Виене от какво ли е?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- batVanko
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 15.12.2007
- Местоположение: Враца
- Кара: BMW E 61 530 XD
- Детайли за колата: BMW E 61
530 XD
Виене от какво ли е?
Здравейте въпросът ми е от скоро се появи едно виене което се получава да кажем от 50 км нагоре струва ми се ,че е от към задно ляво колело как да проверя дали е от лагер на главината отзад лесно ли се сменя и колко ли пари е от диференциал или от скоростна кутия има го и когато колата не е на скорост тоест по инерция колата е Е 36 95 г. масло в скор кутия и диференциал не съм гледал появи се изведнъж?
- batVanko
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 15.12.2007
- Местоположение: Враца
- Кара: BMW E 61 530 XD
- Детайли за колата: BMW E 61
530 XD
- samsurnik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: V8 комби
:)
колега лагер най-вероятно ще да е аз скоро сменях голяма играчка е но трябва да го сменяш, после на регулаж защото отзад се сваля и носача , вдигни я на крик завърти задните колеал и ще разбереш дали е лагер на мен лагера ми излезна от познати в едибн слад за 54 лева а смяната сам с един приятел и едно шише водка
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
- batVanko
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 15.12.2007
- Местоположение: Враца
- Кара: BMW E 61 530 XD
- Детайли за колата: BMW E 61
530 XD
към samsurnik за водката нямя проблем ще хвана тъста да помага но кажи някаква специална скоба трябва ли да избия лагера или излиза лесно и после геометрията задължителна ли е нали ще си го сложа носача на същото място
- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
дигаш задно ляво, палиш, 4-та газ, вие... дигаш дясно, палиш,4-та,а/вие-диф,б/ не вие-лагер... няма скоба, има бой
... другия вариант е преса... а за реглаж на носача ги връщаме в германия 


- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Владо написа:дигаш задно ляво, палиш, 4-та газ, вие... дигаш дясно, палиш,4-та,а/вие-диф,б/ не вие-лагер... няма скоба, има бой... другия вариант е преса... а за реглаж на носача ги връщаме в германия
Само че ако има шпер не става номера

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- batVanko
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 15.12.2007
- Местоположение: Враца
- Кара: BMW E 61 530 XD
- Детайли за колата: BMW E 61
530 XD
Вдигнах и го правих този номер лошото е че продължава да вие и двете колелета тогава смених маслото на дифа пак същото не знам как да проверя дали не е висящия лагер няко й да даде идея как дано да е той а не дифа че при сички положения ще ми е по ефтино
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
batVanko написа:към samsurnik за водката нямя проблем ще хвана тъста да помага но кажи някаква специална скоба трябва ли да избия лагера или излиза лесно и после геометрията задължителна ли е нали ще си го сложа носача на същото място
Най - добре става с преса, това с "биенето" е на п**ка примка.
Иначе ,виждал съм да го правят и без специализиран инструмент, а з анабиването на новият лагер използват стария.
Геометрията не е задължителна ,но е силно желателна.
И най- верният вариант е да смениш и двата задни лагера, заедно, еднакъв модел .В края на краищата това са ти задвижващите колела.
Как ще познаеш лагера?
Вдигаш я на крик, освобождаваш спирачка и въртиш съмнителното колело, то се чува и усеща.
Другото : караш и почваш да я сучеш наляво - надясно. Понеже ъгълът на движение ще е различен, в единият случай колелото ще вие повече, в единият - по - малко.
Странно, но при мен беше лагер и на газ се чуваше повече, на натиснат съединител по - малко... Явно и напрежението при набиране си оказва значение.
- indianeca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 28.07.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Табуретка със спортно окачване...
- Мечтае да кара: Фотьойл
- Детайли за колата: БМВ e46, M54B25
А сменял ли си гумите скоро, защото аз ги смених и като се почна едно виене и чудене цял ден. Оказа се, че болтовете просто са били по-дълги!
- batVanko
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 15.12.2007
- Местоположение: Враца
- Кара: BMW E 61 530 XD
- Детайли за колата: BMW E 61
530 XD
Някой да каже трудно ли е смяната на висящия лагер и дали е възможно виенето да е от него.
Благовяря
Благовяря
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани