технически въпрос за подгряване на ТДС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 1.04.2008

технически въпрос за подгряване на ТДС

Мнение от Benz » 01 Апр 2008, 11:02

Здравейте колеги.
Значи когато е студена колата си пали нормално, но примерно като я устава за 30 мин после пали много трудно ... компа си мисли ,че е топла и невключва подгряващите свещи.

Та въпроса ми е как да накарам свещите винаги да подгряват при палене?

Това се получава понеже имам компресия 15 на един от цилиндрите ... но в момента нямам финансова възможност да отварям двигателя .


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 01 Апр 2008, 11:23

Отваря се компютъра и се запояваше нещо. Един приятел имаше съшия проблем. Има две възможности или датчика ти за температурата да е заминал. Ето една тема за това. http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... c&start=30
Иначе ако е от компресията и си сигорен може да се излаче.
А имам и един въпрос пали ли на добре затоплен двигател ?
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 1.04.2008

Мнение от Benz » 01 Апр 2008, 12:01

Като е много топла си пали от раз .
Някой ако има снимка на това дет се запоява , ще съм му много задължен.


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 01 Апр 2008, 12:49

А ми щом пали от рас значи проблема не ти е кои знае колко голям.
Препоръчвам ти каквито и да е интервенции да се правяо от оторизирани лица. Или наи малкто някой които вече го е правил.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 01 Апр 2008, 16:27

ше се оправи като и смениш веригите :idea:
Има много писано за топлия старт на ТДС ,прочети темите и после сам ще рабереш кое точно ти е проблемно по колата.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 1.04.2008

Мнение от Benz » 01 Апр 2008, 16:49

vld написа:ше се оправи като и смениш веригите :idea:
Има много писано за топлия старт на ТДС ,прочети темите и после сам ще рабереш кое точно ти е проблемно по колата.

Няма да се управи колега , щот нямам компресия !!!
Tрябва си ми греене .

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 01 Апр 2008, 16:59

колко ти е компресията?
напиши за всички цилиндри
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 1.04.2008

Мнение от Benz » 01 Апр 2008, 17:10

vld написа:колко ти е компресията?
напиши за всички цилиндри

23,24,23,неможаха да развият дюзата на 4-ти цилиндър,15,23


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 01 Апр 2008, 18:59

Колега защо мислиш го питах пали ли на топъл двигател ?
Ако беше веригата щях да му кажа одавна.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 01 Апр 2008, 21:23

то баш от нея пали кофти като поседи малко .
веднага като я загасиш и две миути след това си пали ма поседили 10-15 минути после върти като откачена.

Колега а всъшност колко върти 4-5 оборота или повече?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 02 Апр 2008, 2:58

Ето го моят отговор на твоя въпрос от една друга тема.
turbo написа:Едно допълнение за паленето на ТДС при топъл двигател. Тъй като ме издразни много яко ТДС-чето с това постоянно въртене като откАчен, когато е топъл, реших да направя една щуротия, за да подобря нещата:

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=222482

Това е едно обикновено реле за време със задържане около 20 секунди, което прекъсва връзката между компютъра и датчика за температурата на мотора. При това положение при подаване на контакт релето задейства, компютъра вижда, че колата е студена и задейства подгряването, както и ГНП-то се настройва като за студен старт и паленето няма нищо общо с преди. След изтичане на времто за работа на релето се възобновява връзката между датчика и ЕКУ-то и всичко е ОК. Имаше тема някъде, където колеги бяха откачили просто датчика, но това е много по-вярното решение и може да се ползва и при други марки дизели. Друг е въпросът, че ще ходя на диагностика, за да ми кажат от какво пали така гадно и да се коригира, но дори и тогава не мисля да махам тая схема от играта. :mhihi:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 1.04.2008

Мнение от Benz » 02 Апр 2008, 10:46

turbo написа:Ето го моят отговор на твоя въпрос от една друга тема.
turbo написа:Едно допълнение за паленето на ТДС при топъл двигател. Тъй като ме издразни много яко ТДС-чето с това постоянно въртене като откАчен, когато е топъл, реших да направя една щуротия, за да подобря нещата:

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=222482

Това е едно обикновено реле за време със задържане около 20 секунди, което прекъсва връзката между компютъра и датчика за температурата на мотора. При това положение при подаване на контакт релето задейства, компютъра вижда, че колата е студена и задейства подгряването, както и ГНП-то се настройва като за студен старт и паленето няма нищо общо с преди. След изтичане на времто за работа на релето се възобновява връзката между датчика и ЕКУ-то и всичко е ОК. Имаше тема някъде, където колеги бяха откачили просто датчика, но това е много по-вярното решение и може да се ползва и при други марки дизели. Друг е въпросът, че ще ходя на диагностика, за да ми кажат от какво пали така гадно и да се коригира, но дори и тогава не мисля да махам тая схема от играта. :mhihi:


Благодаря , колега.
А някой може ли да ми каже къде се намира тоя датчик ? ;)
Първо ще пробвам да го изключа да видя има ли разлика в паленето.


vld написа:то баш от нея пали кофти като поседи малко .
веднага като я загасиш и две миути след това си пали ма поседили 10-15 минути после върти като откачена.

Колега а всъшност колко върти 4-5 оборота или повече?


Ми толко някаде .. 4-6

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 02 Апр 2008, 11:15

Аз моя го резнах до компютъра кабелчето. Сиво-синьо кабелче.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Апр 2008, 11:25

Benz написа:
turbo написа:Ето го моят отговор на твоя въпрос от една друга тема.
turbo написа:Едно допълнение за паленето на ТДС при топъл двигател. Тъй като ме издразни много яко ТДС-чето с това постоянно въртене като откАчен, когато е топъл, реших да направя една щуротия, за да подобря нещата:

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=222482

Това е едно обикновено реле за време със задържане около 20 секунди, което прекъсва връзката между компютъра и датчика за температурата на мотора. При това положение при подаване на контакт релето задейства, компютъра вижда, че колата е студена и задейства подгряването, както и ГНП-то се настройва като за студен старт и паленето няма нищо общо с преди. След изтичане на времто за работа на релето се възобновява връзката между датчика и ЕКУ-то и всичко е ОК. Имаше тема някъде, където колеги бяха откачили просто датчика, но това е много по-вярното решение и може да се ползва и при други марки дизели. Друг е въпросът, че ще ходя на диагностика, за да ми кажат от какво пали така гадно и да се коригира, но дори и тогава не мисля да махам тая схема от играта. :mhihi:


Благодаря , колега.
А някой може ли да ми каже къде се намира тоя датчик ? ;)
Първо ще пробвам да го изключа да видя има ли разлика в паленето.


vld написа:то баш от нея пали кофти като поседи малко .
веднага като я загасиш и две миути след това си пали ма поседили 10-15 минути после върти като откачена.

Колега а всъшност колко върти 4-5 оборота или повече?


Ми толко някаде .. 4-6

В такъв случай по вероятно е да не е от веригата.
Припърва възможност му направи една ревиция на мотора,сегменит и напасване на клапаните поне.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 02 Апр 2008, 11:49

Чакай малко, че не схванах. Ако пали трудно на топъл мотор и върти като луд е най-вероятно от веригата, НО ако пали трудно на топъл мотор, но не върти като луд, а само няколко завъртания в повече е проблем с компресията? Така ли е?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook