може би дефект- М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

може би дефект- М50

Мнение от stambo_81dg » 10 Апр 2008, 22:15

знам вече 3 случая с м50 при каране и освобождаване на свободна
двигателя се самофорсира и подминава 7000 об./мин и в дигателя стават страшни неща
пресен случаи от вчера на един приятел м50б25 12 скъсани клапана :shock:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

Мнение от Svetlio.Angelov » 10 Апр 2008, 22:26

Стамбо, това ми се е случвало на е30-ката... Чувството е мноо гадничко... но се случи като сложих газовата уредба. Мотор - м40

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 10 Апр 2008, 22:30

мене друго ми е интересно ,как така се вдигат толко оборотите без да си отворил дросела :dunno:
даже и в е36 раздела съм чел за подобен случаи
Изображение


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 10 Апр 2008, 22:33

Да не дава господ да се случва че няма да е приятно :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 10 Апр 2008, 23:29

stambo_81dg написа:мене друго ми е интересно ,как така се вдигат толко оборотите без да си отворил дросела :dunno:
даже и в е36 раздела съм чел за подобен случаи


Невъзможно е при затворена дроселова клапа да се вдигнат оборотите-мотора няма откъде да вземе толкова много въздух. Има нещо, но дано не се налага да го мисля... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 10 Апр 2008, 23:37

...при затворен дросел дори и компютера да се излъже да пусне повече гориво колата ще се задави и ще огасне (100%). Проблема ще да е свързан и с въздуха иначе няма как да стане, но дано да не разбирам след като се е случило вече :mhihi: :mhihi: :mhihi:

П.С. освен ако тези хора на който се е сучвало да са "изключвали" на първа... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: може би дефект- М50

Мнение от SaSo » 11 Апр 2008, 1:01

stambo_81dg написа:знам вече 3 случая с м50 при каране и освобождаване на свободна
двигателя се самофорсира и подминава 7000 об./мин и в дигателя стават страшни неща
пресен случаи от вчера на един приятел м50б25 12 скъсани клапана :shock:


Ебати случая... Аз честно казано за пръв път го чувам от тебе... Много странна работа...А да не говорим че и алогична... Вено няма от къде да глътне толкова въздух... Нещо да не е проблемно жилото и просто случайно да задържа на отворен дросел...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 11 Апр 2008, 13:50

Извинявам се ако прозвучи глупаво, ама да не е настъпала стелката педала на газта ? То като е на свободна не му трябва да е натиснат много за да се развърти на макс.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Апр 2008, 14:24

И през маторчето за празен ход ли не може да глътнИ :mhihi:

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 11 Апр 2008, 16:19

на моя М50Б20 нямам дросел , а дебитомера е с жичка и може и да стане такова нещо, но трябва и гориво, за това си мисля че всичките тези случай биха станали само на газ :confused:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 11 Апр 2008, 16:37

E34Power написа:на моя М50Б20 нямам дросел , а дебитомера е с жичка и може и да стане такова нещо, но трябва и гориво, за това си мисля че всичките тези случай биха станали само на газ :confused:


Венци :mhihi: ма как така нямаш дросел бе :mhihi: Имаш дросел и то знаеш ли колко красив :lol: Дебитомера е едно дроселната клапа - друго :) Като се видим ще ти го покажа

Аз по случая само мога да се ослушвам ,не съм много сигурен как ще се случи такова нещо :shock:
Петко ///M-mashinata на неговото Е36 320 Туринг на Бояна при една "цедка" от 150 км/ч на трета на ограничител вместо 4-та му би втора :shock: и всички клапани станаха като ударени от гелотината странично :mhihi: Оборотомерната стрелка беше литнала и спукала плексигласа на таблото :lol: (шегувам се) ... Петко си я оправи колата, кофти случка :confused:

Според мен някой от поддателите на информацията нещо спестява или украсява :roll:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 11 Апр 2008, 16:50

в единия случаи има замесена жена :mhihi: :mhihi: :mhihi:
чивека си купи е34 мноо и се радваше мнооо читава и дал ключовете на жена си да ходи някаде та запалила и пак по същия сценарии двигателя на дроб а мъжа и :shock: :shock: :shock: :twisted: :twisted: :bang:
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 13 Апр 2008, 11:10

E34Power написа:на моя М50Б20 нямам дросел , а дебитомера е с жичка и може и да стане такова нещо, но трябва и гориво, за това си мисля че всичките тези случай биха станали само на газ :confused:


Имаш дросел. Преди година бях при Явор за профилактика на охладителната система и за почистване на моторчето за празен ход. Когато разтурихме колектора корпуса на дросела отвътри беше пълен с някаква мазна гадост. Как не е направило беля не знам. Как се е движила тая клапа също не знам. Е, почистихме я, нямаше някаква разлика в работата на двигателя, но пък си го имам едно на ум.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 13 Апр 2008, 11:42

имах в предвид че дебитомера не е с дроселова клапа и от него не може да е белята :confused: , извинявам се за недоуточнението :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 15 Апр 2008, 14:53

или е заяло жилото,или са объркали скоростите,вместо четвърта втора,ако е заяло жилото колата трябва да е на гас иначе прекъсвача ще се задейства и ще я спре на 6700.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook