Редови 6-таци....
Модератор: bum_bum
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- RS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2004
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: скрап
Еми нали за 6-ци си говорите та да питам и аз нещо.Има ли възможност и смисъл на 320i (М20Б20 Мотроник) да се сложи чип???Има ли някой който го е правил и какъв е резила??
Мерси предварително!!


Мерси предварително!!
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Има възможност разбира се. Зависи откъде обаче е чипа - марков или писан на програматор у дома. Най-вероятно ще ти вдигне мощността по обороти, като вдигне ограничителя с още да кажем 750об/мин. Има и други чипове, които могат да променят формите на кривата на въртящия момент/кривата на мощността и съответно да променят характеристиките на мотора... Само с чип може да очакваш около 5% до 7% процента на М20В20.
Най-добре е Jim Confroti чип в комбинация с вал Dr. Schrick, двойни пружини на клапаните, клапани от M20B25, полиран всмукателен колектор, headers (изпускателен колектор тип спагети), Air FLow Meter от М30 вместо дебитомер, rising rate fuel pressure regulator и инжектори от М5. Тогава може и да имаш наистина осезаем резултат. Проблемът е, че нови тези части струват толкова, колкото и да си пуснеш М30В35 с 218Bhp фабрично. На старо обаче - защо не?
Най-добре е Jim Confroti чип в комбинация с вал Dr. Schrick, двойни пружини на клапаните, клапани от M20B25, полиран всмукателен колектор, headers (изпускателен колектор тип спагети), Air FLow Meter от М30 вместо дебитомер, rising rate fuel pressure regulator и инжектори от М5. Тогава може и да имаш наистина осезаем резултат. Проблемът е, че нови тези части струват толкова, колкото и да си пуснеш М30В35 с 218Bhp фабрично. На старо обаче - защо не?

Последна промяна Alex 320i Cabrio на 07 Юли 2004, 9:41, променена общо 1 път
Power is Nothing Without Insanity
- RS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2004
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: скрап
Мерси за подробният отговор Алекс!!!
Явно не е вярно това което са ми казали за чип на моята кола!!!

Явно не е вярно това което са ми казали за чип на моята кола!!!
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
RS написа:Мерси за подробният отговор Алекс!!!![]()
Явно не е вярно това което са ми казали за чип на моята кола!!!
A kakво са ти казали за този чип?
Power is Nothing Without Insanity
извинявам се, че се намесвам в темата:
за RS - аз съм с М20В20 с чип;
слаган е преди да взема колата, така че подробна информация за него нямам;
това което установихме във Фулда - центъра, е че че премества закъснението при запалване, като при ниски оборти започва от окло 60 и при високите е 0; това мисля, е и причината за по-осезаемите вибрации при ниски обороти при мен;
относно вървежа - при по-бедна смес поема добре на ниски оборотаи като при над 4200-4300 полудява;
при по-богата смес (както ми я бяха настроили) е много зле.
за RS - аз съм с М20В20 с чип;
слаган е преди да взема колата, така че подробна информация за него нямам;
това което установихме във Фулда - центъра, е че че премества закъснението при запалване, като при ниски оборти започва от окло 60 и при високите е 0; това мисля, е и причината за по-осезаемите вибрации при ниски обороти при мен;
относно вървежа - при по-бедна смес поема добре на ниски оборотаи като при над 4200-4300 полудява;
при по-богата смес (както ми я бяха настроили) е много зле.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Пич колко е диагностиката във Фулда?
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Много "постен" въпрос, но все пак да си питам. Ако се пипне на една E30 320:
Jim Confroti чип;
полиран всмукателен колектор;
headers (изпускателен колектор тип спагети)
Въпросът - Какъв ще е резултата??? Колко коня (процента) ще вдигнат тези три операции
А колко ще е с "вал Dr. Schrick, двойни пружини на клапаните и клапани от M20B25"
Много ще съм ви благодарен ако ме "открехнете" по този въпрос! Мерси!



Въпросът - Какъв ще е резултата??? Колко коня (процента) ще вдигнат тези три операции

А колко ще е с "вал Dr. Schrick, двойни пружини на клапаните и клапани от M20B25"

Много ще съм ви благодарен ако ме "открехнете" по този въпрос! Мерси!
dZvero Sound... The funs starts here...
Peerless, Seas, Kicker, Audison, Orion, Hertz, Pioneer, DLS, Alpine, Biema... AUDIO

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани