ту пали ту не пали

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

ту пали ту не пали

Мнение от scotixer » 30 Мар 2008, 11:21

Що е то ?Та какъв е проблема: вкарвам ключа да паля завъртам всичко свети има контакт, натискам да пали- нищо несе чува ни стартер ни бендикс и така няколко пъти взимам ключе 10 отвивам + на акумолатора след това завивам сядам завъртам пали :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 30 Мар 2008, 11:26

:uups: колата е 318 ис 94г

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Мнение от dqvola666 » 30 Мар 2008, 14:43

Ми а де може би не ти е правело хубав контакт от акумолатора и на мен ми се е случвало ама като го натегна с ключето и пушка така че май е тва или смени клемите с по хубави де да занам може от тях да е!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 30 Мар 2008, 16:14

Eто какво мисла аз трупат се грешки в компа и като изклуча + се оправя НЕ СЪм СПОмЕНАл скоро сложих Аларма и СД може ли от тях да идват грешките :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 30 Мар 2008, 16:19

А и централното спря А алармата е без блокировка на запалване

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 30 Мар 2008, 17:01

май си за жичкаджия
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 30 Мар 2008, 17:07

Провери за слаби връзки(специално на стартера) преди да отидеш някъде и да ти вземат 20 кинта за затягане на някоя гайка. Може и да го почукнеш (стартера), много често помага.
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1390
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: Кауфланд Варна
Пол: Мъж
Кара: Без книжка.
Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.

Мнение от t060 » 30 Мар 2008, 18:10

Същия проблем ги имах, даже и акумулатора падаше. Ходих на майстор и каза че не е от инсталацията. Взех едни клеми по-харабии и заспа.
Изображение
От тогава русото не е на мода.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 30 Мар 2008, 19:05

Утре ще погледна Стартера макар че не виждам връзка що пък и централното не ще. Относно клемите много чисти, много стегнати а акумолатора един такъв хував нов пък завит в една кожа не мисля че е от него май, май жичкаджия иска. Някои друг съвет ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1390
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: Кауфланд Варна
Пол: Мъж
Кара: Без книжка.
Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.

Мнение от t060 » 30 Мар 2008, 19:30

scotixer написа:Утре ще погледна Стартера макар че не виждам връзка що пък и централното не ще. Относно клемите много чисти, много стегнати а акумолатора един такъв хував нов пък завит в една кожа не мисля че е от него май, май жичкаджия иска. Някои друг съвет ?

50-тарка за свестен еладжия, друго няма :mhihi:
Късмет с майстора
Изображение
От тогава русото не е на мода.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook