как се прави дизел на газ
Модератор: Технически модератори
			38 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- kumo82
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 211
 - Регистриран на: 19.03.2008
 - Местоположение: ПЛОВДИВ
 - Пол: Мъж
 - Кара: 525тдс
 - Мечтае да кара: 730d
 
http://journeytoforever.org/biodiesel_aleks.html     след малко ще ида да си взема отработеното олио и ще пробвам да правя биодизел 
  
  
			
		- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
kumo82 написа:С дросел става обаче при БМВ-то и при другите коли с електронни ГНП-та когато пускаш по нанадолно електрониката спира нафтата та като спе нафтата как ще се пали газтакато и пададеш газ се получава ефекта както по нанадолнище оборотите се качват а електрониката си "мисли"че пускаш наклон сътветно спира нафтата и колата гасне
деба те електроники
  - ///milko way
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1089
 - Регистриран на: 25.12.2002
 - Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
 - Кара: не кара пил-ама пий карал
 
- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
- kraininski
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 899
 - Регистриран на: 23.04.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 530d
 
милиарди пъти е писано доказвано и показвано че като цяло газовата бутилка е далеч по малко взривоопасна от резервоара с бензин ама нейсе...за да се взриви бутилката трябва да се нагрее а тогава и резервоара ще се взриви....но ако бутилката е пробита и има пламък ще се получи една яка горелка но не и взрив(тва от опит), просто защото вътре в бутилката кислород няма, за разлика от вътре в резервоара...тва е като да те е страх да са возиш в самолет щото е опасно...макар че като единици пострадали на брой превозени пътници авио транспорта е в пъти по безопасен от жп пък да не говорим от автомобилния.....ма нали е на високо и мани мани 
			
		Здравейте,
След като прочетох темата
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=23&t=678&st=0&sk=t&sd=a&start=40
наистина има голяма далаваре дизел на олио
 , (много е дразнително подписа на пича Вече карам на 100% олио вместо нафта с устройство Сасолио - 2,10 лева/100 км  
  ако чете да знае че просто се шегувам  
  )
От там се разклоних и в другите линкове
http://biogorivo.com/news.php
а от там в фото галерията
http://biogorivo.com/photogallery.php?photo_id=23
http://biogorivo.com/photogallery.php?photo_id=22
Въпроса ми е дали колегата е от този форум и с какво гориво кара е34'ката(на олио или био дизел) и ако може да сподели опита си.
Поздрави
			
		След като прочетох темата
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=23&t=678&st=0&sk=t&sd=a&start=40
наистина има голяма далаваре дизел на олио
От там се разклоних и в другите линкове
http://biogorivo.com/news.php
а от там в фото галерията
http://biogorivo.com/photogallery.php?photo_id=23
http://biogorivo.com/photogallery.php?photo_id=22
Въпроса ми е дали колегата е от този форум и с какво гориво кара е34'ката(на олио или био дизел) и ако може да сподели опита си.
Поздрави
- kumo82
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 211
 - Регистриран на: 19.03.2008
 - Местоположение: ПЛОВДИВ
 - Пол: Мъж
 - Кара: 525тдс
 - Мечтае да кара: 730d
 
да ей за тва и аз говоря само че днес говорих с човек собственик на рафинерия за биогорива та той ме светна по въпроса 
 с обикновено олио може да се кара но то трябва да се подгрява и когато се оставя колата за през ноща да се превключва на нафта 
 непреработеното олио обаче крие големи рискове заради съдържанието на глицерин както и захар  
 точно това е целта на преработката на олиото да се извлече глицерина а от тук и още доста процеси до готовия продукт-БИОДИЗЕЛ 
 (престерификация) не е препоръчително 100% биодезел  защото има опасност да разтвори всички гумени уллътнения та дори и изолацията на намотките на плочката на ГНП-то  заради съдържащата се в беодизела NaOH(сода каустик) която е катализатора на реакцията 
 другият проблем на приготвеният в домашни условия биодизел е че той е "мокър"т.е. съдържа вода която води до корозия на всички метални части които са в пряк допир с горивото 
 най доброто отношение на биодизел с петродизел е 20към80  (B20) без да има последствия за двигателя 
 Когато го питах той дали слага биодизел на неговата 7 серия BMW  той ми каза че биодизела бил за чуждите коли   а той си зарежда на ШЕЛ  и ОМВ   
 та се чудя далеи да се захващам да правя виодизел   или да стана Шофьор на камион      че там нафта  на бол 
  
  
			
		
 другият проблем на приготвеният в домашни условия биодизел е че той е "мокър"т.е. съдържа вода която води до корозия на всички метални части които са в пряк допир с горивото 
 най доброто отношение на биодизел с петродизел е 20към80  (B20) без да има последствия за двигателя 
			38 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани