BMW M5 vs. MB AMG (estates)
Модератор: Общи модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- cobrata_m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
acho.rs написа:Тва предаване го гледах още края на лятото,точно когато излезе . Доколкото си спомням о колкото успях да разбера - положението си е същото - МБ - по-бърз на драг , М - по-бързо в завойте ... А иначе като заснемане клипа беше ненормален . Помня , че като казваха БМВ М5 507 някакви експлозии имаше и ненормалния рев на форсиран В10
ма ти баш най-гадното си запомнил

- cobrata_m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
не знам до кога ще се задържи темата сигурно докато седне онова хюмне и айде пак но както и да е по темата според мен двете коли са адски добри разбира се според това кой какво търси аз бих вземал петицата защото по ме кефи ама не защото е бмв а защото мерцедес и хубаво комби няма(лично мнение) много са големи безформени дълги имам чуството че е правено като кола за работа колкото може повече място да има то ц класата ми изглежда дълга пък е- класата просто имам чуството че ако съпя отзад на ръба и ще се отлепят предните колела но всеки с вкуса си мерца си е по бърз на правата бавареца си е доста по спортен както е било винаги за сметка на това пък вози по твърдичко а е-класата е кораб както е било винаги но динамиката и не може да се сравни с м5 той и дядката си го каза ако искате спорт вземете си м5 изключете системите и имате спорт.така че пак допира до въпрос на вкус за външния вид и за динамиката.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
cobrata_m3 написа:не знам до кога ще се задържи темата сигурно докато седне онова хюмне и айде пак но както и да е по темата според мен двете коли са адски добри разбира се според това кой какво търси аз бих вземал петицата защото по ме кефи ама не защото е бмв а защото мерцедес и хубаво комби няма(лично мнение) много са големи безформени дълги имам чуството че е правено като кола за работа колкото може повече място да има то ц класата ми изглежда дълга пък е- класата просто имам чуството че ако съпя отзад на ръба и ще се отлепят предните колела но всеки с вкуса си мерца си е по бърз на правата бавареца си е доста по спортен както е било винаги за сметка на това пък вози по твърдичко а е-класата е кораб както е било винаги но динамиката и не може да се сравни с м5 той и дядката си го каза ако искате спорт вземете си м5 изключете системите и имате спорт.така че пак допира до въпрос на вкус за външния вид и за динамиката.
Хубаво мнение , ама вземи та сложи някой знак.Измъчих се докато го прочета,то не че мойте са граматично издържани ама ...
- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Да, имате право - МВ е огромно комби. Все си мисля, че човек трябва да има особена настройка за да харесва такива коли. Ако трябва да съм докрай откровен...ами вижте, тези спортни комбита далеч не ми вдъхват респект или будят някакви емоции. Имам чувството, че се правят само и единствено за престиж, защото някак си не вярвам, че са много феновете на БМВ или МБ, които искат спортен автомобил с безкрайно голям багажник за полезен или пък безполезен товар
. Във всички случаи това не са моя тип коли. Все пак очаквах повече от М5, ако щете и просто защото съм влюбен в БМВ.

Are you M enough...?!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Wolf4 написа:Да, имате право - МВ е огромно комби. Все си мисля, че човек трябва да има особена настройка за да харесва такива коли. Ако трябва да съм докрай откровен...ами вижте, тези спортни комбита далеч не ми вдъхват респект или будят някакви емоции. Имам чувството, че се правят само и единствено за престиж, защото някак си не вярвам, че са много феновете на БМВ или МБ, които искат спортен автомобил с безкрайно голям багажник за полезен или пък безполезен товар. Във всички случаи това не са моя тип коли. Все пак очаквах повече от М5, ако щете и просто защото съм влюбен в БМВ.
Абсолютно те подкрепям за комбитата , а защо не си доволен от М5 , след като се счупиха да го хвалят,да му дават награди и тн. Не е задължително една кола да е 800 коня за да е спортна.Пък и 4,7 до сто и 14,4 до 200 хич , хич не е зле

- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
car compare
http://www.supercars.net/Comp?sourceLis ... =3990-3720
ето едно готино сайтче точно за съпоставяне на коли
ето едно готино сайтче точно за съпоставяне на коли
- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
Ебати, хванхате се че единия е с 5 коня отгоре, другия му пишело 63 АМГ но всъщност е 6.2л, че 3тия не бил бърз на права пък бил М5... Не схванахте логиката, как завърши накрая Дж. Кларксон си умря от кеф че се возеше на 2 такива прекрасни комбита които му даваха такива осещания, два различни начина, две различни концепции но накрая остана само удоволствието от шофираното...
Тогава сравнявах същата Е калса W211 само че със стария агрегат 55АМГ които всъщност беше 500к.с. (този агрегат варира според моделите от 367к.с. до 509к.с. тествания беше 509 к.с., макар да излизат 469кс) Самата Е класа е доста по-стара от сегашната 5цата
. След феистлифта на Е класата спират 55 амг моторите и се заменят с 63амг които 6.2 литрови V8 атмосферни, за разлика от 5.4литоеовите V8 компресорни...
http://youtube.com/watch?v=E1S-scRTPKs
Но да призная М5 беше наи-красивата от това сравнение. Наи-красивата М5ца за мен праена някога.
ole написа:пак новото е по-добре, ама старото защо е толкова спънато незнам, сравняха пак в топ гиър 1-вия сезон предното М5, преднатa RS6 и съответно AMG-то. БМВ-то и Ауди-то бяха с по 400 коня, а МБ беше с 450...съответно се очакваше да е най-бърз, да на правите беше, но на пистата RS6-цата ги би, учудващо по-бърза и от МБтва на сухо било, на мокро било още по-лоша картинка за конкурентите на RS6-цата...
по тая тема, има ли някакво клипче/статия нещо такова за сравнение между сегашната RS6, AMG-то и М5-цата сегашната? Ауди-то е по-мощно ма тва не пречи на М5-цата да е по-бърза на писта,та някой да има нещо?м5-цата не е ли и тя 507 коня?Wolf4 написа:Мерцедес AMG Комби (507HP) по-бърз от БМВ М5 Комби (500HP)
Тогава сравнявах същата Е калса W211 само че със стария агрегат 55АМГ които всъщност беше 500к.с. (този агрегат варира според моделите от 367к.с. до 509к.с. тествания беше 509 к.с., макар да излизат 469кс) Самата Е класа е доста по-стара от сегашната 5цата

http://youtube.com/watch?v=E1S-scRTPKs
Но да призная М5 беше наи-красивата от това сравнение. Наи-красивата М5ца за мен праена някога.
да ама ако сте забелязали на всичките тестове на топ гиър когато правят сравнение между АМГ мерц с някой конкурент всеки се оплаква че мерцедесът губи важно време на завойте заради "ненужно" палене на гумите...забележете М5 как влиза в завой като локомотив и излиза без проблем а АМГ-то като дрифтарка с 4 километра димна завеса заради гумите...ебал съм го мерца според мене и новото Ауди РС5 са станали БМВ пък БМВ стана мерцедес ако можете да ми хванете мисълта
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Какво е туй "мерцедес комби АМГ".
Е класа ли е това?
Амо по - тежка е от петицата и освен това мисля, че е малко по - дълга.
А това дали друса и как... зависи от амортисьорите.
Новата Е класа излиза тази година. Така че сравнението е малко позакъсняло от гледна точка на Е класата.
Старата е класа вози доста комфортно, не знам какви друсаници, какви завои. Мен ако питате цялата идея е кухичка. Да сравняват две комбита как се държат на пистата... Ами и катафалки да опитат, с по - голем мотор.
Колите на мерцедес са перфектно специализирани за целите си, ако БМВ комбито има по - добра работа за писта със завои, според мен това е грешка на производителя. Чудно, ако му натоварят "комбито" какво ли ще му се случи.
Е класа ли е това?
Амо по - тежка е от петицата и освен това мисля, че е малко по - дълга.
А това дали друса и как... зависи от амортисьорите.
Новата Е класа излиза тази година. Така че сравнението е малко позакъсняло от гледна точка на Е класата.
Старата е класа вози доста комфортно, не знам какви друсаници, какви завои. Мен ако питате цялата идея е кухичка. Да сравняват две комбита как се държат на пистата... Ами и катафалки да опитат, с по - голем мотор.
Колите на мерцедес са перфектно специализирани за целите си, ако БМВ комбито има по - добра работа за писта със завои, според мен това е грешка на производителя. Чудно, ако му натоварят "комбито" какво ли ще му се случи.
Според сайта горе излиза, че това АМГ е с 5кг по-тежко от М5-цата, а като размери по всички показатели е малко по-малко от М5-цата комби(колесна база, дължина , широчина) , само дето е малко по-високо. Интересно също и че при същата мощност поне на хартия има доста по-добро ускорение и то при положение, че е пак с атмосферен двигател.
- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
Bustter написа:Ебати, хванхате се че единия е с 5 коня отгоре, другия му пишело 63 АМГ но всъщност е 6.2л, че 3тия не бил бърз на права пък бил М5... Не схванахте логиката, как завърши накрая Дж. Кларксон си умря от кеф че се возеше на 2 такива прекрасни комбита които му даваха такива осещания, два различни начина, две различни концепции но накрая остана само удоволствието от шофираното...ole написа:пак новото е по-добре, ама старото защо е толкова спънато незнам, сравняха пак в топ гиър 1-вия сезон предното М5, преднатa RS6 и съответно AMG-то. БМВ-то и Ауди-то бяха с по 400 коня, а МБ беше с 450...съответно се очакваше да е най-бърз, да на правите беше, но на пистата RS6-цата ги би, учудващо по-бърза и от МБтва на сухо било, на мокро било още по-лоша картинка за конкурентите на RS6-цата...
по тая тема, има ли някакво клипче/статия нещо такова за сравнение между сегашната RS6, AMG-то и М5-цата сегашната? Ауди-то е по-мощно ма тва не пречи на М5-цата да е по-бърза на писта,та някой да има нещо?м5-цата не е ли и тя 507 коня?Wolf4 написа:Мерцедес AMG Комби (507HP) по-бърз от БМВ М5 Комби (500HP)
Тогава сравнявах същата Е калса W211 само че със стария агрегат 55АМГ които всъщност беше 500к.с. (този агрегат варира според моделите от 367к.с. до 509к.с. тествания беше 509 к.с., макар да излизат 469кс) Самата Е класа е доста по-стара от сегашната 5цата. След феистлифта на Е класата спират 55 амг моторите и се заменят с 63амг които 6.2 литрови V8 атмосферни, за разлика от 5.4литоеовите V8 компресорни...
http://youtube.com/watch?v=E1S-scRTPKs
Но да призная М5 беше наи-красивата от това сравнение. Наи-красивата М5ца за мен праена някога.
от това филмче според джереми става ясно че РС6 е най-доброто от всичките

- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Абе ти ми дай едно Е39 М5, пък нека RS6 да е "най-добро" и на мен да ми е гадно. 

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани