Мит или Реалност?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Мит или Реалност?
....горивната помпа била потопяеима в резервоара и за да се охлажда трябва да има достатъчно гориво в танка! ако караш постоянно на резерва има опасност да изгори!? дали е така!? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Няма проблем да караш на резерва,важно е да не остава на сухо 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара


- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Значи важното е помпата да не лапне въздух, ако лапне въздъх може да изгори. Не е хубаво да се кара много на резерва, защото бензина в резервоара е малко и се плиска нагоре надолу и на някой наклон може да се стече в една страна от резервоара и помпата да засмуче въздух. Надявам се това обяснение да е достатъчно.
kiko™ написа:Значи важното е помпата да не лапне въздух, ако лапне въздъх може да изгори. Не е хубаво да се кара много на резерва, защото бензина в резервоара е малко и се плиска нагоре надолу и на някой наклон може да се стече в една страна от резервоара и помпата да засмуче въздух. Надявам се това обяснение да е достатъчно.
A може ли някой да обясни къде точно е бензиновата помпа, защото това е конкретния въпрос. И на мен ми е интересно
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
и си сменяйте редовно гор филтер,че да не се чудите за кво невърви 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
а каква е разликата бензин или дизел за смяната на горивен филтър!? иначе бензиновата помпа се вижда на схемата!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани