10000км. и 2л. малсло ???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 21 Апр 2008, 22:51

Joro_Paveto написа: "Продава" и пишем "пИрфектна"...някой ша ни сочи с пръС и ше вика..."пИрфектна а, ама друго писа в Е36!!!" :mhihi: :mhihi:


:mhihi: ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 6.01.2008

Мнение от Satanans4o » 21 Апр 2008, 23:13

КУНИ написа:
Joro_Paveto написа: "Продава" и пишем "пИрфектна"...някой ша ни сочи с пръС и ше вика..."пИрфектна а, ама друго писа в Е36!!!" :mhihi: :mhihi:


:mhihi: ;)

Както един авер,ще продава една нокия на един друг приятел и я удря в масата и му вика ще я купуваш ли :lol: :lol: :mhihi: :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 21 Апр 2008, 23:31

На мен ми намалява с около 0.5 литра от смяна до смяна тоест 10000км. И много зависи как я карам. Като купих колата първото масло не мръдна изобщо но тогава не смеех да я зоря така и рядко качвах над 3000 оборота. Сега си я карам редовно до 6000 но такъв разход от 2 литра си е огромен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 22 Апр 2008, 13:12

М42 е нормално да харчи 1,5л на 10к км.,. не стряскайте човека. По книжка даже му дават още по-висок разход за нормален. ;) Щом не пуши синьо и не меша с водата си доливай и си карай. Пробвай на следващата смяна с друго масло 10В-40, Мотул, Кастрол, Мобил да видиш дали няма да има подобрение, но и този не е проблем, особено, ако я караш по-сериозно.
Never mistake motion for action...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Апр 2008, 16:14

Интересно,а разправят,че колите с турбо харчели повече масло :mhihi:

На ТДС-а му доливам около 0.5л за 8-9000км.
А го карам с доста по рядко масло 0-30 зимата и 5-40 лятото.
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 22 Апр 2008, 16:23

D3BEP написа:Лампите са си баш на око. Смятат километри с предписаното масло + студени стартове. Не е файда.


Смятат също и колко пъти колата е преминавала 4500RPM и още едно нещо беше.... ма го забравих... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: veliko tarnovo/sofiq

Мнение от mitak_88 » 22 Апр 2008, 16:34

бреееее...големичък си е тоя разход на масло...айде колега бегай на сервиз или просто си доливай...

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 22 Апр 2008, 16:46

Между другото мойта след 1-вата смяна (Castrol 5W40) беше "изгорила" (уж) около 500мл масло... викам си - аре, яж..... сега обаче, като сипах вторият път (Motul 6100+ 10W40) и по едно време гледам на пръчката - ми то до мин-а почти.... демек за 5к километра изяла над 500мл... а уж по-гъсто масло... долях 500мл и след 1000км - гледам отново "липсват" тия 500мл.... после за 200км отново ги нямаше тия 500мл... накрая се оказа, че всъщност проблема е в гумени уплатнения между филтъра и помпата.... станали на "дърво" и понеже имам предпазна кора отдолу, теч на масло не се виждаше... само че по едно време (явно от насъбралото се масло) през отвора в кората за източване на масло кат почнаха едни големи "плюски" масло да изтичат... правеше много зловещи петна.... смених уплатненията и сега е ток и жици ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320 96g.

Мнение от betona » 22 Апр 2008, 20:23

А колега ти защо го чакаш до 10000...и въобще на колко мислиш да го смениш

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Sliven, Burgas
Пол: Мъж
Кара: e36 316i,e30 328i

Мнение от VisualErection » 22 Апр 2008, 21:46

Много зависи от начина на каране. Старото ми е36 318i гореше 1л до 1.50л но тая кола постояно влизаше в критични и то на гас. Сменях масла но нямаше разлика. Най накрая я продадох на роднина който кара спокойно и разхода на масло падна до 500мл на 10000км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 22 Апр 2008, 22:03

с моята минах 10400км и едната зелена лампа още ми светеше,ама не им вярвам честно казано и отидох и си го смених

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от ton4 » 23 Апр 2008, 11:13

докато не почне да гори по 5-6кила масло няма смисал от ремонт хахахахах

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 30.04.2007
Местоположение: Плевен

Мнение от Svetlix » 23 Апр 2008, 11:25

Mileitiii написа:До 4-5 хилк км не гори след това започва при мен . за 9000 от горната стига до долната част на мерилото


Колата ми беше БМВ ... но имах същия проблем. Маслото с което карах тогава беше Кастрол. Смених производителя на маслото си и проблема изчезна. Така, че сещай се ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 23 Апр 2008, 11:39

докато не почне да гори по 5-6кила масло няма смисал от ремонт хахахахах

Почнахме с глупостите...
Сега сериозно... знам че е коментирано относно точността на лампичките. Досега не съм видял никой да посочи алгоритъма за смятане на качествата на маслото. Ако е само въпрос до студени стартове и средни обороти на шофиране е горе долу ясно. При положение, че маслото се купува от Камор, значи би трябвало да е точно.

Защо в България маслото се сменя на 10к км.? Навсякъде другаде се сменя на значително по-големи интервали. Примерно 10к мили.

Това означава ли, че не трябва да се съобразявам с лампите? Пак също говорим и за напълно изправен двигател.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 23 Апр 2008, 12:25

liloff написа:
Защо в България маслото се сменя на 10к км.? Навсякъде другаде се сменя на значително по-големи интервали. Примерно 10к мили.



Отговорът е съвсем логичен. Защото в България по всички сервизи 1 литър Кастрол е около 600 куб.см.(с компенсации до 1000), докато по света 1 литър Кастрол си е направо 1000 куб.см.

Та така. Разликата е в мерните единици.

:) Сега сериозно. Аз с моя кастрол карах към 12-13 000 км - пълна синтетика, но не съм доволен накрая как се представи. Всеки си решава кога да си сменя маслото, но колкото по - рано, по - добре според мен, стига джобът да го позволява.

ЛАМПИЧКИТЕ, КАКТО КАЗАХ, СА ИНДИКАТИВНИ.
Молов сигурно е прав за това какво мерят. Но те със сигурност не отчитат:
- възраст на колата, захабеност и замърсеност на мотора
- вид на маслото
- качество на маслото
- вискозитет, вкл. динамичен и други характеристики.
Това са най - важните неща. Тея лампички просто подсещат собственика за маслото, стараейки се да са горе - долу в час с това, коеот се случва. Те не мерят точно, по - скоро по системата "около - колкото". Тяхната идея е по - скоро собственикът ДА НЕ ЗАБРАВИ да смени маслото, отколкото те да сервизират автомобила и да следят състоянието му. Не случайно ако смениш маслото, даже с друго по характеристики и не ги нулираш, те си продължават както си знаят.
Будилник за маслото.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook