Постояннa промяна на оборотите - 500-1000
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- PSiderov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 118i LCI
Постояннa промяна на оборотите - 500-1000
Здравейте колеги,
Имам проблем с хафтомобила ми, но тъй като ми омръзна от псевдо майстори реших да се допитам и до вас - като се намокри возилото ми по-сериозно (мине през някоя и друга по-сериозна локва) и започват да му падат оборотите. От нормалните 800-900 (не съм сигурен точно колко са) започват да падат до 500 и след това веднага се качват до към 1000 и така постоянно. Миналата година ходих на ел диагностика по случая и майстора не можа да открие нищо. От тогава май не съм я "мокрил" много та не е имало проблеми, но сега с първия по-сериозен дъжд и пак като преди. Друг път се оправя за 2 дни - изсъхне, но сега хич я няма цяла седмица... На всичкото отгоре гори двойно... Приятели ми казаха, че е много вероятно да не са ми ок кабелите на свещите от което да не ми работи някой цилиндър и другите да се опитват да компенсират. С 316 E36 Compact M43 съм.
Та дайте съвет и ако не е ясно какво точно и е препоръчайте ми майстор, че от мошеници ми писна.
Поздрави,
П.
Имам проблем с хафтомобила ми, но тъй като ми омръзна от псевдо майстори реших да се допитам и до вас - като се намокри возилото ми по-сериозно (мине през някоя и друга по-сериозна локва) и започват да му падат оборотите. От нормалните 800-900 (не съм сигурен точно колко са) започват да падат до 500 и след това веднага се качват до към 1000 и така постоянно. Миналата година ходих на ел диагностика по случая и майстора не можа да открие нищо. От тогава май не съм я "мокрил" много та не е имало проблеми, но сега с първия по-сериозен дъжд и пак като преди. Друг път се оправя за 2 дни - изсъхне, но сега хич я няма цяла седмица... На всичкото отгоре гори двойно... Приятели ми казаха, че е много вероятно да не са ми ок кабелите на свещите от което да не ми работи някой цилиндър и другите да се опитват да компенсират. С 316 E36 Compact M43 съм.
Та дайте съвет и ако не е ясно какво точно и е препоръчайте ми майстор, че от мошеници ми писна.
Поздрави,
П.
- mitak_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: veliko tarnovo/sofiq
запази си час за диагностика...мини стабилно през всички локви по пътя за да може като отидеш там да го прави тоя проблем...не да отидеш и да и няма нищо тогава със сигурност ще е перфектна...та може и да не са виновни майсторите!!!
- батекики
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 530 da F11
- Мечтае да кара: M5 Hurricane
Re: Постояннa промяна на оборотите - 500-1000
мен това го правеше постоянно докато не смених степ-мотора, а от голяма локва направо ми гаснеше, виж дали имаш въздуховоди пред предните калници, от там вероятно ти хвърля вода някъде. Като минеш през локва и почне да прекъсва отвори капака и виж къде е мокро. При мен нямаше сухо място. Запуши дупките на калниците които се намират пред гумите (това е за охлаждане на спирачните дискове). Така мисля аз, естествено може да е друг проблема. Успех.
- PSiderov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 118i LCI
mitak_88 написа:запази си час за диагностика...мини стабилно през всички локви по пътя за да може като отидеш там да го прави тоя проблем...не да отидеш и да и няма нищо тогава със сигурност ще е перфектна...та може и да не са виновни майсторите!!!
За майсторите.. нямам да започвам темата, нямам впредвид само този случай, когато съм карал да ми правят колата... затова питам за читав такъв.
@батекики - Мерси за съвета. М/у другото вчера видях, че единия въздуховод, който тръгва от бронята нещо се е откачил, но не можах да го закача.
@mitak_88 - като се има впредвид, че съм им казал, че само когато се намокри се появява този проблем би трябвало да я тестват по някакъв начин...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Да не ти се мокри сондата отдолу?Как са и кабелите?Буксата е на кутията,незнам дали може да стигне водата до там... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
Преди малко и на мен ми направи тази магария колата.От 500 на 1000 от 500 на 1000.Заваля малко дъжд но се съмнявам да съм намокрил нещо.От какво може да е това нещо?

R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
БОРКО-ЧИПА написа:имам същия проблем и аз![]()
като даже има и моменти в които гасне
Моята ми го е правила този номер 2 пъти и само когато е загряла.

R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
- батекики
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 530 da F11
- Мечтае да кара: M5 Hurricane
vladiverm написа:Да не ти се мокри сондата отдолу?Как са и кабелите?Буксата е на кутията,незнам дали може да стигне водата до там...
на сондата температурата е голяма водата се изпарява бързо едва ли е от това, но все пак нека си погледне кабелите
- PSiderov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 118i LCI
При мен не гасне... само се променят оборотите. След като не я карах 2 дни е малко по-добре днес... не е постоянна промяната. Значи нещо е намокрено и не е нацяло изсъхнало. Ще се кара май пак на диагностика. Не виждам друг вариант. Мерси за отговорите!
- батекики
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 530 da F11
- Мечтае да кара: M5 Hurricane
- PSiderov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 118i LCI
Пичове ходих на диагностика пак и този път излезе наяве проблема... ламбда сондата свършила курса... довечера ще я сменяме и дано всичко е ок след това.
Поздрави,
П.
Поздрави,
П.
- батекики
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 530 da F11
- Мечтае да кара: M5 Hurricane
- PSiderov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 118i LCI
- батекики
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 530 da F11
- Мечтае да кара: M5 Hurricane
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани