Е87 Electronics failed :help:

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 18.12.2007

Е87 Electronics failed :help:

Мнение от nikcho » 11 Апр 2008, 16:53

Колеги току що си взех колата от сервиз, правиха и тенекиите. Значи тръгвам от сервиза и някъде по средата на пътя на панела започват да мигат три светлини и колата на станд -> според книжката това е Electronics failed, стрелките на оборотите и газта падат но колата си се движи нормално. Нещо не мога да си обесня как се получи това при условие че само е боядисвана колата :help:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 11 Апр 2008, 19:40

Колега те "само" са я боядисвали ама кой знае какво са разкачали
по време на процеса, явно нещо не е закачено както трябва,
предполагам че не са я правили в оторизиран сервиз.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 18.12.2007

Мнение от nikcho » 11 Апр 2008, 21:19

Ами уж в доверен сервиз на ДЗИ ме прати застрахователната компания. Ебати безумието, сега установих че и задния парктроник не работи. Проверих отзад при акумулатора и е влажно има и конденз вътре в предния десен фар, направо не мога да си обесня какво се е случвало с колата ми

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 18.12.2007

Мнение от nikcho » 12 Апр 2008, 21:59

Следващите редове може да ви се сторят като от някоя книга на А. Хичкок.
Значи след като забелязах че има вода под акумулатора се заехме с нелеката задача да го свалим. След 30 минути и към 5,6 уреда за развиване на всякакви болтове и винтове измъкнахме героя от "коритото" и шока беше голям :shock: ... имаше толкова много вода че се наложи да извадим цялото "корито" за да се подсуши. Ваденето на "коритото" се оказа не по лека задача от ваденето и на акумулатора, сума ти винтове плюс това че е захванато отдолу за корите допълнително. Какво да ви кажа хора, просто гледката беше покъртителна... всичките кабели бяха мокри, по-лошо направо си капеше вода от клемите и накрайниците. Но да продължа нататък, следващата цел беше парктроника. Проследихме кабелите от бронята за да видим къде по-точно се намира и след като свалихме корите най накрая го видяхме геройски потънал във вода... е в тоя момент нещо в мен направо се пречупи :shock: :shock: :shock:. Някъде към 10 минути с една гъба съм попивал водата от там, а самия парктроник беше в една пластмасова кутия от която водата се стичаше направо. Всеки би си направил сметката: елетроника и вода са две понятия които хич не си пасват едно с друго но все пак го подсушихме и него.
Е дойде време да събираме карантията, всичко по местата си, момента с поставянето на ключа, натискане на старт бутона и о чудеса всичко работи няма ги стресиращите съобщения... и най голямата изненада, пробвах парктроника и той си работеше :P . Предполагам че тия дебили в сервиза са минали колата с пароструика докато задната броня е била свалена, просто главата не ми го побира как може такова дебилско поведение.
Извода е че: BMW е невероятна кола, както вече си го знаете. А за 1цата сигурно са я проектирали за подводница, но аз лично не мисля да я пробвам повече в тази и светлина :mhihi:.
От сега да ви кажа ако някой ви прати да си правите нещо в Лъки Джем направо му се изплюите в очите и още веднъж от мое име. Аз лично в понеделник ще се разправям със застрахователното дружество.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 12 Апр 2008, 22:31

Идиоти некъдърни :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 02 Май 2008, 8:29

Пълни нещастници, да но им спрат тока и водата де не могат да работат

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook