СПЕШНО !!!!!!!! ПОМОГНЕТЕ МИ МОЛЯ!!!!!!!!!!!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Пичове, имам нулева техническа компетенция, обаче даже на мен ми е ясно, че:
1. Прекалено гъста смес рано мокри свещите, не се запалва и колата гасне, с което се спира притока на гориво.
2. На място, докато се случи това, в най - лошият случай ще се изхабят няколкостотин грама гориво, а не да се напълни двулитров двигател + тръби + въздушен филтър.
3. Ако се спре притока на въздух през въздушният филтър(поема бензин) колата пак ще загасне.
.... и още може да се каже по случая. Дали ще да е държал 40 минути ключа на старт без да може да запали?
Не виждам що се оставяте на тоя младеж да ви прави на калдаринки с първия си пост. Или може би с "първия" си пост?
Да опише слчая точно, тогава м помагайте. Той ви написа една тема преди няколко дни и ви гледа сеира.
Случаят му е твърде невероятен, трябва да са отказали всички системи, а някои д са тръгнали наобратно...
1. Прекалено гъста смес рано мокри свещите, не се запалва и колата гасне, с което се спира притока на гориво.
2. На място, докато се случи това, в най - лошият случай ще се изхабят няколкостотин грама гориво, а не да се напълни двулитров двигател + тръби + въздушен филтър.
3. Ако се спре притока на въздух през въздушният филтър(поема бензин) колата пак ще загасне.
.... и още може да се каже по случая. Дали ще да е държал 40 минути ключа на старт без да може да запали?
Не виждам що се оставяте на тоя младеж да ви прави на калдаринки с първия си пост. Или може би с "първия" си пост?
Да опише слчая точно, тогава м помагайте. Той ви написа една тема преди няколко дни и ви гледа сеира.
Случаят му е твърде невероятен, трябва да са отказали всички системи, а някои д са тръгнали наобратно...
- kosmos 320
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: Dobrich
Първо не си правя маитап с Вас това не е шега !!!!!!!!!!!Мислех че Все на някои се е случвало такъв проблем и би могъл да ми помогне с информация . Това което ми се случи с колата не го намирам за маитап !!!
Единственото в което съм сигурен че купето не се е напълнило с бензин и че инжекцията не се изключи даже след като не е на контакт !!!!!!
В момента чакам само да стане понеделник за да ида на маистор и да видя последствията и наи вече причината !!! Се пак ако някои има идея какво е да ми пише !!!
Единственото в което съм сигурен че купето не се е напълнило с бензин и че инжекцията не се изключи даже след като не е на контакт !!!!!!
В момента чакам само да стане понеделник за да ида на маистор и да видя последствията и наи вече причината !!! Се пак ако някои има идея какво е да ми пише !!!
- kosmos 320
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: Dobrich
значи двигатреля е пълен а не улят когато вдигнх нивела се чуваше какк се пълни мотора и започна да капе от кутията на филтъра бензинн .А инжекцията не спря докато не махнах клемите на акумолатора ! 

- kosmos 320
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: Dobrich
Другото което е че докато се пълнеше двигателя когато се включи на контакт оборотомера се побърка както и стрелката за температурата!!!!!!!
Обадих се на маистор и тои ми каза да не я паля в никакъв случаи и да чакам до понеделник за да я погледне !!! Ако все още не ми вярвате след като си разреша проблема ще Ви опиша абсолитно всеки детаил по ремонта !!!!!!!!!!!!!
Обадих се на маистор и тои ми каза да не я паля в никакъв случаи и да чакам до понеделник за да я погледне !!! Ако все още не ми вярвате след като си разреша проблема ще Ви опиша абсолитно всеки детаил по ремонта !!!!!!!!!!!!!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
ми можеби нещо компа се е бьгнал,щом таблото се побарква,и от там може да ти прави тая беля с бензина,ама нз сьс сигорнос 

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Бъгнало се е таблото, стартера, бензиновата помпа и дюзите и разни клапани явно седят отворени в неправилната посока.
Да не спорим, извинявам се за острия тон, след като си убеден че е точн отова проблема. Едно е сигурно. Ни оттука не можем да ти помогнем. ВОди на диагностика и ако искаш сподели като ти я оправят какво точно й беше. Каквати и идея да ти дадем оттук, не можеш да я оправиш сам и без диагностика.
Поздрави!
Да не спорим, извинявам се за острия тон, след като си убеден че е точн отова проблема. Едно е сигурно. Ни оттука не можем да ти помогнем. ВОди на диагностика и ако искаш сподели като ти я оправят какво точно й беше. Каквати и идея да ти дадем оттук, не можеш да я оправиш сам и без диагностика.
Поздрави!
- kosmos 320
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: Dobrich
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
пичове открих си проблема !!!!!!!!!!!!!!!!!
всичко е било от компютъра !!!!!!
дал е на къссо и е изгорял в следстжие на което е подал грешен сигнал към помпата и я е оствил влючена а всички клапани отворени !!
при което цялото количество бензин влиза в двигателя и съответно кадето може та чак до въздушния филтър !!!!!!!!!
Смених го както и маслото и филтрите и в момента всичко е наред само трябва да мина пак на преглед след седмица за всеки случай !!!!!!!!!!!!!
Проблема с компа е от окислесние и може да се избегне само с едно простичко почистване със спрей !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!












всичко е било от компютъра !!!!!!





дал е на къссо и е изгорял в следстжие на което е подал грешен сигнал към помпата и я е оствил влючена а всички клапани отворени !!
при което цялото количество бензин влиза в двигателя и съответно кадето може та чак до въздушния филтър !!!!!!!!!
Смених го както и маслото и филтрите и в момента всичко е наред само трябва да мина пак на преглед след седмица за всеки случай !!!!!!!!!!!!!
Проблема с компа е от окислесние и може да се избегне само с едно простичко почистване със спрей !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



- BOOKER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 27.02.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50
А бе баш всички клапани да са отворени трудна работа,сигурно става въпрос за дюзите ама няма да спорим важно че се е оправила таратайката!
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани