ремъци
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
ремъци
Който може да помага! Колицата я взех есента и до сега никакви проблемации, но смених само масло и филтри. Сега когато ползвам климатика извън градско няма проблеми но в града на ниски обороти и на място започва да се чува шум като от ремък(все едно преплъзва ремъка) и климата започва да не работи както трябва, като набера скорост и са оправя, моля някой да ми обясни набързо какво върти този ремък и дали е само един. Благодарско предварително
[/b]

- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
Може и да не от ремъка а да е демпферна шайба(абе как се пише това). Миналото лято имах такъв проблем с другата ми кола.Но нека който знае повече да каже.
Поздрави
Поздрави
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
За съжаление смених ремъците но свистенето на ниски обороти от което спира да работи климатика не се оправи 

- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
Jenerala написа:За съжаление смених ремъците но свистенето на ниски обороти от което спира да работи климатика не се оправи
А тази шайба за която бях споменал провери ли я? Когато тя е развалена се върти около оста си, и спира целия ремък. Ама нека и другите колеги да кажат.
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
klita написа:Jenerala написа:За съжаление смених ремъците но свистенето на ниски обороти от което спира да работи климатика не се оправи
А тази шайба за която бях споменал провери ли я? Когато тя е развалена се върти около оста си, и спира целия ремък. Ама нека и другите колеги да кажат.
Колега, можеш ли да посочиш коя точно е тази шайба? можеш ли да я покажеш на линк от RealOEM.com ?
- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
Wolfen написа:klita написа:Jenerala написа:За съжаление смених ремъците но свистенето на ниски обороти от което спира да работи климатика не се оправи
А тази шайба за която бях споменал провери ли я? Когато тя е развалена се върти около оста си, и спира целия ремък. Ама нека и другите колеги да кажат.
Колега, можеш ли да посочиш коя точно е тази шайба? можеш ли да я покажеш на линк от RealOEM.com ?
ето линк http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2093&hg=11&fg=18
номер 1 от графиката
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
може и сам да я погледнеш тя ако е прецакана е видимо 99% 

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
А каква е логиката нависоки обороти да работи, а на ниски да преплъзва. и знае ли някой колко долу горе колко струва?
- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
Jenerala написа:А каква е логиката нависоки обороти да работи, а на ниски да преплъзва. и знае ли някой колко долу горе колко струва?
Ами логика има, ама като не съм техническо лице а само един банков чиновник как да ти я обесня

Сега малко по серизно. Тази шайба представлява 2 метални шайби свързани помежду си с гума. Когато се накъса тази гума коляновия вал върти но но движението не се предава по ремъка нормално, в смисъл че в самото начало на накъсване при високи обороти гумата закача и предава въртенето. А климатика не работи,защото автоматично се изключва когато няма добро въртене на ремъка,т.е. не нагнетява добре.
И сега ако разбрахте нещо евала на мен

- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Ходих преди малко на климатикаджия(това звучи като чикиджия)
та същия каза че твърдо при мен не е от шайбата, а проблема е в обдухването което докато си на място се поема от перката , като или перката не се задейства на пълна мощност както трябва да е когато е включен климатика или е от клапите(м/у перката и мотора) които са с бакум и се регулират автоматично, но в моя случай при включен климатик и на място задължително трябва да са отворени а те не са, но според него е по вероятно да е от перката(ЛОШО-650лв.)

- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
Jenerala написа:Ходих преди малко на климатикаджия(това звучи като чикиджия)та същия каза че твърдо при мен не е от шайбата, а проблема е в обдухването което докато си на място се поема от перката , като или перката не се задейства на пълна мощност както трябва да е когато е включен климатика или е от клапите(м/у перката и мотора) които са с бакум и се регулират автоматично, но в моя случай при включен климатик и на място задължително трябва да са отворени а те не са, но според него е по вероятно да е от перката(ЛОШО-650лв.)
Пак ще кажа,че не разбирам много ама вярвай ми ако при включен климатик не се върти перката добре, ще го усетиш веднага, т.е. колата започва да прегрява и хвърля водата(ако говорим за перката на радиатора де).
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани