въпрос за втора турбина на м21д24
Модератор: bum_bum
12 мнения
• Страница 1 от 1
въпрос за втора турбина на м21д24
има идея за слагане на втора турбина,все още само в лудите ни празни глави
та въпроса ми е какво ще ни е нужно за слагането на втората турбина на мотора,като вече си има една сложена в завода,какви промени ще са нужни и до колко ще е болезнена цялата операция.
въпроса е към знаещите,другите нека да не серат ако обичате
мерси предварително
та въпроса ми е какво ще ни е нужно за слагането на втората турбина на мотора,като вече си има една сложена в завода,какви промени ще са нужни и до колко ще е болезнена цялата операция.
въпроса е към знаещите,другите нека да не серат ако обичате
мерси предварително
Re: въпрос за втора турбина на м21д24
genezis написа:има идея за слагане на втора турбина,все още само в лудите ни празни глави
та въпроса ми е какво ще ни е нужно за слагането на втората турбина на мотора,като вече си има една сложена в завода,какви промени ще са нужни и до колко ще е болезнена цялата операция.
въпроса е към знаещите,другите нека да не серат ако обичате
мерси предварително
За какво ти е втора турбина ?


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Действително защо си решил, че трябва втора турбина? Ако искате по-голямо налягане, просто натягате тази или слагате по-голяма. По принцип знам, че при новия мотор на 135, 335, 535 се слагат 2 турбини за да се избегне лаг-а - твърде голяма турбина ще има и лаг. Но при този мотор каква е ползата? Той си е мислен за една турбина, надявате се като сложите 2 по-малки и ги натегнете да има повече бууст и по-малко лаг?
BMW only!
както писах в първия пост това е само в Празните ни глави..
обмисляме варянта,незнаеме какво да очакваме освен изчистване на лага,неговорим за надуване на турбините,а за нормални параметри както са си заводски там 0.4 ли колко беше просто да са две за да се изчисти лага
има ли го като варянт изобщо това ме интересува и какво е нужно за постигането на термина Би-Турбо в този двигател без надуване на турбинити,нямаме намерение да правим кола за драг,трябва да си остане евридейка и да е приятна за каране,че сега до 2200 оборота си е жива мъка
обмисляме варянта,незнаеме какво да очакваме освен изчистване на лага,неговорим за надуване на турбините,а за нормални параметри както са си заводски там 0.4 ли колко беше просто да са две за да се изчисти лага
има ли го като варянт изобщо това ме интересува и какво е нужно за постигането на термина Би-Турбо в този двигател без надуване на турбинити,нямаме намерение да правим кола за драг,трябва да си остане евридейка и да е приятна за каране,че сега до 2200 оборота си е жива мъка
genezis написа:както писах в първия пост това е само в Празните ни глави..
обмисляме варянта,незнаеме какво да очакваме освен изчистване на лага,неговорим за надуване на турбините,а за нормални параметри както са си заводски там 0.4 ли колко беше просто да са две за да се изчисти лага
има ли го като варянт изобщо това ме интересува и какво е нужно за постигането на термина Би-Турбо в този двигател без надуване на турбинити,нямаме намерение да правим кола за драг,трябва да си остане евридейка и да е приятна за каране,че сега до 2200 оборота си е жива мъка
Ми сложете една по-малка турбина, щом не искате лаг. Или турбина от някой нов дизел с пременлива гоемтрия.... Щом ще карате на лек повей(0,4) всяка малка турбинка ще издържи.

- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
Re: въпрос за втора турбина на м21д24
колега те с една турбина пукат картуни пък с две не ми се мисли простоgenezis написа:има идея за слагане на втора турбина,все още само в лудите ни празни глави
та въпроса ми е какво ще ни е нужно за слагането на втората турбина на мотора,като вече си има една сложена в завода,какви промени ще са нужни и до колко ще е болезнена цялата операция.
въпроса е към знаещите,другите нека да не серат ако обичате
мерси предварително


- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
то нафта няма за една на 1.2 бара пък камоли 2?!!!??!?!?!
лаг-а се изгягва с малко повече хафта в ниските и тръгва от 1800,а сток е на 0.7-0.8
лаг-а се изгягва с малко повече хафта в ниските и тръгва от 1800,а сток е на 0.7-0.8
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
denko написа:М21 с надуту турбо е супир ниравнумерен ни баца хубул тряа пренареждате дифа че с тия числа е пълен фуш
сменяш и пада на ниски обороти нема буст
малко не те разбрах ,ама карй да вари......
бусст си имам достатъчно ама нафта хич,а пак що ше го надувам кат ши каркам с 2000???????????
аз сменям над 4000 и буууст колкото щешшшшш си има !!!!
идея за чип,някой да има??????
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
има идея за слагане на втора турбина,все още само в лудите ни празни глави
та въпроса ми е какво ще ни е нужно за слагането на втората турбина на мотора,като вече си има една сложена в завода,какви промени ще са нужни и до колко ще е болезнена цялата операция.
въпроса е към знаещите,другите нека да не серат ако обичате
мерси предварително
Е ти бате, ще ме умориш с твоя ентусиазъм. Блъсна колата, ще я прави. Разпарчетоса я. Купи друга - и нея продаваш. Са от къде го намери тва М21, че и 2 турбини. Къде си го видял това? Па и да не серем. Ае малко по сериозно... Главите НИ ще си останат празни ако само питаме.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани