смяна на волан
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
смяна на волан
въпроса ми е следния-----имам е46 320td 150коня----волана ми е захабен и то само в горната част --този които го е карал преди мен сигорно си е държал ръката само в горно положение
този волан е от наи обикновените само с еарбег----ако го сменя за някои друг по различен от моя --- пак от е46----еарбега ще работи ли ---или за да работи трябва волана да е същия като старият ми . сходни ли са различните модели....

всичко е възможно?
кво значи най-обикновен,всички са с айрбаг,има и мулти,има и с 3 лъча,М-ков...кой е твоя..и какъв искаш да сложиш.като сменяш волана вземи си с го с айрбаг и готово,ако сложиш същият само местиш айрбага.друго че вчера доката бях в един сервиз и свалиха волана на едно Е46 по същата причина,но доколкото разбрах щяха да го правят.как незнам,ама поразпитай,предполагам ще ти е по-евтино от смяната на волана.
- BMW318i-Матин
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 7.07.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: Х5, ама друг път!
Предполагам, че аербега ще гръмне. Така че, слагай кожа (нали се сещаш има едни дето се слагат на воланите) и си карай колицата 


- карел
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 D E46
- карел
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 D E46
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
jazz написа:как да го претапицирам тои е пласмаса---върху пласмасата ли се слага кожа ---няма ли да стои грозно-
Волана ако е от обикновените , трябва да е гумен

Може да го претапицираш с кожа (около 80лв.) и става много добре. ( Има темички в СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ може да видиш каде е най-добре)
Аз лично си купих волан втора употреба ( и моят е най-обикновен) и си сложих моя еърбег

Щото тия трилъчевите волани и другите там готини ги продават доста скъпо с еърбег

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Колега, ако намериш къде могат да свалят пластмасата и да го претапицират, сподели, че и моя е доста захабен, но не ми се сменя целия... Моят волан сигурно е като твоя, не е мулти, не е трилъчев, пак е с еърбег.
Re: йк
ще можеш да го смениш,ама ако тоя с 3 лъча си е с айрбага,иначе не пасва от 4 на 3gido написа:да питам ако волана е с четири льча ,а искам да си сложа с три льча пазцепения,с крьглия бег, ще има ли проблем
- gido
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
хй
знам един перфектен тапицер но в Пловдив,70лв излиза за три дни е готов,моя го прави и вече 8сем месеца го тьркалям без яд.и моя нямаше оригинално кожа и се вьртеше, а сега е супер.всички авто кьщи карат при него.ето и тел.0879906223 Любо,дано сьм бил полезен
Сваля се мн лесно. 5 мин работа.
Има 2 болта тип звезда (незнам точно как се казват и кой номер е отвертката с която се развиват) натегнати са много така че трябва да понатиснете. Като се развъртят пада еърбега , има букса с която се откача .
ВАЖНО е преди да започнете всичко това да махнете буксата "-" на акумулатора. След като го закачите отново не отчита грешка на таблото
След това остава един болт , с който е хванат самоя волан и той е бая натегнат. и това е . успех!
Моя волан беше леко захабен , но гумата беше отцепена от арматурата и се въртеше около нея и това ме дразнеше , за това го занесох да ми го оправят и претапицират , стана перфектно , само дето не му се радвах дълго

Има 2 болта тип звезда (незнам точно как се казват и кой номер е отвертката с която се развиват) натегнати са много така че трябва да понатиснете. Като се развъртят пада еърбега , има букса с която се откача .
ВАЖНО е преди да започнете всичко това да махнете буксата "-" на акумулатора. След като го закачите отново не отчита грешка на таблото
След това остава един болт , с който е хванат самоя волан и той е бая натегнат. и това е . успех!
Моя волан беше леко захабен , но гумата беше отцепена от арматурата и се въртеше около нея и това ме дразнеше , за това го занесох да ми го оправят и претапицират , стана перфектно , само дето не му се радвах дълго

Ако волана,който ще сменяш е от Е46 или от Х5,няма проблем -всичко е 1:1.само когато го сваляш недей да даваш на контакт,не защото ще "гръмне"(няма как да стане),а ше ти светне лампата за грешка и после трябва да я изчистиш със специализиран софтуеар за БМВ,защото повечето универсални кодочетци не могат,така че по-добре откачи акумулатора.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани