Проблеми с МЕТАН за БМВ 36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Вие пък нестига че теми за газ и метан са като цяло недопустими във форум на БМВ ами че и важни да ги правим 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
vladuicho написа:vitamincpp написа:Ако бях един мод в тоя форум всяка тема с метан в нея щеше да се затрива моментално. Върви в оторизирания сервиз на БМВ да ти видят проблема
Е ТОЧНО ПОРАДИ ТАЯ ПРИЧИНА НИКОГА НЯМА ДА СТАНЕШ
Ти па ако мислиш че на сегашните админи им е приятно да четат постоянно подобни глупости

Дип че са със много дълбоко спокойствие та не ги затриват директно


...
Колеги, човекът зададе технически въпрос, какво ще стане ако пробия няколко дупки,аз отговор не видях,видях само как го анатемосахте,щото си бил сложил метан.А относо лични предпочитания, аз предпочитам волана да ми е от ляво ,ане отдясно.
Относно въпроса,колега ако си с обикновена уредба трябва да имаш смесител(плочка) и тя трябва да си има клапа(да са едно цяло),нарича се плочка-клапа,така потока на въздуха се дроселира само веднъж,като ти сложат плочката и клапата отделно въздушния поток се смущава (не е болка за умиране ,ама на 1.6 сигурно се усеща)особено ако диаметъра на клапата е по малък от диаметъра на плочката.Относно дупките дето искаш да ги пробиваш,пусни една снимка, картинка или схема, че не ми е много ясно каде искаш да ги пробиеш.Най добрия вариант е да си купиш една комбинирана плочка с клапа(около 50лв трябва да е )и колата ти ще върви както преди,ако не си издумкал дебитомера.Успех!

Относно въпроса,колега ако си с обикновена уредба трябва да имаш смесител(плочка) и тя трябва да си има клапа(да са едно цяло),нарича се плочка-клапа,така потока на въздуха се дроселира само веднъж,като ти сложат плочката и клапата отделно въздушния поток се смущава (не е болка за умиране ,ама на 1.6 сигурно се усеща)особено ако диаметъра на клапата е по малък от диаметъра на плочката.Относно дупките дето искаш да ги пробиваш,пусни една снимка, картинка или схема, че не ми е много ясно каде искаш да ги пробиеш.Най добрия вариант е да си купиш една комбинирана плочка с клапа(около 50лв трябва да е )и колата ти ще върви както преди,ако не си издумкал дебитомера.Успех!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ми колега ,кати ше батисва колата нека поне да е качествено да сложи метанов инжекцион и да прави икономия както си трябва
С тая газова от праизторическата ера всяка седмица ще има проблеми и никога няма да е както трябва.Веднъж месечно да сменя гумения маншон и на два месеца дебитомера и къде по дяволите му отива икономията?Дори да ги купува втора ръка пак ще му е по скъпо от колкото да си я кара на бензин тая 16-ка

С тая газова от праизторическата ера всяка седмица ще има проблеми и никога няма да е както трябва.Веднъж месечно да сменя гумения маншон и на два месеца дебитомера и къде по дяволите му отива икономията?Дори да ги купува втора ръка пак ще му е по скъпо от колкото да си я кара на бензин тая 16-ка


- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
И аз съм го мислил всякак как да стане и в крайна сметка винаги излиза едно и също. Просто бмв явно не е марката за икономии от гориво 

Re: ...
Skid написа:Колеги, човекът зададе технически въпрос, какво ще стане ако пробия няколко дупки,аз отговор не видях,видях само как го анатемосахте,щото си бил сложил метан.А относо лични предпочитания, аз предпочитам волана да ми е от ляво ,ане отдясно.![]()
Относно въпроса,колега ако си с обикновена уредба трябва да имаш смесител(плочка) и тя трябва да си има клапа(да са едно цяло),нарича се плочка-клапа,така потока на въздуха се дроселира само веднъж,като ти сложат плочката и клапата отделно въздушния поток се смущава (не е болка за умиране ,ама на 1.6 сигурно се усеща)особено ако диаметъра на клапата е по малък от диаметъра на плочката.Относно дупките дето искаш да ги пробиваш,пусни една снимка, картинка или схема, че не ми е много ясно каде искаш да ги пробиеш.Най добрия вариант е да си купиш една комбинирана плочка с клапа(около 50лв трябва да е )и колата ти ще върви както преди,ако не си издумкал дебитомера.Успех!
мани ги тия тия са комплексари висша форма,мислат си че карат коли за 100000 евро ,а в техния случай на газария за 2000 евро от Горубляне,яко ми писнахте с ващо превъзнасяне за бензина,когато някои спре пред мен с БМВ за над 50 бона тогава ше му кажа евала ,а пък вия си превазнасяйте курниците.....станахте по зле от тия с ГОЛФ 2 .....

както беше написал колегата въпсоса е технически,ама гордите бензинджиййййй за пореден път СРАХА НА ТЕМАТА

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
vladuicho няма смисъл да се храниме пак всеки сам избира, но да плащаш по скупа гражданска, по скъп данък подръжка на кола не си струва. Ти си се комплексирал, че неможеш да караш бмв на бензин, не можеш да кажеш на всички тея дето карат на бензин, че са комплексари, има и доста по евтини коли от е36 като това ти е отговорът за слагане на гас или метан, возих се събота на бмв 1.6 на метан става
и 90% от голфистите бръмчат на гас акаче не сме като тях

и 90% от голфистите бръмчат на гас акаче не сме като тях

ditko1 всеки път се храниме и караме и пак едно и също става,защо влизате в темата като не можете да помогнете
Тва е се едно аз да влезна в тунинг форума на сайта и да почна да се карам с хората защо слагат чипове и други работи ,като заводското изпълнение си е най-доброто
не е ли същото не съм ли прав


- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
когато някои спре пред мен с БМВ за над 50 бона тогава ше му кажа евала ,а пък вия си превазнасяйте курниците
Аз правя на Евала на всичко пичове който проявяват вкус към колите си и ги подържат добре като bum bum, joro paveto и всички който съм пропуснал и не познавам, правя евала и на хубавите е30-ски и на всички бмв-та изобщо, и старото бмв ако е гледано набива на очи


- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
"Колега" Владуйчо, това че смяташ колко ти струва колата и спрямо това какви разходи по нея са нормални сами ми говори колко си я обичаш и колко си фен на марката изобщо. А комплексите са си за тебе, аз си карам колата колкото ми се кара и колкото ми се налага и си я поддържам само във Вари и нямам една ментава или втора употреба част по нея, а това колко струва няма абсолютно никакво значение понеже не гледам на колата като на имот за разлика от повечето "колеги" като теб на които недвижимата им собственост по време на земетресение е по подвижна от колите им 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега ,няма стари БМВ-та ,има хубави БМВ-та които са поддържани, качествени и винаги са насреща когато ти потрябват и втория вариант е курници които просто служат на някои хора за придвижване от точка А до точка Б.
Запомнете че БМВ е автомобил с характер ,не случайно всико му е по скъпо ,да по скъпо е ,ма вози по удобно,по сигурно е от другите автомобили,па макар и 12 годишни мойте и двете са в чудна кондиция и когато си пожелая сядам паля и им правя смъртното 6000км за 5 дни
И за това си ги обичам щото ме слушкат ,а щом слушкат аз пък ще си ги глезя.
Ти си от тоя тип хора дето всичко требва да е тънкъна.
Същата работа правите и с маслото и филтрите и с всичко.
Те дали от завода да се кара с 5 в 40 ,тук моляти се разбирачите веднага казват ,бе къде на тая стара кочина ше сипваш пълна синтетика я и бодни диона супер да си спокоен че нема да го хаби
И престани да пишеш че се превъзнасяме за бензина ,ти ако имаш проблем с това аз нямам
В случая си е така момчето ще си има проблеми с колата постоянно щото явно не му е направена качествено системата.Дори и най добрия газаджия няма да му помогне с такава обикновенна метанова уредба тя вечно ще дава някави ядове.
Виж ако е с инжекцион е друга бира по човешко е .
Газовите инжекциони са 4-то поколение системи и так КПД-то е много по добро,разход,мощност всичко е на ниво,а ако си дупе зашиваш една карбонова бутилка в багажника и нямаш грижи с теглото,но това е инвестиция от 5000лв. и някакси ми се вижда неизгодна освен ако не си такси.
Всички които карат под 50 000 на година е безмислено да инвестират в такава система.
Запомнете че БМВ е автомобил с характер ,не случайно всико му е по скъпо ,да по скъпо е ,ма вози по удобно,по сигурно е от другите автомобили,па макар и 12 годишни мойте и двете са в чудна кондиция и когато си пожелая сядам паля и им правя смъртното 6000км за 5 дни

Ти си от тоя тип хора дето всичко требва да е тънкъна.
Същата работа правите и с маслото и филтрите и с всичко.
Те дали от завода да се кара с 5 в 40 ,тук моляти се разбирачите веднага казват ,бе къде на тая стара кочина ше сипваш пълна синтетика я и бодни диона супер да си спокоен че нема да го хаби



И престани да пишеш че се превъзнасяме за бензина ,ти ако имаш проблем с това аз нямам

Виж ако е с инжекцион е друга бира по човешко е .
Газовите инжекциони са 4-то поколение системи и так КПД-то е много по добро,разход,мощност всичко е на ниво,а ако си дупе зашиваш една карбонова бутилка в багажника и нямаш грижи с теглото,но това е инвестиция от 5000лв. и някакси ми се вижда неизгодна освен ако не си такси.
Всички които карат под 50 000 на година е безмислено да инвестират в такава система.

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
vladuicho написа:...
Очевидно не познаваш никой от форума,никой истински фен,който си глези колата и си я поддържа както трябва

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани