Смяна на филтъра на климатика

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 01 Апр 2008, 20:07

ktv написа:Аз съм си го сменял сам, ама другия път ще отида да ми го сменят- много бутане падна :mhihi:


Ми брат глей къв си едар... Как няма... Много гадно е верно...И аз като гледах Зъбчо ( и той хич не е малък ) да ми ги сменя ми стана много гадно :( Голям гърч е просто...
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 02 Апр 2008, 9:28

xela написа:...
Разглобих го за 30мин. и обратно за 45мин. Някои от Вас може да се справят и по-бързо. ...


Изпразване на жабката - 10 мин.
Разглобяване - 10 мин.
Сглобяване - 10 мин.
Пасване на жабката - 2 часа. :evil: :evil: :evil:
Един колега тук ми обясни в последствие как да стане по-лесно и времето може да се намали на 5 мин.

Та сега да обясня как става пасването(по думите на колегата, аз лично още не съм го пробвал):
1. Закрепват се пластмасовите щипки без да се закопчават.
2. Закрепват се отраничителните ленти и се фиксират с пластинчатите шайби.
3. Затваря се жабката.
4. Намества се да е с еднакви луфтове.
5. Фиксирате щипките.
6. Пробвате как се отваря и затваря. Ако не ви хареса, откопчавате щипките и намествате отново.

П.П. Най-лесно се работи с изместена мах. назад седалка и легнал по гръб с глава под жабката. За едричките не ми се мисли! :twisted: :twisted: :twisted:
Изображение

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 02 Апр 2008, 19:57

TheBoss написа:Та сега да обясня как става пасването(по думите на колегата, аз лично още не съм го пробвал):
1. Закрепват се пластмасовите щипки без да се закопчават.
2. Закрепват се отраничителните ленти и се фиксират с пластинчатите шайби.
3. Затваря се жабката.
4. Намества се да е с еднакви луфтове.
5. Фиксирате щипките.
6. Пробвате как се отваря и затваря. Ако не ви хареса, откопчавате щипките и намествате отново.


Аз го пробвах лично и е точно така, но го направих след близо 30 мин. тъпо гледане :repost: и пробване :maad: и псуване :censored: и ... :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 20 Апр 2008, 18:35

Здравейте момчета!
Дойде ред да обърна внимание и на климатика на моя кораб... вчера чистих радиатора от разни сена и буклуци които се бяха набили в него, разглобих и почистих вентилатора... днес реших да свалям жабката за да търся филтъра, понеже като гледам какво е мръсно във въздуховодите и направо не ми се мисли в какво състояние ще е самия филтър :help: :roll: Започнах.. разкачам едно друго, свалям кори-мори и изведнъж гледам като теле в железница :shock: от снимките които има тук очаквах да видя едно, а в същност видях друго...
Изображение
защо моята система не е като показаната тук в темата и как по дяволите да се добера до филтъра :confused: :roll: По-точно ме притеснява ето тази част тука...
Изображение

как се разглобява туй животно? Моля ако някой си е имал работа с него или знае как трябва да постъпя, да даде съвет. Ще съм Ви мнооого благодарен :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 20 Апр 2008, 20:01

Май ще се окаже, че има маса различни яъздуховоди, ти си почти като моята, и нямаме филтър (май) :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 20 Апр 2008, 21:02

Всъщност това би обяснило огромното количество мизерия във въздуховодите по цялата система... :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 21 Апр 2008, 19:50

Всъщност закрепянето на жабката става и без да гледаш и да лягаш под нея, само с пипане. Поне аз така няколко пъти съм си я махал и слагал и става доста бързо. Май е въпрос на цака :).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 21 Апр 2008, 23:20

dj_ennsy_1 написа:Всъщност това би обяснило огромното количество мизерия във въздуховодите по цялата система... :roll:

освен ако не е някъде от пред, но аз лично не намирам къде :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 21 Апр 2008, 23:29

Абе идват жеги, та трябва да го пускам в джинение... днес щях да го пълня ама човека дето ще ми го прави имаше малко работа та го отложихме, но тези дни ще го заредя с фреон. Исках и филтъра да сменя та затова и се захванах да я разхвърлям ама... ударих на камък. Квото е-ако няма филтъ-няма, поне ще знам че няма да се мъчи ситемата... не е като да има някъф запушен от мръсотия...


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Апр 2008, 8:35

dj_ennsy_1 написа:Всъщност това би обяснило огромното количество мизерия във въздуховодите по цялата система... :roll:

Колега на 100% нямаш филтър на старото ми БМВ беше същото и нямаше филтър на климатика ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 22 Апр 2008, 8:58

:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 22 Апр 2008, 9:04

Vlados написа:
TheBoss написа:Та сега да обясня как става пасването(по думите на колегата, аз лично още не съм го пробвал):
1. Закрепват се пластмасовите щипки без да се закопчават.
2. Закрепват се отраничителните ленти и се фиксират с пластинчатите шайби.
3. Затваря се жабката.
4. Намества се да е с еднакви луфтове.
5. Фиксирате щипките.
6. Пробвате как се отваря и затваря. Ако не ви хареса, откопчавате щипките и намествате отново.


Аз го пробвах лично и е точно така, но го направих след близо 30 мин. тъпо гледане :repost: и пробване :maad: и псуване :censored: и ... :banghead:


Аз писах за този метод, който ползвам. Не знам, още от първия път се получи без проблеми и загуба на време. И сега като си сменям филтъра на 4-5 месеца отново по същия начин няма грижи... буквално за секунди свалям жабката и я слагам после центрирана без проблеми в отварянето или затварянето.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 22 Апр 2008, 10:21

А пък моята нещо й стана след свалянето... като карам по павета и скрибуца.. :confused: :mhihi: уж е центрирана ама... трябва пак да я базикам.
Колкото до филтъра... донякъде по-добре че нямам, че както карам 80% по черни пътища, трябваше да го сменям през 2 седмици...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 22 Апр 2008, 17:34

веднъж за 30 мин я нямаше средната конзола с жабката и всичко така че какво толкова се мъчите :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
вярно е че съм като глист с коремче ама не е толкова трудно :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 22 Апр 2008, 17:45

Ко да се мъчим... то излезе че няма смисъл :mhihi: филтъра го нема :mhihi: :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook