320 или 318is

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

320 или 318is

Мнение от EcLipSeR » 05 Апр 2008, 10:36

Здравейте! Сигурно ви е дотегнало от такива въпроси , задаващи се от новобранци като мен но.. :roll: какво да се прави по добре да се пита от колкото да се гадае.. Та въпроса ми е следния. От няколко дена си търся BMW-нце и се спирам на 320 КУПЕ ( не съм запознат много обаче виждам че има модели VANOS M50,M52) които така и не знам за какво са, от другата страна забелязвам и 318is. Като на пръв поглед конските сили са почети еднавки 150 и 140 ако не се бъркам.Лично аз предпочитам 320 зареди 6 целиндровия .. мотор и 2000-те кубика.(318-ските са с 4целиндъра :uups: ) до колкото съм чъвал.Но искам да чуя мнението на някой доста по навътре в нещата и съм убеден че такива в този форум има! Като цяло ме инт и някакви набиващи се на очи работи при закопуването на колата , който ще ми изиграят роля за в бъдеще.Мерси Предварително :)

P.S.
Става въпрос за нещо 6-7 хиляди(е може и по евтино де зависи какво искочи) и по възможност със спортно окачване (до колкото съм чувал м-пакетите включват това или се лъжа) :roll:
Последна промяна EcLipSeR на 05 Апр 2008, 11:07, променена общо 3 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2068
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от SummonedToDIe » 05 Апр 2008, 10:53

Препоръчвам ти да почетеш подфорума е36 за да разбереш основни неща, защото и да ти се обяснят в темата утре пак няма да ги знаеш ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 05 Апр 2008, 10:56

Добре дошъл!
Запомни едно при БМВ няма В6 мотор има сикс ин лайн ;)
Демек не са веобразни моторите а са редови.
Относно това коя да избереш,моя съвет е по запазената ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Мнение от BOOKER » 05 Апр 2008, 11:01

По добре си вземи 4-ОБРАЗЕН,голям образ е да знаеш :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 05 Апр 2008, 11:06

BOOKER написа:По добре си вземи 4-ОБРАЗЕН,голям образ е да знаеш :mhihi:

е де :lol: от каде да знам че не са V образни :uups:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: veliko tarnovo/sofiq

Мнение от mitak_88 » 05 Апр 2008, 11:12

колега преди месец и аз се чудих като теб какво да е-избрах 318 ис защото намерих кола която бе наистина мн добра!вземи колата която е читава било то ис или 20-ка!!!разликата в мощноста не е чак толкова голяма а съм чувал че 20-ката харчи от 1 литър до 2 повече!ако пък мислиш да слагаш газ метан или някакви подобно буклуци си вземи ис защото ще ти излезе мн по евтина уредбата!и накрая с което трябваше и да почна-добре дошъл и си взел правилния избор-БМВ без значение кое и какво!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 05 Апр 2008, 11:21

mitak_88 написа:колега преди месец и аз се чудих като теб какво да е-избрах 318 ис защото намерих кола която бе наистина мн добра!вземи колата която е читава било то ис или 20-ка!!!разликата в мощноста не е чак толкова голяма а съм чувал че 20-ката харчи от 1 литър до 2 повече!ако пък мислиш да слагаш газ метан или някакви подобно буклуци си вземи ис защото ще ти излезе мн по евтина уредбата!и накрая с което трябваше и да почна-добре дошъл и си взел правилния избор-БМВ без значение кое и какво!!!

Мерси човече , не мисля да слагам газово или метан даже мисля да и кача малко мощноста , но нека парво зема колата и да видя за какво иде реч.Аз избора отдавна съм го взел, парите не бях ги взел :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Мнение от biko » 05 Апр 2008, 11:37

is-a е според мене е по добре защото е и с по спортно окачване и за в градски условия ще ти харчи помалко и е малко по пъргав на стар на светофара.Има по лека подръжка в смисъл по малко масло и цилиндри
докато пък 20-ката е по приятна за каране и звук.Доколкото прочетох от поста ти искаш и да вдигнеш мошноста мако
МАЛКО няма такав комар мошноста винаги е малко :twisted:
на IS-а по лесно ще му намериш тунинг части пък и по ефтино ще ти излезе.
само най-добрите умират млади

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 05 Апр 2008, 12:10

Братле търсачката!!!! :D

Иначе един съвет от мен аз съм имал и двете! 320-та е истината!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!


Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 30.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Mihmor » 05 Апр 2008, 12:34

Докато не покараш и двата вариянта нямам да може да си избереш, ако имаш възможност помоли някой да ти даде да разтъпчеш един 6-так и едно ИС-че и виж кое ти подхожда повече ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: veliko tarnovo/sofiq

Мнение от mitak_88 » 05 Апр 2008, 12:37

колега какво означава да му вдигнеш малко мощноостта?ако мислиш да слагаш чип-не си заслужава толкова много истината е в турбото-прочети във форума но не знам дали ще ти се дават още 3000-3500 (не съм сигурен че е толкова)!пак ти казвам вземи си запазена кола-било то ис или 20-ка!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 3.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Е46
Мечтае да кара: ///M Power

Мнение от coupe » 05 Апр 2008, 12:53

щом няма да ислгаш нищо аз ти предлагам да си вземе6 320 щото разликата в конете не е много голяма по малко от 10 коня защото 318ис са 144 маи толкова беше разликата е малка но се усеща ;)
Ако след каране на BMW не ти е замаяна главата значи само си се возил!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 6.03.2007
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: остъклена тераса
Мечтае да кара: open wheeler

Мнение от dobo-is » 05 Апр 2008, 12:59

mitak_88 написа:колега какво означава да му вдигнеш малко мощноостта?ако мислиш да слагаш чип-не си заслужава толкова много истината е в турбото-прочети във форума но не знам дали ще ти се дават още 3000-3500 (не съм сигурен че е толкова)!пак ти казвам вземи си запазена кола-било то ис или 20-ка!!!

моите уважения,ама аз ще си позволя да посъветвам колегата да си вземе и да търси това което иска,не като мен по запазеното ис-че и да се чудя как да го направя six in line :D
brillantrot team
Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 26.09.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 535i, S500

Мнение от furiozo » 05 Апр 2008, 13:28

колега, взимай по - доброто, а по възможност то да бъде 6така ;) грам няма да съжаляваш а тия 1-2 литра отгоре изобщо да не те бъркат и поддръжката не е нещо особенно така че :) но каквото и да земеш гледай да е запазено :) добре дошъл в сектата :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 05 Апр 2008, 13:49

Според мен..
1-во най-добре е да гледаш запазената кола независимо ис-ка или 20-ка.
2-ро ти казваш че искаш да си вдигнеш мощността на една от двете,предлагам да си избереш 6 цилиндровия!

Например аз вече имам 318 ис и съм доволен-има добър въртящ момент и естествено по бързо ускорява на светофар за разлика от 6-така!
Обаче ти ако си сложеш чип на 6-ка и според мен предполагам ще се изравни ускорението от светофара между 318 ис и 320 с чип!Обаче за да слагаш чип на 4-цилинровия трябва много да внимаваш че да не избиеш моторя...спрямо 6 цилиндровия...
Успех...скоро и аз мисля да си слагам чип на ис-ката!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook