За -d моделите

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 12 Апр 2008, 6:41

...а няма ли някакъв начин тия клапи да се застопорят в отворено положение (пише че има някакъв механизъм дето ги мести) и да не се връткат непрекъснато?!?! то ебати ако е така- да се събираме всички с 320Д и да правим едно групово демонстративно изрязване на клапите от колектора!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 12 Апр 2008, 8:28

още малко по въпроса
http://picbg.net/u/7174/4213/127713.jpg

и последно, като обяснение
http://picbg.net/u/7174/4213/127712.jpg

и се извинявам за формата, но така ми е най-лесно... чете се без проблем след увеличение...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Мнение от Face » 12 Апр 2008, 8:57

alexsch написа:...а няма ли някакъв начин тия клапи да се застопорят в отворено положение (пише че има някакъв механизъм дето ги мести) и да не се връткат непрекъснато?!?! то ебати ако е така- да се събираме всички с 320Д и да правим едно групово демонстративно изрязване на клапите от колектора!

Да пропуснах да отбележа,че моите освен отсечени,механизьма им е застопорен да не се движи.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 18.04.2008
Местоположение: Хасково

Re: За -d моделите

Мнение от sheitan » 18 Апр 2008, 13:37

Владо написа: ако имате внезапна загуба на мошност, не е зле да погледнете и там, като превенция на по-големи проблеми...


на скоро имах подобен проблем , и веднага ходих на сервиз, казаха ми 4е е клапан на AGR ili EGR непомня точно но уш го изолираха или нещо такова и сега няма проблени но как мислите трябвали да се смени задалжително и тябвали да се прегледа още нещо за по сигурно ? и каде ? в смисал сервиз в софия .

мерси предварително !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 19 Апр 2008, 6:39

Колега, ЕРГ клапъна и тия бътърфлай клапи на колектора са две различни неща! ЕРГ-то се сменя като вид консуматив, докато тия са си конструктивна особеност на комън-рейлите на БМВ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 19 Апр 2008, 9:19

Владо написа:още малко по въпроса
http://picbg.net/u/7174/4213/127713.jpg

и последно, като обяснение
http://picbg.net/u/7174/4213/127712.jpg

и се извинявам за формата, но така ми е най-лесно... чете се без проблем след увеличение...


Иска му се на човечеца да изтеглят дизелите, ама БМВ не искат заради няколко отделни случая. И са прави.
Колата е извън гаранция, тежко му на този с преебания двигател. Ако това е тежък производствен дефект, или неизчисление, или там каквото и да е, макар и да се проявява рядко, голям реномиран автомобилен производител като БМВ трябва да изплати ремонта.
При колегата с надрания цилиндър проблема същия ли е?

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 18.04.2008
Местоположение: Хасково

Мнение от sheitan » 19 Апр 2008, 12:55

alexsch написа:Колега, ЕРГ клапъна и тия бътърфлай клапи на колектора са две различни неща! ЕРГ-то се сменя като вид консуматив, докато тия са си конструктивна особеност на комън-рейлите на БМВ!


да разбирам, но просто щото в първият пост беше описан точно сащия проблем с внезапна загуба на мощност а моят модел е точно такав 320д, 150 кс та се попритесних :lol:

изкам да направя някаде профилактичен преглед на тези проблемни клапи за да сам спокоен ,
някои ако може да преподача место сам благодарен .

:roll:
Изображение BMW 320d touring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 19 Апр 2008, 21:22

имах възможност да разглобя смукатели на к.р.,двигателя е на 350 000,бачкат си добре,задвижва ги вакум клапа..
Изображение
Изображение
нагара който се образува от горенето на масло и шибания егр клапан,води до отслабване местата,къде лагеруват клапичките и хоп проблем..
няма ги вече,онези яки двигатели,всичко е комерсиално след 95г :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 18.04.2008
Местоположение: Хасково

Мнение от sheitan » 20 Апр 2008, 3:28

да бе шибана пластмаса е всичко ! Made in China
Изображение BMW 320d touring

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.08.2008

Мнение от opex » 24 Авг 2008, 2:25

Първо Здравейте на всички, тъй като това е моят първи пост в този хубав форум и причината е, че скоро ще се сдобия с един красавец е46 макар и не личен, а като семейна кола.


И - на доста наболялия въпрос в тази тема. Този баварец и като цяло БМВ 3 серия са ми любими и накрая като тръгна да се сбъдва една мечта реших да се позаинтересовам по-усилено относно всичко по колата.
И - попаднах на този доста сериозен проблем с двигателя. Както и с турбината. След като изчетох доста материал обаче се поуспокоих значително защото проблема с клапата влязла в цилиндъра със все болтчето и т.н. се среща само при 6 цилиндровите двигатели. Бих цитирал човека, но отдавна ми се изгуби страницата и поста. Въпросния човек работи в този бранш, по събирания с колеги от други фирми (компании) заговорили за това и хора от БМВ му обяснили, че те знаят за този проблем, че имат база данни за всяка кола и за всеки проблем и в тази база този проблем нито веднъж не е регистриран за 4 цилиндров двигател. Сметнах за необходимо да го напиша, понеже никъде не видях да го пише и всички се плашат, че абсолютно всички двигатели имат този дефект.
Също и за турбините най-често те издъхват при форсираните двигатели.

п.с. отново до ivodivo - никога никъде несъм прочел някой да пледира за изтегляне на двигателите и т.н. от пазара. Второ - това не са няколко отделни случая и ако отделиш половин ден да поровиш и да почетеш ще се убедиш сам.
Да това е тежък производствен дефект. И то по две причини: Първо независимо от националността и културата на шофиране всеки кара това БМВ бързо. Дали ще е по Цариградско, пловдивската или на аутобана в Германия - все тая. Когато този дребен глупав детайл попадне в двигателя при нормална скорост за колата 150-160 е ясно какво става и до къде може да се стигне; и Второ - изключително неприемливо е такава дреболия независимо дали на място или при каране из града за 2 секунди да ти направи двигателя на паздер и да се налага да платиш за нов двигател повече отколкото си купил цялата кола. Без добълнителните консумативи за 1-2 бона.
Поради природата на този проблем и времето му на проява е нормално колата да е вече звън гаранция. А и БМВ отричат от начало да имат такъв проблем. Затова "под масата" на някои от тези които са се оплакали са им доставили нови двигатели - на едни фрее, на други са поели 70% от цената и т.н. И цялата дандания е по форумите и това хубаво списание е заради това, че от бмв се правят на ударени.
И на "човечеца му се иска" просто да се БМВ активират и да си вдигнат реномето.
И затова не БМВ са прави, а човечеца и в крайна сметка потребителите, ние.
Извинявам се за дългия пост, но - все пак ако на "нас" ни беше припарило така на краката нямаше да има такова изказване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Мнение от Face » 24 Авг 2008, 3:29

се среща само при 6 цилиндровите

Ех,значи аз сьм феномен да го ева :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 24 Авг 2008, 5:47

Преди няколко дни тук (в един малък град) правиха ремонт на една 320д 2002г точно заради описаният проблем. Обаче купили нови колектори с въпросните клапи и ги сложили тях ..
Следващата седмица мисля да ги отрежа при същия майстор
Нека да го нямат проблема :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 24 Авг 2008, 15:08

© написа:Преди няколко дни тук (в един малък град) правиха ремонт на една 320д 2002г точно заради описаният проблем. Обаче купили нови колектори с въпросните клапи и ги сложили тях ..
Следващата седмица мисля да ги отрежа при същия майстор
Нека да го нямат проблема :mhihi:

добре де на мен ми е интересно как ще ги отрежеш тези клапи и няма ли да повлиаят по-някакъв начин на работата на двигатела

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 24 Авг 2008, 15:45


Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook