Лагера на компресора климатик
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Лагера на компресора климатик
Трябва да си сменя лагера на компресора на климатика.
Някой правил ли го е в СФ, къде и за колко? В Дунев ме застреляха с "300лв ама може и повече", което ми се вижда прекалено.
Някой правил ли го е в СФ, къде и за колко? В Дунев ме застреляха с "300лв ама може и повече", което ми се вижда прекалено.
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
Колега, извинявай за въпроса, но би ли ми казал защо ще сменяш лагера? Как разбра, че е за смяна? Питам защото и аз имам проблем с климатика.
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!
- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
- Бибо
- Emotionally Unstable
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Convertible
|`oTuH написа:и моя взе да трака... за Пловдив нещо, някой?
Рогошко шосе-"M & J"-032 944 720 с-з автоклиматици
п.п. търси Здравко прати му поздрави от мен (Бисер)


- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
На мен нещо ми товари климатика и ми гори бушон 39, който всъщност захранва през реле електромагнитния съединител. Преди 10-тина дена бях пуснал такава тема. Все още не съм решил проблема. Не мога да разбера кое е първопричината: ел. магнитния съединител или самия компресор. И в тази връзка да те питам: Гори ли ти някой бушон? Като блокира и "зацвили" ремъка климатика работи ли (духа ли студено)? Благодаря предварително! Със здраве.
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!
- Bullet_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: 530dA E39 M-pack
- Мечтае да кара: E30 S50 на широко
Ачо се си мисля че можеби ти е от електромагнита проблема трябва да премериш намотката с един уред може да е окъсила някаде и затова гори бушона
Аз пък имам някакъв теч от някъде и фреона излетя в атмосверата ама нали е безвреден та само аз пострадах финансово
Къде според вас би могъл да е пробива и къде да го закарам за да го установят

Аз пък имам някакъв теч от някъде и фреона излетя в атмосверата ама нали е безвреден та само аз пострадах финансово

Къде според вас би могъл да е пробива и къде да го закарам за да го установят

Който се стиска после яко писка
На мен нещо ми товари климатика и ми гори бушон 39, който всъщност захранва през реле електромагнитния съединител. Преди 10-тина дена бях пуснал такава тема. Все още не съм решил проблема. Не мога да разбера кое е първопричината: ел. магнитния съединител или самия компресор. И в тази връзка да те питам: Гори ли ти някой бушон? Като блокира и "зацвили" ремъка климатика работи ли (духа ли студено)? Благодаря предварително! Със здраве.
Не ми горят бушони, духа студено, но в последно време започна напълно да не върти шайбата, което затормозява двигателя дотолкова, че угасва. Засега му отрязах ремъка за да не натискам инцидентно бутона, че става страшно

Защо е грешна диагнозата, къде мислиш че е проблема?
perko написа: Не ми горят бушони, духа студено, но в последно време започна напълно да не върти шайбата, което затормозява двигателя дотолкова, че угасва. Засега му отрязах ремъка за да не натискам инцидентно бутона, че става страшно![]()
Защо е грешна диагнозата, къде мислиш че е проблема?
Ако беше този лагер щеше да се тормози двигателя и без да пускаш климатика


ПП Досега да те бях завел при "моя човек" и да си бе решил въпроса вече

0898578595
- mitak_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: veliko tarnovo/sofiq
Bullet_1 написа:Ачо се си мисля че можеби ти е от електромагнита проблема трябва да премериш намотката с един уред може да е окъсила някаде и затова гори бушона![]()
Аз пък имам някакъв теч от някъде и фреона излетя в атмосверата ама нали е безвреден та само аз пострадах финансово![]()
Къде според вас би могъл да е пробива и къде да го закарам за да го установят
колега тръгни перво от пробив в радиатора...след това провери всички опръстени по системата...няма къде да е другаде....
- Bullet_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: 530dA E39 M-pack
- Мечтае да кара: E30 S50 на широко
Mitak_88 благодаря за съвета ще се наложи експресно да го отстранявам проблема че ще возя една булка на 4 май и няма да е гот да и залепне дупето на кожата 

Който се стиска после яко писка
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани