Rolls-Royce отваря шоурум в Корея?
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Rolls-Royce отваря шоурум в Корея?
Ръководството на компанията се надява Корея да стане третия по величина пазар за Phantom в региона след Япония и Китай. А доколкото аз знам, тази кола определено не е за всеки джоб.
Излиза, че Северна Корея и Китай са достатъчно богати, за да могат да купуват подобни коли...
Не знам, но не мога да го преглътна като факт това. Явно в БГ не сме достатъчно пораснали, за да има шоурум и на Rolls-Royce.
Продажбите в световен мащаб на това лъскаво бижу, Rolls-Royce Phantoms, само за юни 2004 г. са 49 а за първите 6 месеца на годината цифрата е 319.
Излиза, че Северна Корея и Китай са достатъчно богати, за да могат да купуват подобни коли...
Не знам, но не мога да го преглътна като факт това. Явно в БГ не сме достатъчно пораснали, за да има шоурум и на Rolls-Royce.


Продажбите в световен мащаб на това лъскаво бижу, Rolls-Royce Phantoms, само за юни 2004 г. са 49 а за първите 6 месеца на годината цифрата е 319.
Да караш Peugeot е страст!
За съжаление в България няма планове за скорощното официално продаване на Rolls-Royce по простата причина, че за да продаваш официално подобен автомобил трябва да имаш базата за поддържането му, което струва мммммнооооо пари! До колкото знам няма в България Phantom и имам огромно желание да го видя наживо ...
Да, за това се досещам, работим в близки браншове
Porshe, не се продава официално в БГ, но има и у нас (внесени), и се поддържат в Гърция, означава ли това, че няма подходящ персонал да поемат поддръжката?
Дори, ако говорим за поддръжка се зачудих по време на посещението на Автосалона, как ще стане поддръжката на Мазда-та с Ванкел-овия двигател?
Явно, че щом се продава у нас за 60к (вече) значи, че има обучен персонал за целта, който да изпълнява ролята за текущи ремонти.
Споделих усещането си, че Китай и Северна Корея, въпреки че се водят страни от третия (ІІІ) свят могат да поемат такива автомобили на пазара. А ние? Или те, на базата на бързо ликвидни стоки са доста по-напред от нас?
Porshe, не се продава официално в БГ, но има и у нас (внесени), и се поддържат в Гърция, означава ли това, че няма подходящ персонал да поемат поддръжката?
Дори, ако говорим за поддръжка се зачудих по време на посещението на Автосалона, как ще стане поддръжката на Мазда-та с Ванкел-овия двигател?
Явно, че щом се продава у нас за 60к (вече) значи, че има обучен персонал за целта, който да изпълнява ролята за текущи ремонти.
Споделих усещането си, че Китай и Северна Корея, въпреки че се водят страни от третия (ІІІ) свят могат да поемат такива автомобили на пазара. А ние? Или те, на базата на бързо ликвидни стоки са доста по-напред от нас?
Да караш Peugeot е страст!
Eva* написа:Да, за това се досещам, работим в близки браншове

Eva* написа:Porshe, не се продава официално в БГ, но има и у нас (внесени), и се поддържат в Гърция, означава ли това, че няма подходящ персонал да поемат поддръжката?
Скоро ще започнат да го поддържат и в България, но това предполагам вече е известно на много хора... Porsche-тата, които се търкалят из България са в съвсем различен ценови сегмент от Rolls-Royce ... Просто, за да вземеш лиценза да продаваш официално Rolls-Royce, BMW AG изисква напълно оборудвана база за поддръжката му, да можеш да отстраниш на бъдещия собственик на Rolls-Royce и най-аномалната повреда при нужда. Не си заслужава за евентуални две продажби инвестицията .. иначе персонал за всичко има, може да хванеш всеки средно талантлив механик, да го пратиш на обучение и да се върне Rolls Royce гуру след определено време.
Eva* написа:Дори, ако говорим за поддръжка се зачудих по време на посещението на Автосалона, как ще стане поддръжката на Мазда-та с Ванкел-овия двигател?
Там играта е съвсем друга ... най-малкото Mazda vs. Rolls Royce ..?! Отделно съм почти 100% сигурен, че ако се потроши една RX8ца няма да я правят тук ...
Eva* написа:Споделих усещането си, че Китай и Северна Корея, въпреки че се водят страни от третия (ІІІ) свят могат да поемат такива автомобили на пазара. А ние? Или те, на базата на бързо ликвидни стоки са доста по-напред от нас?
Китай и Северна Корея са необятен пазар, с адски много пари, макар и маса-та хора да са бедни, има свръх богаташи... Тук колкото и пари да има (а то има) екзотичните автомобили се броят на пръсти. Отделно ми прави впечатление, че хората с наистина много пари не са автомобилни ентусиасти и не купуват автомобили, защото са класика в жанра, а защото са известни марките. Има доволно много SL-и, но я има пет Morgan-a, я не ... Ще минат години и ще започнат да си купуват аристократични автомобили ... като всички богаташи по света и нашите ще извървят пътя на о'културчването и "аристократичното" развитие! Пък и са си прави хората...
- "Какво караш?"
- "Mercedes SL roadstar"
- "Aааа супер, а ти какво караш?"
- "Morgan Plus 8.."
- "Мо...какво?"
- "Morgan"
- "... мхм, японски бяха те нали?"
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
5 мнения
• Страница 1 от 1