 2 литра си е огромен.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
М42 е нормално да харчи 1,5л на 10к км.,. не стряскайте човека. По книжка даже му дават още по-висок разход за нормален.
Щом не пуши синьо и не меша с водата си доливай и си карай. Пробвай на следващата смяна с друго масло 10В-40, Мотул, Кастрол, Мобил да видиш дали няма да има подобрение, но и този не е проблем, особено, ако я караш по-сериозно.

Never mistake motion for action...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Интересно,а разправят,че колите с турбо харчели повече масло
На ТДС-а му доливам около 0.5л за 8-9000км.
А го карам с доста по рядко масло 0-30 зимата и 5-40 лятото.

На ТДС-а му доливам около 0.5л за 8-9000км.
А го карам с доста по рядко масло 0-30 зимата и 5-40 лятото.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
D3BEP написа:Лампите са си баш на око. Смятат километри с предписаното масло + студени стартове. Не е файда.
Смятат също и колко пъти колата е преминавала 4500RPM и още едно нещо беше.... ма го забравих...

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Между другото мойта след 1-вата смяна (Castrol 5W40) беше "изгорила" (уж) около 500мл масло... викам си - аре, яж..... сега обаче, като сипах вторият път (Motul 6100+ 10W40) и по едно време гледам на пръчката - ми то до мин-а почти.... демек за 5к километра изяла над 500мл... а уж по-гъсто масло... долях 500мл и след 1000км - гледам отново "липсват" тия 500мл.... после за 200км отново ги нямаше тия 500мл... накрая се оказа, че всъщност проблема е в гумени уплатнения между филтъра и помпата.... станали на "дърво" и понеже имам предпазна кора отдолу, теч на масло не се виждаше... само че по едно време (явно от насъбралото се масло) през отвора в кората за източване на масло кат почнаха едни големи "плюски" масло да изтичат... правеше много зловещи петна.... смених уплатненията и сега е ток и жици 

- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
- VisualErection
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Sliven, Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e36 316i,e30 328i
Много зависи от начина на каране. Старото ми е36 318i гореше 1л до 1.50л но тая кола постояно влизаше в критични и то на гас. Сменях масла но нямаше разлика. Най накрая я продадох на роднина който кара спокойно и разхода на масло падна до 500мл на 10000км.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
с моята минах 10400км и едната зелена лампа още ми светеше,ама не им вярвам честно казано и отидох и си го смених
докато не почне да гори по 5-6кила масло няма смисал от ремонт хахахахах
Почнахме с глупостите...
Сега сериозно... знам че е коментирано относно точността на лампичките. Досега не съм видял никой да посочи алгоритъма за смятане на качествата на маслото. Ако е само въпрос до студени стартове и средни обороти на шофиране е горе долу ясно. При положение, че маслото се купува от Камор, значи би трябвало да е точно.
Защо в България маслото се сменя на 10к км.? Навсякъде другаде се сменя на значително по-големи интервали. Примерно 10к мили.
Това означава ли, че не трябва да се съобразявам с лампите? Пак също говорим и за напълно изправен двигател.
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
liloff написа:
Защо в България маслото се сменя на 10к км.? Навсякъде другаде се сменя на значително по-големи интервали. Примерно 10к мили.
Отговорът е съвсем логичен. Защото в България по всички сервизи 1 литър Кастрол е около 600 куб.см.(с компенсации до 1000), докато по света 1 литър Кастрол си е направо 1000 куб.см.
Та така. Разликата е в мерните единици.

ЛАМПИЧКИТЕ, КАКТО КАЗАХ, СА ИНДИКАТИВНИ.
Молов сигурно е прав за това какво мерят. Но те със сигурност не отчитат:
- възраст на колата, захабеност и замърсеност на мотора
- вид на маслото
- качество на маслото
- вискозитет, вкл. динамичен и други характеристики.
Това са най - важните неща. Тея лампички просто подсещат собственика за маслото, стараейки се да са горе - долу в час с това, коеот се случва. Те не мерят точно, по - скоро по системата "около - колкото". Тяхната идея е по - скоро собственикът ДА НЕ ЗАБРАВИ да смени маслото, отколкото те да сервизират автомобила и да следят състоянието му. Не случайно ако смениш маслото, даже с друго по характеристики и не ги нулираш, те си продължават както си знаят.
Будилник за маслото.
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани