Джанти 17" ЕТ 20 E46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Джанти 17" ЕТ 20 E46
Една тема в която хем да се оплача, хем да се похваля, хем съвет ако може да дадете !
Купих от един колега тук джанти 17" - наистина красиви, но за съжеление две пукнати и криви, а другите 2 само криви ! Взех ги на доверие, все пак сме съфорумници а той много добре ме убеждаваше че джантата е права като струна и няма абослютно никакви забележки !
Джантите бяха с ЕТ20 но тогава тези цифри нищо не ми говореха - оказа се че за Е39 - няма проблем но за Е46.... всички ме убеждават че няма да стане !
Но аз тъп и упорит, след като изхвърих старите гуми, след като заварих джанитие и ги изправих (около 200лв +), реших да се мъча да ги сложа вече
Търсих търсих гуми... и накрая взех GY F1(чисто нови) но за съжеление 2005 година ! (на промоция ги взех по 150 лв)
Размера го взех 215/45 (уплашен че джантата е 8,5j - пак се появиха хора който ме убеждаваха че ще трябва да разпъват гумата за да влезне в тази джанта с бензин ??? ) - Гумите си паснаха идеално на джантата !
Накрая ги сложих на колата с новите гуми... и да ви кажа честно след като я видях, забравих всички неволи през които минах.
Излежда (според мен) много агресивно и красиво (снимки ще постна тези дни).
И ето проблема - задните джанти излязоха горе долу 2 пръста от калника , а предните поне с 3
стана като красива жабка
Та не трябва ли да е обратното и защо така се получи ?
мислех да сложа фланци отзад за да компенсирам, но и без това са много навън... предполагам за ходовата част това е убииствено натоварване !
С една дума... защо се получи така ?
Ако има някой с E46 и джанти с ет 20
може ли да сподели и той с какви гуми и размери кара, и дали и неговата е като жабка
Има ли грижи с ходовата част

Купих от един колега тук джанти 17" - наистина красиви, но за съжеление две пукнати и криви, а другите 2 само криви ! Взех ги на доверие, все пак сме съфорумници а той много добре ме убеждаваше че джантата е права като струна и няма абослютно никакви забележки !
Джантите бяха с ЕТ20 но тогава тези цифри нищо не ми говореха - оказа се че за Е39 - няма проблем но за Е46.... всички ме убеждават че няма да стане !
Но аз тъп и упорит, след като изхвърих старите гуми, след като заварих джанитие и ги изправих (около 200лв +), реших да се мъча да ги сложа вече
Търсих търсих гуми... и накрая взех GY F1(чисто нови) но за съжеление 2005 година ! (на промоция ги взех по 150 лв)
Размера го взех 215/45 (уплашен че джантата е 8,5j - пак се появиха хора който ме убеждаваха че ще трябва да разпъват гумата за да влезне в тази джанта с бензин ??? ) - Гумите си паснаха идеално на джантата !
Накрая ги сложих на колата с новите гуми... и да ви кажа честно след като я видях, забравих всички неволи през които минах.
Излежда (според мен) много агресивно и красиво (снимки ще постна тези дни).
И ето проблема - задните джанти излязоха горе долу 2 пръста от калника , а предните поне с 3

стана като красива жабка

Та не трябва ли да е обратното и защо така се получи ?

мислех да сложа фланци отзад за да компенсирам, но и без това са много навън... предполагам за ходовата част това е убииствено натоварване !
С една дума... защо се получи така ?
Ако има някой с E46 и джанти с ет 20


Има ли грижи с ходовата част

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
здравей колега , аз съм с ЕТ 20 но на 16 цола и съм мн доволен никакви проблеми и колата наистина изглежда доста по агресивно , карай си така и не се притеснявай 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

наистина си много упорит
поздравления за ентусиазма
не можах да разбера защо си взел точно 215, а не по-широки
ако трябва гумите ти да влязът в калниците тези джанти ще опрат, явно сега колата ти е висока и нямаш проблеми. За излизането настрани- колкото толкова/ с ЕТ20/, няма как да го регулираш без фланци които не те съветвам да слагаш. Карай си така и се радвай на колата, като ти омръзнат - продай ги и си вземи джанти с ЕТ 35-42 - без заварки, а после и едно ниско окачване
Надявам се джантите със заварки да са отзад ...

поздравления за ентусиазма
не можах да разбера защо си взел точно 215, а не по-широки

ако трябва гумите ти да влязът в калниците тези джанти ще опрат, явно сега колата ти е висока и нямаш проблеми. За излизането настрани- колкото толкова/ с ЕТ20/, няма как да го регулираш без фланци които не те съветвам да слагаш. Карай си така и се радвай на колата, като ти омръзнат - продай ги и си вземи джанти с ЕТ 35-42 - без заварки, а после и едно ниско окачване

Надявам се джантите със заварки да са отзад ...
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
© написа:наистина си много упорит![]()
поздравления за ентусиазма
не можах да разбера защо си взел точно 215, а не по-широки![]()
ако трябва гумите ти да влязът в калниците тези джанти ще опрат, явно сега колата ти е висока и нямаш проблеми. За излизането настрани- колкото толкова/ с ЕТ20/, няма как да го регулираш без фланци които не те съветвам да слагаш. Карай си така и се радвай на колата, като ти омръзнат - продай ги и си вземи джанти с ЕТ 35-42 - без заварки, а после и едно ниско окачване![]()
Надявам се джантите със заварки да са отзад ...
Взех 215 заради съотношението с височината 45
даже мислех да сложа 205 / 55 ама съвсем щях да го закъсам.
Ако сложа 225/45 по дупките опира... или ако се качат 4 човека... пак
Бях стигнал даже до тенекиджия да ми пречуква калниците за да мога да взема например 225/ 245 на 45 или 55 за да пазя хем гумата хем джантата , ама като ми обявиха една цена от още +1000лв за пречукване и боядисване... стигнах до 215/45 !
Естествено че отзад ги сложих... дано поне нямам грижи с това... че вече ще ми дойде в повечко

Според няколко човека доста добре са ги направили.. ама каквото и да е .. си е заварявана джанта !
Иначе не съм фен на ниското окачване...
особено за БГ и когато колата ми не е само за душевни оргазми, а се налага да карам като луд в скапаните Софииски задръствания, да минавам по още по-скапаните малки улички с ями като за строеж на небостъргач и да ги браня от наглите крадци .
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Фил написа:Колега, аз имам въпросче. Къде си оправи джантите? Имам същия проблем с едни 17-ки - надрани ръбове, ама яко, почти елипси, мисля, че не са пукнати.
Та сподели къде си отишъл да ти ги оправят и горе-долу колко излиза на джанта.
Мисля че почти всеки гумаджия ще ти ги изправи. Много голяма вероятност има обаче в процеса на изправяне да се спукат.
Моите ги носих при познат за съжеление не в София а в гр.Сливница
Поигра си доста момчето докато ги направи както трябва.
Относно боядисване, лакиране и такива козметики... не мога да ти помогна защото моите поне имаха вид и не се наложи.
Изправяне на джанта варира от 10-15 лв до 40-50 лв. Много зависи от джантата и повредата

Има едни валяци за калниците
могат да ги отворят.Бях чул от един приятел от Драгалевци ,че там някой имал такива и го правели на една А8 и станала уникална ама беше отдавна.....


могат да ги отворят.Бях чул от един приятел от Драгалевци ,че там някой имал такива и го правели на една А8 и станала уникална ама беше отдавна.....
Последна промяна BMDrago на 22 Апр 2008, 23:05, променена общо 1 път
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
BMDrago - направо ме разби
аз си го представях доста по-различно отварянето на калниците
с този уред, след като ги натиснеш какво промени стават ?
В смисъл... нали има подкалници - отварят ли се дупки там ?
или пък налага ли се пребоядисване ?
Всъшност.... готов съм да експериментирам на задните калници малко да ги отворя. Имаш ли идея към кого мога да се обърна ?

аз си го представях доста по-различно отварянето на калниците
с този уред, след като ги натиснеш какво промени стават ?
В смисъл... нали има подкалници - отварят ли се дупки там ?
или пък налага ли се пребоядисване ?
Всъшност.... готов съм да експериментирам на задните калници малко да ги отворя. Имаш ли идея към кого мога да се обърна ?
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: poznatatrupka