Едно питане за модел на БМВ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Едно питане за модел на БМВ
Здравейте.
Предварително искам да кажа, че аз не карам БМВ а Фиат Купе, като се считам за любител и цените на мощните автомобили. Не искам да обидя никой, нито да предизвиквам някакви без мислени спорове за качествата на този или онзи автомобил, за тази цел си има техническа документация, писти и т.н.
И така имам един тъп въпрос, продиктуван от любопитството ми да знам колкото може повече неща за всички марки. Значи един мой приятел си купи БМВ 320 (май Е36 се води) 93 година. Двигателя му е 6 цилиндров, като твърди че е и с ванус, ремус и чип тунинг. За вануса и чип тунинга не мога да кажа има ли ги, защото първото няма как да се види без да се махне горния капак на двигателя (то може и да може но аз не знам как) пък за второто си трябва само дино стенд. Въпроса ми е има ли начин да ги разпозная тези неща само при оглед? Има ли някакви отличителни белези или разлики в номерация на рама, мотор. Защото тука из форума гледах някакви снимки на 320-ки с ванус и километража им беше до 260, пък на този моя приятел е до 220 и затова ми стана чудно дали вярно е 320-ка или е нещо друго? Може би има няколко модификации на 320?
Предварително благодаря!
Предварително искам да кажа, че аз не карам БМВ а Фиат Купе, като се считам за любител и цените на мощните автомобили. Не искам да обидя никой, нито да предизвиквам някакви без мислени спорове за качествата на този или онзи автомобил, за тази цел си има техническа документация, писти и т.н.
И така имам един тъп въпрос, продиктуван от любопитството ми да знам колкото може повече неща за всички марки. Значи един мой приятел си купи БМВ 320 (май Е36 се води) 93 година. Двигателя му е 6 цилиндров, като твърди че е и с ванус, ремус и чип тунинг. За вануса и чип тунинга не мога да кажа има ли ги, защото първото няма как да се види без да се махне горния капак на двигателя (то може и да може но аз не знам как) пък за второто си трябва само дино стенд. Въпроса ми е има ли начин да ги разпозная тези неща само при оглед? Има ли някакви отличителни белези или разлики в номерация на рама, мотор. Защото тука из форума гледах някакви снимки на 320-ки с ванус и километража им беше до 260, пък на този моя приятел е до 220 и затова ми стана чудно дали вярно е 320-ка или е нещо друго? Може би има няколко модификации на 320?
Предварително благодаря!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Виж в раздела е36 имаше тема и снимки на двигатели с ванус и без!Наи лесно се познава отпред има една издатина и също по мястото на капачката!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 1&start=15
На втора страница виж снимката!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 1&start=15
На втора страница виж снимката!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Благодаря ти, прегледах и тази тема тук Както виждам от снимките това което съм оградил с червено е вануса нали?
Пък тези които са с по-новия мотор M52 всички са с ванус и той ясно се различава, по това че капачката му е от другата страна на главата и по смукателните колектори.
Относно километража защо има модели с до 260 и такива с до 220?

Пък тези които са с по-новия мотор M52 всички са с ванус и той ясно се различава, по това че капачката му е от другата страна на главата и по смукателните колектори.
Относно километража защо има модели с до 260 и такива с до 220?
Abadon написа:Благодаря ти, прегледах и тази тема тук Както виждам от снимките това което съм оградил с червено е вануса нали?
Пък тези които са с по-новия мотор M52 всички са с ванус и той ясно се различава, по това че капачката му е от другата страна на главата и по смукателните колектори.
Относно километража защо има модели с до 260 и такива с до 220?
всичко което каза до тук е така

двигателя на снимката е с ванос(ограденото от теб е ваноса)
всички м52 са със single VANOS (при М54 e dual VANOS) и капачката е към радиатора

на М50 са по прави(този на снимката е М50)
а за километражите

Последна промяна Louis на 09 Апр 2008, 12:17, променена общо 1 път
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Abadon написа:
Относно километража защо има модели с до 260 и такива с до 220?
Принципно може да видиш 320-ка с километраж до 240, но ако е до 220 значи му е сменяно таблото/километража... аз лично не знам да има фабрична 20-ка с километраж до 220 - това е "запазена марка" за 316-ките

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Мойта беше ис,с бързомер до 260 възела в час
Сигурно е била пипана от Горубляне афтърмаркет тунинг спешъл 


"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
Louis написа:Abadon написа:Благодаря ти, прегледах и тази тема тук Както виждам от снимките това което съм оградил с червено е вануса нали?
Пък тези които са с по-новия мотор M52 всички са с ванус и той ясно се различава, по това че капачката му е от другата страна на главата и по смукателните колектори.
Относно километража защо има модели с до 260 и такива с до 220?
всичко което каза до тук е така
двигателя на снимката е с ванус(ограденото от теб е вануса)
всички м52 са със single VANUS (при М54 e dual VANUS) и капачката е към радиатораи колекторите са по извити
на М50 са по прави(този на снимката е М50)
а за километражите
Нешо се обърках. Този на снимката е с ванус така ли? На ванусите (М52) капачката е от към радиатора, ама на тоя не е?
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
BMWALPINA написа:Louis написа:Abadon написа:Благодаря ти, прегледах и тази тема тук Както виждам от снимките това което съм оградил с червено е вануса нали?
Пък тези които са с по-новия мотор M52 всички са с ванус и той ясно се различава, по това че капачката му е от другата страна на главата и по смукателните колектори.
Относно километража защо има модели с до 260 и такива с до 220?
всичко което каза до тук е така
двигателя на снимката е с ванус(ограденото от теб е вануса)
всички м52 са със single VANUS (при М54 e dual VANUS) и капачката е към радиатораи колекторите са по извити
на М50 са по прави(този на снимката е М50)
а за километражите
Нешо се обърках. Този на снимката е с ванус така ли? На ванусите (М52) капачката е от към радиатора, ама на тоя не е?
Аз мисля че това на снимката е М50 с ванус
НЕВОЛЯТА УЧИ........




- mitak_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: veliko tarnovo/sofiq
Bogat-Beden написа:Мойта беше ис,с бързомер до 260 възела в часСигурно е била пипана от Горубляне афтърмаркет тунинг спешъл
колега мойта ис-ка я докарах от германия пак с км до 260
BMWALPINA написа:Louis написа:Abadon написа:Благодаря ти, прегледах и тази тема тук Както виждам от снимките това което съм оградил с червено е вануса нали?
Пък тези които са с по-новия мотор M52 всички са с ванус и той ясно се различава, по това че капачката му е от другата страна на главата и по смукателните колектори.
Относно километража защо има модели с до 260 и такива с до 220?
всичко което каза до тук е така
двигателя на снимката е с ванос(ограденото от теб е ваноса)
всички м52 са със single VANOS (при М54 e dual VANOS) и капачката е към радиатораи колекторите са по извити
на М50 са по прави(този на снимката е М50)
а за километражите
Нешо се обърках. Този на снимката е с ванус така ли? На ванусите (М52) капачката е от към радиатора, ама на тоя не е?
На снимката е М50 с ванoс

на м52 моторите капачката им е към радиатора и сички те са с ванoс

ванoса се познава по тая издатина на мотора дето е оградил колегата пуснал темата

може би не съм се изразил правилно

Последна промяна Louis на 09 Апр 2008, 12:19, променена общо 1 път
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Абе стига с тоя ванус, или си му викайте както трябва или направо да е - АНУС
Mens sana in corpore sano
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани