E34 524td може и да ви звучи скучничкооо(за продан спешно!!)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 12 Апр 2008, 17:21

Колеги днес го настройх на 0.9 е най-добре,на по-високо налягане няма достатъчно нафта!!!!
търся интерколер от тдс давам много голям от А6,от корадото е твърде дебел и неможах да го сложа!!!
ще ви кача видео как върви по-късно!!!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Апр 2008, 20:31

mx13 написа:Това с маркучите без интерколер, се съмнявам да има много ефект но ще го направя,а колкото до закъснението имам си достатъчно,преди да подхвана тази темичка,1во това направих!
сега "печицата" работи много мекичко и малко трудно пали,хахах
Я дайте един съвет от къде да взема маркучета и колко ми трябва?!?!?
1.5 дали ще стигне???
работата с интерколер е уговорена давам от А6-та и вземам от Корадото,така че се надявам следващата седмица вече да съм на 1/2 ТДС,хахахаа
Я кажете на колко да навия турбото,аз си мислех на 1,2-1,4.
сега е на 0.8 или поне така трябва да е!! :D
щом работи меко си и дал закъснение.Дизела е по-мощен,когато работи твърдо,само в ниските обороти.Съмнява ме това с колера да се полу4и :roll: Пробваи и пиши да знаем.успех
Последна промяна ivan. на 16 Апр 2008, 18:45, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 13 Апр 2008, 16:34

Колеги,ето и последното инфо:
0.9бара,без куулер с малко бутната помпа и въздушен филтър на TWINAIR ,който поставих вътре във филтърната кутия,максималната скорост на колата според скоростомера е малко над 230км/ч с 5100-5200 оборота/мин.
Цялата магистрала от Шумен до варна с над 200 разход 14.7/100
Куулера от корадодо неможах да го събера защото е твърде дебел!!!
На по-голям бууст не върви над 3500 оборота/мин,но пък много набира до 3500 ,най-големия бууст на който я тествах беше 1.25!!!
колата тръгваше ненормално добре но после направо угасваше,продадох втората си кола и за сега печката остава единственна,такче не мисля да я напъвам още,резултата е 150лв вкарани за буустт и за филтър и доста добра динамика!!!
утре все пак ще и бутна малко помпата и ще видим какво ще стане!!!
ако някой има куулер нека пише!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 13 Апр 2008, 17:52

Има обява за куулер в "Продава" - само малко се поразтърси, че нямам време да ти дам линка :winky:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 13 Апр 2008, 19:13

не му трябва колер,а закъснение на центровката така ще има сила и във високите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 14 Апр 2008, 12:18

ivan. написа:не му трябва колер,а закъснение на центровката така ще има сила и във високите

както вече писах закъснение има,когато дизела има закъснение работи по-меко и не му се чува тракането от дюзите,а когато има предварение тогава работи като шевна машина!!!
А за куулера не съм съгласен, че не му трябва защото си направих труда и измерих температурата на въздуха в колектора(без АРГ) на гонка достигаше 93-94С коети е доста топло,не мислите ли???
Колеги забравих да ви се похваля за смяната на антифриза,сложих си на МОТУЛ ФАКТОРИ ЛАЙН(за мотоциклети) просто е много добър и има доста по-добре изявени топлопроводни свойства!!!
препоръчвам го на всички "НАФТЕНИ ПЕЧИЦИ",зада си карат колкото могат без проблеми!!!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 14 Апр 2008, 18:49

Колеги туко що се пребирам, и ми направи силно впечатление че разходомера ми след интервенцията с помпата показва доста по-малко!!!!
защо ,незнам?!?!?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 14 Апр 2008, 19:37

mx13 написа:Колеги,ето и последното инфо:
0.9бара,без куулер с малко бутната помпа и въздушен филтър на TWINAIR ,който поставих вътре във филтърната кутия,максималната скорост на колата според скоростомера е малко над 230км/ч с 5100-5200 оборота/мин.
Цялата магистрала от Шумен до варна с над 200 разход 14.7/100
Куулера от корадодо неможах да го събера защото е твърде дебел!!!
На по-голям бууст не върви над 3500 оборота/мин,но пък много набира до 3500 ,най-големия бууст на който я тествах беше 1.25!!!
колата тръгваше ненормално добре но после направо угасваше,продадох втората си кола и за сега печката остава единственна,такче не мисля да я напъвам още,резултата е 150лв вкарани за буустт и за филтър и доста добра динамика!!!
утре все пак ще и бутна малко помпата и ще видим какво ще стане!!!
ако някой има куулер нека пише!!!


брат земи го снимаи тва маалко над 230 км/ч :shock: :shock: с тва 524 че и да го видя немоа да повярвам
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 14 Апр 2008, 20:02

колеги това 524 колко конски сили е че мойто е 525 ТДС ама трудно дига 200

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 14 Апр 2008, 20:21

kumo82 написа:колеги това 524 колко конски сили е че мойто е 525 ТДС ама трудно дига 200


Абе и аз съм имал 524 даже 2 и познати имат и тдс-си съм карал
200- 210 макс тва 230 :shock:
ся дет имам 530 и върви каде каде повече от 524 само веднъж съм вдигал до 235 :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 15 Апр 2008, 1:18

Здравейте,
ето тука видях едно клипче на тдс'ка
http://www.youtube.com/watch?v=2sRXDgmzNYw
и спокойно си вдигна 230 км/ч
Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 15 Апр 2008, 9:43

swh_bmw написа:Здравейте,
ето тука видях едно клипче на тдс'ка
http://www.youtube.com/watch?v=2sRXDgmzNYw
и спокойно си вдигна 230 км/ч
Поздрави


тва ми се стори че е по доста голямо надолнище
ние говорим за прав участък
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 15 Апр 2008, 10:47

Следващия път ще си взема камерата и ще го снимам!
мога и да повозя някой ако има желание и НАФТА :D :mhihi:
след като гледах клипа с тдс-а скивах че е с по дълги скорости,моята печка е с 5100-5200 на 230км/ч :!: :!: :!: :!: :!: (100% гаранция)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 15 Апр 2008, 18:26

днес и бутнах помпата още към купето ,при което ниските ми обороти станаха 1000 разлика във вървенето нямаше никаква спрямо преди когато си бяха на 850-900!!!
това с помапта помага но до определени граници,немога да измисля как да и пусна още нафта,явно ще трябва да се кихнат мангизи за ЧИП,ако някой знае от къде мога да си го поръчм,нека помогне!!!
пак тогава ще ги видя аз тез ТДС колко вървят!!! :D
на 1 бар колата изпушва първоначално и после спира да пуше и на високи обороти сече на 0.9 долу горе задържа димната завеса постоянно и върви доста по-добре!!!
хайде кажете как да пусна още малко нафтаааааааааа!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 15 Апр 2008, 18:38

Здравейте,
Колега да ни би мап сензора да дава надвишено налягане на комп. и от там да прекъсва нафтата. Незнам как е при 524тд да не би мап'а да е различен от тдс'а.
Поздрави

п.п Като тестваш направи някакви клипчета и снимки да гледаме процеса и ние.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook