V8 2.4L ограничение за колите в F1 ......
Модератор: Sharo
8 мнения
• Страница 1 от 1
V8 2.4L ограничение за колите в F1 ......
Max Mosley се изказа преди началото на F1 този уийкенд , че от FIA възнамеряват да свалят литрите на 2.4 във F1 и да намалят цилиндрите с два . Интересно ми е да чуя вашето мнение по въпроса.
П.С. : Уважавания шеф на FIA (Federation Internationale De L'Automobile) възнамерява да слезе от поста Октомври тази година .
П.С. : Уважавания шеф на FIA (Federation Internationale De L'Automobile) възнамерява да слезе от поста Октомври тази година .
Най-мразя да съм прав!!!
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
2.4L i V8
Ако приемем, 4е в момента един Ф1 двигател е 3л/920кс./ 10цил./100кг., следва 4е 2.4л. 8цил. 6те бъде около 730-740кс./80-85кг., но пък това ще направи двигателите по икономи4ни като разход на бензин и съответно 6те намали времето за дозареждане в бокса, 6те снижи малко оборотите до към 14400об/мин. и може би 6те станат като цяло по издържливи, което е една от целите на ФИА.
Но все пак смятам, 4е до 2-3 години, отново 6те се стигне до мощности от порядъка на 900+ кс., но това движи конструкторите на двигатели напред
Но все пак смятам, 4е до 2-3 години, отново 6те се стигне до мощности от порядъка на 900+ кс., но това движи конструкторите на двигатели напред
- Dimo
- баварски фанатик
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Както каза Марио Тайсен, нека двигателите ги намалят на 2л. и да видят как ще ги напражим по 1600 к.с.
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Оборотите ще се увеличат, ако намалят цилиндрите. В резултат на което конете ще паднат до около 800, което е горе-долу нивото от преди 2 години. Много от пилотите се оплакват, че колите са станали твърде бързи - всяка година обиколките падат с по 1-2-3 секунди! Никой не иска повторение на трагедията със Сена... Според мен трябват и други промени, по-малко електроника и повече състезание.
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
За оборотите
kay написа:Оборотите ще се увеличат, ако намалят цилиндрите.
Бях 4ел, 4е 19000 -20000 об е гранична стойност за един двг. с газоразпределителен механизъм с валове. Проблема идва от факта, 4е разпределителните валове не могат да отварят клапаните за толкова кратко време - при 20000 об. и нагоре, единствения на4ин за отваряне/затваряне на клапаните е с електомагнити, даже БМВ Моторспорт бяха правили някакъв опит с електромагнити ( без валове), но засега не са стигнали до резулат на такъв двигател и имало редица други конструктивни проблеми. Та в заключение смятам 4е при 8цил. поне за сега макс. обороти могат да бъдат около 15000, но сигурно догодина 6те видим каква е работата
8 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани