Сони и АТТ (phone mute) сигнала?
Модератор: Icco
13 мнения
• Страница 1 от 1
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Сони и АТТ (phone mute) сигнала?
Здраве да е
Някой знае ли за интерфейса на Sony car audio сигнала от Хендсфрито към АТТ (небесно син кабел на радиото), какъв сигнал се подава? +12V или GND?
Ако не съм се изразил правилно - интерсува ме за да затихне музиката (при разговор) трябва да се подаде положителен сигнал или да се замаси съответния изход. За CDX-GT616 става въпрос.
Good luck
Някой знае ли за интерфейса на Sony car audio сигнала от Хендсфрито към АТТ (небесно син кабел на радиото), какъв сигнал се подава? +12V или GND?
Ако не съм се изразил правилно - интерсува ме за да затихне музиката (при разговор) трябва да се подаде положителен сигнал или да се замаси съответния изход. За CDX-GT616 става въпрос.
Good luck
Здрасти, наскоро връзвах моето Сони. Във фабричния пакет кабели на Е36 има такъв АТТ сигнален кабел. Почти сигурен съм, че е +, понеже не е практика да се прекъсва масата, но разтърси се из форума. Аз от тук някъде свалих един pdf със пълното аудио окабеляване на Е36 и пишеше кой кабел за какво е.
Ако имаш фабричен GSM и не можеш да намериш схемата, кажи ще ти я пратя. Малко ми е трудна ориентацията във форума още.
Ако имаш фабричен GSM и не можеш да намериш схемата, кажи ще ти я пратя. Малко ми е трудна ориентацията във форума още.
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
зна4и ли 4е за да работи това АТТ трябва да има6 функционира6та ГСМ система в колата.
Предполагам 4е дори да замяся този АТТ кабел няма да има ни6то об6то с телефона който ми стои в джоба на дънките.Питам понеже и в двете ми БМВта съм с плеъри на Сони
Предполагам 4е дори да замяся този АТТ кабел няма да има ни6то об6то с телефона който ми стои в джоба на дънките.Питам понеже и в двете ми БМВта съм с плеъри на Сони



Сериозно, фабричната функция е като ти звънне вградения телефон в колата, да ти mute-не автоматично музиката или да я намали. Понеже предполагам нямаш такова, като ти звънне телефона си натискаш копчето АТТ горе вдясно на дистанционното и си приказваш. Нямаш за какво да го вържеш иначе... То има едно Instrument Cluster, което в зависимост от скоростта може да ти усилва силата на музиката, но Сони-то такова нема и седи изолиран кабела

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
....Instrument Cluster
Това което искаш да кажеш няма общо със скоростта а със осветлението на таблото ,тоест когато си пуснеш фаровете си намаля силата с която свети екрана на плеара ,но съм го махнал понеже с това дневното каране на фарове дисплея се вижда слабо, иначе вечерно време е супер !
Не Ицо, Instrument Cluster (Speedometer Output), connector X17 (черно бял кабел) е точно за усилване/намаляне на звука, свързано със скоростта на движение.
Light Switch (conn 58g, зелено червен кабел) е за намаляне на осветлението на панела, той е + кабел и се закача при Сони на оранжев кабел със бели ивици.
Колкото до ATT, който е светло син при Сони, упътването пише "To the interface cable of a car telephone". Ходи разбери + ли е, - ли е, и колко волта, ако е +...
Горните конекторни обозначения важат за Е36, за другите не знам.
Light Switch (conn 58g, зелено червен кабел) е за намаляне на осветлението на панела, той е + кабел и се закача при Сони на оранжев кабел със бели ивици.
Колкото до ATT, който е светло син при Сони, упътването пише "To the interface cable of a car telephone". Ходи разбери + ли е, - ли е, и колко волта, ако е +...
Горните конекторни обозначения важат за Е36, за другите не знам.
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Благодаря на всички за мненията...
Намерих точния отговор на въпроса си след като го тествах сам (малко на риск, но опита е успешен):
АТТ (telephone mute) кабела (светло син на цвят) на Sony се замасява, при което на дисплея извежда ATT ON и звука намалява значително. Това състояние се запазва докато:
- се завърти копчето за усилване - тогава силата на звука се връща в старото си положение (дори и при замасен АТТ кабел);
- кабела АТТ се откачи от маса;
При това положение ако хендсфрито (независимо дали е заводски телефон или афтермаркет, дали е кабелен или bluetooth) подава +12v на този си изход, трябва да се сложи едно реле, за да не изгори радиото.
Good luck
Благодаря на всички за мненията...
Намерих точния отговор на въпроса си след като го тествах сам (малко на риск, но опита е успешен):
АТТ (telephone mute) кабела (светло син на цвят) на Sony се замасява, при което на дисплея извежда ATT ON и звука намалява значително. Това състояние се запазва докато:
- се завърти копчето за усилване - тогава силата на звука се връща в старото си положение (дори и при замасен АТТ кабел);
- кабела АТТ се откачи от маса;
При това положение ако хендсфрито (независимо дали е заводски телефон или афтермаркет, дали е кабелен или bluetooth) подава +12v на този си изход, трябва да се сложи едно реле, за да не изгори радиото.
Good luck
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Не ми се даваха много пари за Parrot... Моделите, които удовлетворяват всичките ми изисквания са доста скъпи. Целта ми беше да използвам микрофона и говорителя от старото си хендсфри, които са монтирани на облегалката за главата. Така че си купих едно просто китайско от eBay за около 30 долара от тези, които се захранват от запалката, разглобих го, махнах му микрофона и слушалката и му запоих цокъл към старите ми микрофон и слушалка. Отделно монтирах едно микре в шарнира на слушалката (тя се сваля надолу, когато се говори) и като я сваля - приемам разговор. Едно реле, което се захранва през това микре затваря 1. веригата на хендсфрито 2. подава импулс към касетофона за заглушаване на сигнала.
Проблема който не съм решил още е че към касетофона се подава импулс за приемане на разговор и затваряне, но на него му трябва постоянна маса, за да го заглуша по време на целия разговор. Ще търся някакъв тригер, но ТТL са на 5 волта и ще мисля за захранването му, както и някакъв транзистор на изхода, за да мога да захраня друго реле за касетофона, което ще замасява АТТ кабела... Айде много станаха обясненията... едва ли са толкова интересни за всички... Като го довърша пак ще пиша...
Good luck
Не ми се даваха много пари за Parrot... Моделите, които удовлетворяват всичките ми изисквания са доста скъпи. Целта ми беше да използвам микрофона и говорителя от старото си хендсфри, които са монтирани на облегалката за главата. Така че си купих едно просто китайско от eBay за около 30 долара от тези, които се захранват от запалката, разглобих го, махнах му микрофона и слушалката и му запоих цокъл към старите ми микрофон и слушалка. Отделно монтирах едно микре в шарнира на слушалката (тя се сваля надолу, когато се говори) и като я сваля - приемам разговор. Едно реле, което се захранва през това микре затваря 1. веригата на хендсфрито 2. подава импулс към касетофона за заглушаване на сигнала.
Проблема който не съм решил още е че към касетофона се подава импулс за приемане на разговор и затваряне, но на него му трябва постоянна маса, за да го заглуша по време на целия разговор. Ще търся някакъв тригер, но ТТL са на 5 волта и ще мисля за захранването му, както и някакъв транзистор на изхода, за да мога да захраня друго реле за касетофона, което ще замасява АТТ кабела... Айде много станаха обясненията... едва ли са толкова интересни за всички... Като го довърша пак ще пиша...
Good luck
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани