Мит или Реалност?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Мит или Реалност?

Мнение от zlati79 » 19 Апр 2008, 9:19

....горивната помпа била потопяеима в резервоара и за да се охлажда трябва да има достатъчно гориво в танка! ако караш постоянно на резерва има опасност да изгори!? дали е така!? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05

ентусиаст
Аватар
Мнения: 848
Регистриран на: 21.10.2007
Кара: 320i 1999г.

Мнение от Сладур1 » 19 Апр 2008, 10:50

на резерва ли караш винаги?!защото ми изглеждаш притеснен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 19 Апр 2008, 14:54

Няма проблем да караш на резерва,важно е да не остава на сухо ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Мнение от zlati79 » 19 Апр 2008, 18:25

:mhihi: не бе!!! гадно е да доливам все до горе-смеят ми се на ЛУК-а?! :lol: ай по сериозно!? ако ли не ще пиша на Дискавъри!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 19 Апр 2008, 19:38

Значи важното е помпата да не лапне въздух, ако лапне въздъх може да изгори. Не е хубаво да се кара много на резерва, защото бензина в резервоара е малко и се плиска нагоре надолу и на някой наклон може да се стече в една страна от резервоара и помпата да засмуче въздух. Надявам се това обяснение да е достатъчно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 19 Апр 2008, 20:37

kiko™ написа:Значи важното е помпата да не лапне въздух, ако лапне въздъх може да изгори. Не е хубаво да се кара много на резерва, защото бензина в резервоара е малко и се плиска нагоре надолу и на някой наклон може да се стече в една страна от резервоара и помпата да засмуче въздух. Надявам се това обяснение да е достатъчно.


A може ли някой да обясни къде точно е бензиновата помпа, защото това е конкретния въпрос. И на мен ми е интересно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 19 Апр 2008, 21:18

и си сменяйте редовно гор филтер,че да не се чудите за кво невърви :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Мнение от zlati79 » 20 Апр 2008, 20:17

а каква е разликата бензин или дизел за смяната на горивен филтър!? иначе бензиновата помпа се вижда на схемата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 21 Апр 2008, 1:01

zlati79 написа:а каква е разликата бензин или дизел за смяната на горивен филтър!? иначе бензиновата помпа се вижда на схемата!


Номер?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook