технически въпрос за подгряване на ТДС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
технически въпрос за подгряване на ТДС
Здравейте колеги.
Значи когато е студена колата си пали нормално, но примерно като я устава за 30 мин после пали много трудно ... компа си мисли ,че е топла и невключва подгряващите свещи.
Та въпроса ми е как да накарам свещите винаги да подгряват при палене?
Това се получава понеже имам компресия 15 на един от цилиндрите ... но в момента нямам финансова възможност да отварям двигателя .
Значи когато е студена колата си пали нормално, но примерно като я устава за 30 мин после пали много трудно ... компа си мисли ,че е топла и невключва подгряващите свещи.
Та въпроса ми е как да накарам свещите винаги да подгряват при палене?
Това се получава понеже имам компресия 15 на един от цилиндрите ... но в момента нямам финансова възможност да отварям двигателя .
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Отваря се компютъра и се запояваше нещо. Един приятел имаше съшия проблем. Има две възможности или датчика ти за температурата да е заминал. Ето една тема за това. http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... c&start=30
Иначе ако е от компресията и си сигорен може да се излаче.
А имам и един въпрос пали ли на добре затоплен двигател ?
Иначе ако е от компресията и си сигорен може да се излаче.
А имам и един въпрос пали ли на добре затоплен двигател ?

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
А ми щом пали от рас значи проблема не ти е кои знае колко голям.
Препоръчвам ти каквито и да е интервенции да се правяо от оторизирани лица. Или наи малкто някой които вече го е правил.
Препоръчвам ти каквито и да е интервенции да се правяо от оторизирани лица. Или наи малкто някой които вече го е правил.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
ше се оправи като и смениш веригите
Има много писано за топлия старт на ТДС ,прочети темите и после сам ще рабереш кое точно ти е проблемно по колата.

Има много писано за топлия старт на ТДС ,прочети темите и после сам ще рабереш кое точно ти е проблемно по колата.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Колега защо мислиш го питах пали ли на топъл двигател ?
Ако беше веригата щях да му кажа одавна.
Ако беше веригата щях да му кажа одавна.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
то баш от нея пали кофти като поседи малко .
веднага като я загасиш и две миути след това си пали ма поседили 10-15 минути после върти като откачена.
Колега а всъшност колко върти 4-5 оборота или повече?
веднага като я загасиш и две миути след това си пали ма поседили 10-15 минути после върти като откачена.
Колега а всъшност колко върти 4-5 оборота или повече?

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Ето го моят отговор на твоя въпрос от една друга тема.
turbo написа:Едно допълнение за паленето на ТДС при топъл двигател. Тъй като ме издразни много яко ТДС-чето с това постоянно въртене като откАчен, когато е топъл, реших да направя една щуротия, за да подобря нещата:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=222482
Това е едно обикновено реле за време със задържане около 20 секунди, което прекъсва връзката между компютъра и датчика за температурата на мотора. При това положение при подаване на контакт релето задейства, компютъра вижда, че колата е студена и задейства подгряването, както и ГНП-то се настройва като за студен старт и паленето няма нищо общо с преди. След изтичане на времто за работа на релето се възобновява връзката между датчика и ЕКУ-то и всичко е ОК. Имаше тема някъде, където колеги бяха откачили просто датчика, но това е много по-вярното решение и може да се ползва и при други марки дизели. Друг е въпросът, че ще ходя на диагностика, за да ми кажат от какво пали така гадно и да се коригира, но дори и тогава не мисля да махам тая схема от играта.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
turbo написа:Ето го моят отговор на твоя въпрос от една друга тема.turbo написа:Едно допълнение за паленето на ТДС при топъл двигател. Тъй като ме издразни много яко ТДС-чето с това постоянно въртене като откАчен, когато е топъл, реших да направя една щуротия, за да подобря нещата:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=222482
Това е едно обикновено реле за време със задържане около 20 секунди, което прекъсва връзката между компютъра и датчика за температурата на мотора. При това положение при подаване на контакт релето задейства, компютъра вижда, че колата е студена и задейства подгряването, както и ГНП-то се настройва като за студен старт и паленето няма нищо общо с преди. След изтичане на времто за работа на релето се възобновява връзката между датчика и ЕКУ-то и всичко е ОК. Имаше тема някъде, където колеги бяха откачили просто датчика, но това е много по-вярното решение и може да се ползва и при други марки дизели. Друг е въпросът, че ще ходя на диагностика, за да ми кажат от какво пали така гадно и да се коригира, но дори и тогава не мисля да махам тая схема от играта.
Благодаря , колега.
А някой може ли да ми каже къде се намира тоя датчик ?

Първо ще пробвам да го изключа да видя има ли разлика в паленето.
vld написа:то баш от нея пали кофти като поседи малко .
веднага като я загасиш и две миути след това си пали ма поседили 10-15 минути после върти като откачена.
Колега а всъшност колко върти 4-5 оборота или повече?
Ми толко някаде .. 4-6
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Аз моя го резнах до компютъра кабелчето. Сиво-синьо кабелче.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Benz написа:turbo написа:Ето го моят отговор на твоя въпрос от една друга тема.turbo написа:Едно допълнение за паленето на ТДС при топъл двигател. Тъй като ме издразни много яко ТДС-чето с това постоянно въртене като откАчен, когато е топъл, реших да направя една щуротия, за да подобря нещата:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=222482
Това е едно обикновено реле за време със задържане около 20 секунди, което прекъсва връзката между компютъра и датчика за температурата на мотора. При това положение при подаване на контакт релето задейства, компютъра вижда, че колата е студена и задейства подгряването, както и ГНП-то се настройва като за студен старт и паленето няма нищо общо с преди. След изтичане на времто за работа на релето се възобновява връзката между датчика и ЕКУ-то и всичко е ОК. Имаше тема някъде, където колеги бяха откачили просто датчика, но това е много по-вярното решение и може да се ползва и при други марки дизели. Друг е въпросът, че ще ходя на диагностика, за да ми кажат от какво пали така гадно и да се коригира, но дори и тогава не мисля да махам тая схема от играта.
Благодаря , колега.
А някой може ли да ми каже къде се намира тоя датчик ?
Първо ще пробвам да го изключа да видя има ли разлика в паленето.vld написа:то баш от нея пали кофти като поседи малко .
веднага като я загасиш и две миути след това си пали ма поседили 10-15 минути после върти като откачена.
Колега а всъшност колко върти 4-5 оборота или повече?
Ми толко някаде .. 4-6
В такъв случай по вероятно е да не е от веригата.
Припърва възможност му направи една ревиция на мотора,сегменит и напасване на клапаните поне.

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Чакай малко, че не схванах. Ако пали трудно на топъл мотор и върти като луд е най-вероятно от веригата, НО ако пали трудно на топъл мотор, но не върти като луд, а само няколко завъртания в повече е проблем с компресията? Така ли е?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани