BMW 325tds не пали

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 7.02.2008

BMW 325tds не пали

Мнение от NikolaiSTRA » 10 Апр 2008, 10:24

Значи имам следния проблем. Когато колата е загряла пали без проблем. Когато изстине- стартера върти и не пали. Първо се изхабява акумолатора преди да запали. Някой път имам късмета да запали, но това е в 1/10 от случаите. Когато някой ме дръпне колата пак пали. Ходих на някакъв майстор във VIP сервиз. Казаха ми че имало въздух в помпата и го били извадили, но на следващата сутрин имах същия проблем. С 2 думи нищо не оправиха. Моля някои ако е имал подобен проблем да помага.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 10 Апр 2008, 10:45

Щом дърпа въздух преглеждаш всички маркучи за скъсано,напукано,хлабави скоби...Един колега беше слагал клапанче преди ГНП,потърси темата,мисля е в "полезни"...А не каза дали подгрява,светва ли ти лампата...Може да е от датчик за темп. и хиляда други неща...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 10 Апр 2008, 11:07

не е от въздуха!

на мене колата ми гасне като намалее нафтата и преди да изгасне почва де се вижда въздух в маркуча след филтъра , обаче си върви и си пали без проблем , като угасне сипвам нафта подкачва помпата отзад и си пали без грижи без д аобезвъздушавам или нещо такова

свещи погледна ли?

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 7.02.2008

Мнение от NikolaiSTRA » 10 Апр 2008, 11:10

Ами подгрява да. Лампичката за свещите светва. Изгасва и аз тогава пробвам. Мисля че свещите са наред защото скоро ги бяха преглеждали. А за температурния датчик незнам. Иначе на бордовия компютър ми показва че температурата е -37 градуса. Ама това едва ли има нещо общо с паленето


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 10 Апр 2008, 11:40

И аз имах подобен проблем. Но за сега няма да ти казвъм как съм го решил а просто ще ти кажа да експериментираш за да видиме дали и при теб е същото.
Като запази :) караи си я и като решиш да се прибираш и да не се возиж вече с колата за деня т.е да преспиш. Паркираи колата на някое изнанагорно така че двигателя да се намира в по ниската част а резервоара в по високата а бе все едно се спускаш от някоя улица и сираш. Предполагам на следващия ден ще запалиш от раз. Само гледай да дръпнеш ръчната и да подпреш с камък. И помни двигателя в ниското задния капак във високото. Ако запали слагаш един възвратен клапан на едно местенце и си готов.
Но преди това ест. виж пак свещите и дали имаш нафта. Че откакто поскъпна хората забравят да сипват като видят цените :mhihi:
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 10 Апр 2008, 11:42

А и забравих да ти кажа да си потърсиш температурен датчик че твоя сигорно е хванал гората. Все пак провери намира се в десния въздуховод. Като го сложиш няма да се чувстваш все едно си в антарктика като погледнеш борда :)
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 7.02.2008

Мнение от NikolaiSTRA » 10 Апр 2008, 14:11

Ше пробвам дано е толкова просто :)

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Варна

Мнение от plamenianev » 11 Апр 2008, 12:35

90% съм сигорен че трябва да си сложиш клапанче,и моята не палеше до момента в който не сложих клапанче след горивния филтър.Схемата му на работа е много проста-пропуска нафта само към помпата и не връща във филтара.Много е хубаво да има такъв клапан всеки,защото този който е във помпата рано или късно заминава.Другото което е ако ти е свършил акумулатора е възможно и от това да не ти пали.По принцип оригинално колата е с 85ампера и на този двигател му трябва много ток за да запали-аз си сложих 95ампера след като моя беше свършил от въртене.така че първо сложи клапанчето,после ако има проблем с паленето,акумулатора и така.Но почти съм сигурен че ще се оправи...ето ти и темичката

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=82760
:drinking:+ :driving: = :banghead:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 12.04.2008
Местоположение: София
Кара: e70 40d

Мнение от Harry^racinG » 14 Апр 2008, 1:07

колеги какво е тва клапанче,може ли да поясните и някоя снимчица ако ви се намира или кой може да го направи ?!

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 7.02.2008

Мнение от NikolaiSTRA » 14 Апр 2008, 12:04

Ей ако знайте какво ми се случи. Значи спрях я на наклон. И незнам дали от това или просто защото предните дни беше топло, но колата си запали. Обаче: карах 100 метра и почна да губи обороти и изгасна. После като пробвам да паля- не става. Ако може някой да ми каже какво става. Или поне към кой майстор да се обърна за това. Запазих си час за диагностика в сервиз Юве.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 14 Апр 2008, 12:28

провери си помпата отзад , има 1000 теми защо гаснат печките , ти карал ли си колатадокато свърши всичката нафта ?


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 14 Апр 2008, 15:22

NikolaiSTRA написа:Ей ако знайте какво ми се случи. Значи спрях я на наклон. И незнам дали от това или просто защото предните дни беше топло, но колата си запали. Обаче: карах 100 метра и почна да губи обороти и изгасна. После като пробвам да паля- не става. Ако може някой да ми каже какво става. Или поне към кой майстор да се обърна за това. Запазих си час за диагностика в сервиз Юве.


Казах ти спираш на наклон и разбираш.
Колата е изгаснала за6тото е останало в ГНП то но само че от маркучите за излишна се е варнала пак. Значи слагаш клапанчето което струва 2 лв. от "Лада Самара" на пастмасовата тръбичка между филтъра и ГНП то и си готов. Оправяи я и ще видиш как пали от четварт оборот.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 7.02.2008

Мнение от NikolaiSTRA » 14 Апр 2008, 16:44

Ми чесно да си призная няма да се спрява сам. Ако можете да ми препоръчате някой който да знае как става това. Ако ми рещите проблема имате една каса бира от мен на следващия BMW събор, че доста ма мъчи тоя проблем. Досега не беше гаснала в движение


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 14 Апр 2008, 18:50

Ами идваи до нас и ще го оправиме.
Аз съм от надежда. Ако ти е близко хващаи геврека и идваи. Само звани преди това.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook