...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
porostorm написа:...Гидропривод тормозов и сцепления: Жидкость SAE J 1703 или DOT 4
Гидропривод: Жидкость DOT 3
Каква е разликата м/у двете?...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=7244 -

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
За джаджата
Тая джаджа приятелче е така наречен комотатор и ако тои нее е добре няма да работи като хората питаш за нещото до което ходи 1 кабелче и е като плочка намира се горе долу в средата закачено на купето понеже колата ти е с ел.запалване този така наречен комотатор играе ролята на чукчето и наковалнята при обикновенното запалване а за градусите моята е 318и м10б18 и и дават от 25 до 45 градуса със стръбоскопа сам я докарал на 35 и е пушка!!!А за карба Pierburg 2В и 2ВЕ тои е мн гаден имами голф с такъв вакумен и ми къса нервите
П.П. пак ти казвам виж комотатора и центровката.Провери и вакумите!!!
Успех все пак!!!
П.П. пак ти казвам виж комотатора и центровката.Провери и вакумите!!!
Успех все пак!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
porostorm написа:... въпросите още се въртят около него защото джаджата от снимката: http://porostorm.com/images/1203714490.jpg през която минава вакумния маркуч за делкото ... Пробвах да вържа вакума на делкото директно към карбуратора без да минава през това електронно нещо /не му знам името/ но подобрение в работата на мотора нямаше. Възможно ли е цялата работа да е в тази машинка и от нея да идват проблемите

Край по въпроса за ко е туй нящо тама!
Бута аванса ако:
- температурата на въздуха е над 15С-19С,
- или - за австрийско изпълнение - температурата на маслото е над 55С и скоростта на колата е над 65км/ч
- или - за останалите региони - температурата на маслото е над 55С и :
. .- скоростта на колата е над 65км/ч или
. .- предавката е 4-та или 5-та

Тъй се проба

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=87084 - евала на gotcha

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Взимаш стръбоскопа и го нагласяш така че да видиш долу на шайбата засека и засека на капака на веригата след това слагаш стръбоскопа на 25-45 градуса (така пише в големите книги) и зацепваш делкото така!!!
Пожелавам ти успех моята е на 40 градуса и е супер!!!!
Пожелавам ти успех моята е на 40 градуса и е супер!!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Моя съвет е да видиш дали многото луфт не идва само от палеца ако е тои няма смисъл да сменяваш цялото делко не е стотинки!!!



Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Е вие ме изкарахте по-тъп от катерица... палеца и капчакта са чисто нови. Палци имам 3 чисто нови /бош, бреми и другия не го знам/remaka написа:Моя съвет е да видиш дали многото луфт не идва само от палеца ако е тои няма смисъл да сменяваш цялото делко не е стотинки!!!![]()

Аз си взех друго делко, но уви не работи...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани