ако някой знае

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 26 Мар 2008, 0:51

kirililiev написа:
Penchev написа:Този мотор/кютук в Е30 си е чиста проба глупост за мен :!:
Тя не стига ,че малко е осакатена откъм баланс ми и на всичкото отгоре като й се сложи тоя тупуз отпред изобщо няма да може да направи един завой като хората :confused:

Карай колата така :D


Георги Пенчев


на е30 баланса му е 50на50 а на нашите кораби 52на48,двигателя пасва идеално ако се сложи на подходяштите пети и колицата си е доста стабилна,комбинацията просто е уникална,211 коня на 1200 кила е по добре от 211 на 1600,абе хората слагат в12 и карат :mhihi:
ето едно е30 3,5 повярвайте няма нищо нестабилно :D
http://youtube.com/watch?v=2mWZjYXPIo8&feature=related


Колега, единствено М3-ката има перфектен баланс.
Комбито Е30 най-се доближава с 52/48,а купето и седана нормалните са с по 55/45 :confused:

Комби Е34-ката е почти 50/50 - мерил съм си на кантар колата и показа 800 кг отпред и 795 кг отзад на кантара.

Ако има някакъв вариант М30 мотора да мине назад към купето на е30-ската и по-ниско ,тогава да говорим за нещо подобно на баланс,но иначе не :confused: На технично трасе ис-а го минава с такава сила ,че просто гледката е грозна ...


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 26 Мар 2008, 1:21

Penchev написа:
kirililiev написа:
Penchev написа:Този мотор/кютук в Е30 си е чиста проба глупост за мен :!:
Тя не стига ,че малко е осакатена откъм баланс ми и на всичкото отгоре като й се сложи тоя тупуз отпред изобщо няма да може да направи един завой като хората :confused:

Карай колата така :D


Георги Пенчев


на е30 баланса му е 50на50 а на нашите кораби 52на48,двигателя пасва идеално ако се сложи на подходяштите пети и колицата си е доста стабилна,комбинацията просто е уникална,211 коня на 1200 кила е по добре от 211 на 1600,абе хората слагат в12 и карат :mhihi:
ето едно е30 3,5 повярвайте няма нищо нестабилно :D
http://youtube.com/watch?v=2mWZjYXPIo8&feature=related


Колега, единствено М3-ката има перфектен баланс.
Комбито Е30 най-се доближава с 52/48,а купето и седана нормалните са с по 55/45 :confused:

Комби Е34-ката е почти 50/50 - мерил съм си на кантар колата и показа 800 кг отпред и 795 кг отзад на кантара.

Ако има някакъв вариант М30 мотора да мине назад към купето на е30-ската и по-ниско ,тогава да говорим за нещо подобно на баланс,но иначе не :confused: На технично трасе ис-а го минава с такава сила ,че просто гледката е грозна ...


Георги Пенчев



горе написах "да се сложат подходящи пети" не ми се спори,то е очевидно,клипа показва достатъчно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 26 Мар 2008, 1:42

Penchev написа:
kirililiev написа:
Penchev написа:Този мотор/кютук в Е30 си е чиста проба глупост за мен :!:
Тя не стига ,че малко е осакатена откъм баланс ми и на всичкото отгоре като й се сложи тоя тупуз отпред изобщо няма да може да направи един завой като хората :confused:

Карай колата така :D


Георги Пенчев


на е30 баланса му е 50на50 а на нашите кораби 52на48,двигателя пасва идеално ако се сложи на подходяштите пети и колицата си е доста стабилна,комбинацията просто е уникална,211 коня на 1200 кила е по добре от 211 на 1600,абе хората слагат в12 и карат :mhihi:
ето едно е30 3,5 повярвайте няма нищо нестабилно :D
http://youtube.com/watch?v=2mWZjYXPIo8&feature=related


Колега, единствено М3-ката има перфектен баланс.
Комбито Е30 най-се доближава с 52/48,а купето и седана нормалните са с по 55/45 :confused:

Комби Е34-ката е почти 50/50 - мерил съм си на кантар колата и показа 800 кг отпред и 795 кг отзад на кантара.

Ако има някакъв вариант М30 мотора да мине назад към купето на е30-ската и по-ниско ,тогава да говорим за нещо подобно на баланс,но иначе не :confused: На технично трасе ис-а го минава с такава сила ,че просто гледката е грозна ...


Георги Пенчев


Много си прав... Е30 яко му куца баланса... :winky: А Е34 поне седана знам че е 50/50... Явно ти и комбито си пробвал... Иначе мойта съм я качвал на кантар и ми показа 1390кг или нещо такова..Това комби идва доста по тежко от седана... Много странно...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 26 Мар 2008, 2:25

да бъдем точни :D
седан,50,4/49,6
комби,47,8/52,2
данни за м50б20
за сведение алпина слагат м30 мотори на е 30,и никой не се оплаква че са нестабилни :mhihi:

дайте моля сайта от кадето вземате данните за е 30 :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 26 Мар 2008, 2:35

Виж какво е състоянието на колата и сам определи колко горе-долу и е цената. Сметни само акциза на една такава кола колко е , и ще видиш , че ако ти я даде за 4-5000 лв. трябва само да се радваш.
Според мен , ако е в перфектно състояние цената на колата започва от 10 000 лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Мнение от dqvola666 » 26 Мар 2008, 4:09

Ето направи си някаква справка ако можеш що годе http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=87138
Аз тая бих я излапал ама! Шанс! :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 26 Мар 2008, 9:27

Вижте графата karoserie ,двата процента с индекс-а между тях -дал съм двойни стопове,тройни, М-ка, 1,8 и 2 литра ИС :idea:
Е30-ската рулира от баланс , особенно двойния стопец бухахахаха :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Даже се оказва ,че май само кабриото и комбито са супер на Е30-ската :roll:

Понеже съм видял с очите си правени 30-ски с М30 и затова не ме влече идеята колата да ходи около фаровете си ...
Имаше някъде из нет-а и прочутата Алпина В6 3,5 Ес срещу Е30 М3 и на пистата е по-слаба от където и да се погледне.Тя си е била за права посока от където и да се погледне

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 26 Мар 2008, 11:14

Ако колата е добре поддържана и 5000 са малко ! Сложи му едно М50Б25 на Е30-то, по-добре ще е според мен. Дай оферта за това 535 !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 26 Мар 2008, 13:36

първо,тези проценти не са от голямо значение защот като се качиш вътре всичко се променя,че мпауара бие алпината е ясно,нали за тва е м пауар,дай по добър и евтин вариянт да си направиш бмв-то бегачка освен с 3,5,и само не ми казвай че с м50б25 ще върви повече и ще е по евтино,случайно имаме тук едничко 3,5 турбо в е 30,проблема му е не че се върти около фаровете си а че недозавива,попитай дк краси за баланса,той щи разясни,поне знаем от опит и от каране а не от виждане!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 26 Мар 2008, 14:20

Колега, противоречиш си. Първо:
kirililiev написа:на е30 баланса му е 50на50...двигателя пасва идеално ако се сложи на подходяштите пети и колицата си е доста стабилна..

После:
kirililiev написа:първо,тези проценти не са от голямо значение защот като се качиш вътре всичко се променя...случайно имаме тук едничко 3,5 турбо в е 30,проблема му е не че се върти около фаровете си а че недозавива...


Като имате Е30 3.5 Турбо, напиши колко е излезнала цялата галимация. Да не се окаже, че струва колкото цяло Е34 М5.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 26 Мар 2008, 14:42

ivan1979g написа:Колега, противоречиш си. Първо:
kirililiev написа:на е30 баланса му е 50на50...двигателя пасва идеално ако се сложи на подходяштите пети и колицата си е доста стабилна..

После:
kirililiev написа:първо,тези проценти не са от голямо значение защот като се качиш вътре всичко се променя...случайно имаме тук едничко 3,5 турбо в е 30,проблема му е не че се върти около фаровете си а че недозавива...


Като имате Е30 3.5 Турбо, напиши колко е излезнала цялата галимация. Да не се окаже, че струва колкото цяло Е34 М5.




спрямо различните мотори в е 30 има няколко процента разлика които не са чак толкова съществени,от настройки на височина,предница -задница,баланс от резервоара и други настройки може да се направи приятна за каране,преди няколко месеца взехме старата седмица само че с 2,8 мотор работеща с проблем в кутията за 300 лева,срещал съм читави 3,5 за по 1000,1500,само мотори за по 700 лв,който търси намира :mhihi: ,за да се сложи подобен мотор в е 30 най добре е да си поръчаш оригинални пети,или да си направиш което не е чак толкова трудно,немога да напиша колко струва цялата галимация защото на всеки ще му излезе различно,лично за мене съм си го смятал ще ми излезе към 1500 лв защото частите не са ми проблем,в тези 1500 лв включвам мотор за поне 1000лв.

http://vid.data.bg/csatogjg#vid
ето го турбото :D

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 26 Мар 2008, 18:17

Самия Краси на сбирката на Сливен ми каза ,че е сложил м20 2,5 литра ,че с онзи колата не се държи добре на пътя ;)

Колега,всеки един процент разлика на 1200 кг на единия или другия мост означава много.Освен статичен баланс има и динамичен ,който е най-важния - именно какво се случва повреме на поредицата завои взимани с висока скорост :!: Сложи каквито искаш пети - на Калояново една 318 ис ще мине и замине покрай 3,5 литровата е30-ска :idea: не случайно хората на времето са се спряли на 2500 мин-1 и оттам са минали на 2,3 и на финала на 2,5 литра ,но 4 цилиндъра и на високи обороти.

За тунинг веднага мога да ти кажа ,лично мое мнение - М20 е мотор на който възможностите са му от земята до небето.Лично брат ми с не много пари го докара до 2,7 литра с колянов вал от турбо дизел и още някои преправки.Брат ми с комбито минава е30 купе с твоят фаворит двигател ама го бие та го прибива както и където и да го хване.М30 е тежък мотор ,тежък по цялата си същност ,както като маса на агрегата ,така и като маса на чаркаляците му.Идеален мотор за голяма тежка е32-ка автоматик ,идеален за круизване и толкова.
Има един човек в Ловеч,който доработва М20 ,само,ч неговата рецепта е друга - отново не скъпа ,но ефекта отново е поразителен :idea: Прави каквото искаш ,но не можеш да накараш М30 да подскача в ниските обороти 8)

Всичко което написах е само за атмосферни доработки,защото Турбо конверсията е скъпа ...

Не си налагам мнението, колегата според мен да не разваля Е34-ката


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 26 Мар 2008, 19:05

ок,не ми се спори вече,когато ис започне да наказва,особенно на писта,аз си отивам, :mhihi: ,отивам да си търся ис направо,че да ги пукна.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 26 Мар 2008, 20:30

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=86700 :idea:

alex_matrix написа:Колата е бившата "любовница" на Sonny, която още не е прежалил
Мотора е сток с едно филтърче К&N, окачването червени пружини отпред Боге дебело стебло, плътни тампони на предните носачи, отзад Билщайн + червени пружини и шпер 4.45

В интерес на истината БМВто е по-слабо от жигулата, но се кара в пъти по-лесно и приятно

Класирах се 7ми от 56 коли с време 1.42 а най доброто време беше 1.40
Сблъсках се с гръцка е30ка с 3.5 мотор, която където я хванех там я пребивах като куче ония до последно не вярваха , че съм 20ка сток


Сега я очаква едно по-друго окачване и ще видим дали ще е по-добре отделно, че пълния комплект PowerFlex-и са вече на линия и остават да бъдат монтирани

Абе Е30ката си е направена за писта и това е ! :twisted:


^ Ей затова говорим :!:
Аз на калояново с мойта кола съм карал доста , покарах и на брат ми Е30-ската, карах и на Росен Коларов новата ///М3-ка и всяко едно нещо на пистата ,на завоите и хронометрите е от значение ...

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 26 Мар 2008, 22:58

добре де
стига сте спорили и разсъждавали
единствения извод от цялата тема е НЕ РАЗВАЛЯЙ РЯДКИЯ ЕКЗЕМПЛЯР
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook