Не запали тази сутрин

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: Смолян / Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i '95

Мнение от Alexandar_Lyunchev » 06 Мар 2008, 20:16

И аз ще ползвам тази тема - да не пускам нова. Паля си колата вчера, отивам на бензиностанцията, гяся, зареждам, плащам, въртя ключа и запали все едно на 1 цилиндър :mhihi: :mhihi: :mhihi: , работи 3 сек. и загасна. Слад това въртях 20 пъти - върти и не пали. Свалих помпата върти си, но не пали. Помагайте колеги че вече ми се запали главата :help: :help: :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 08 Мар 2008, 12:44

robert1975 написа:пробваите като изключите буксата на кабела-ако е от него-може да проработи-колата влиза в сервизен режим като без буксата......поне така твърдят някои просветени :roll:

преди малко го пробвах тва нещо, пак не пали :bcry: . Други идеи :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 6.08.2007
Местоположение: смолян
Кара: Е46 320d 2003

Мнение от markovsky » 01 Апр 2008, 12:16

пишете ме и мен. вчера сутринта се качвам в колата и същия проблем запали все едно на свещ свещ и половина :D изгасна и повече няма палене, а преди 6-7 часа я бях оставил да почива :help: днес ще дойде един приятел който се занимава с такива работи да и закачи компа и да видим кво ще покаже

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 26.03.2005
Местоположение: единственото село в София - Красно село
Пол: Мъж
Кара: E39 530i Touring
Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
Детайли за колата: току що излязла от завода! :)

Мнение от turboto » 01 Апр 2008, 16:41

И никой не казва к'во се е оказало а темата е от преди 3 месеца или да смятаме че не караш колата повече (визирам автора на темата)

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 6.08.2007
Местоположение: смолян
Кара: Е46 320d 2003

Мнение от markovsky » 02 Апр 2008, 19:07

колеги вчера закарах колата на диагностика и нямаше никакви грешки, също така при въртене на стартер не записваше никакви грешки. след това свалихме бобините и свещите и се оказа, че всички свещи са мокри. в друга тема бях писъл, че като взех колата ходих на диагностика в бош сервис и ми казъха, че двете бобини дават много голяма амплитуда и при натоварен мотор ще прекъсва а във високите обороти няма и така си и беше, но миналата сутрин когато неискаше да запали явно са изгорели нацяло и са вързани така, че и другите забиват, защото човека който ми ги обясни тези работи е инжинер и много точно ми го обясни самоче с графики и диаграми :D а нали се сещате, че не всеки (аз) разбира от тези работи. и както и да е свалихме свещите, зачистихме, ги подсушихме ,ги сменихме бобините и всичко засега е тапа, дано и занапред да е така но утре ще сменя и свещите за посигурно. Е колеги дано съм полезен на някого с тази информация, защото от тази тема хората с проблеми май са забравили да пишат какво им е било, защото този форум е не само да ти помагат а и да помагаш, поне така си мисля де :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 02 Апр 2008, 20:29

при мен проблема беше толкова елементарен, че ме е срам да пиша :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 6.08.2007
Местоположение: смолян
Кара: Е46 320d 2003

Мнение от markovsky » 03 Апр 2008, 11:13

няма нищо де пиши кво толкова! гориво ли нямаше? на всеки може да се случи :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 03 Апр 2008, 11:55

markovsky написа:няма нищо де пиши кво толкова! гориво ли нямаше? на всеки може да се случи :mhihi:

еее що ме псуваш сега :mhihi: , не беше ЧАК толко елементарно. Просто се беше задавила зверски, заради неподходящи свещи според майстора(NGK Laser platinium-4 електродни, пича каза на тоя мотор максимум с 2 електрода)

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 6.08.2007
Местоположение: смолян
Кара: Е46 320d 2003

Мнение от markovsky » 03 Апр 2008, 19:56

е кво толкова няма лошо ти нямаш вина. и все пак ме улесни, защото си мислех да сменям свещите тия дни и незнаех какви да сложа, чудех се между двуполюсни и четириполюсни но ти ме улесни, няма да рискувам и ще си сложа двуполюсни.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 04 Апр 2008, 17:49

Определено ще да е датчика на коляновия вал,премери го с мултицета,стойностите трябва да са между 200 и 800 някъде,май така беше..

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook