...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 25 Мар 2008, 8:09

porostorm написа:...Гидропривод тормозов и сцепления: Жидкость SAE J 1703 или DOT 4
Гидропривод: Жидкость DOT 3

Каква е разликата м/у двете?...


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=7244 - ;)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 25 Мар 2008, 9:59

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 5:27, променена общо 1 път
:yes:

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

За джаджата

Мнение от remaka » 26 Мар 2008, 10:55

Тая джаджа приятелче е така наречен комотатор и ако тои нее е добре няма да работи като хората питаш за нещото до което ходи 1 кабелче и е като плочка намира се горе долу в средата закачено на купето понеже колата ти е с ел.запалване този така наречен комотатор играе ролята на чукчето и наковалнята при обикновенното запалване а за градусите моята е 318и м10б18 и и дават от 25 до 45 градуса със стръбоскопа сам я докарал на 35 и е пушка!!!А за карба Pierburg 2В и 2ВЕ тои е мн гаден имами голф с такъв вакумен и ми къса нервите



П.П. пак ти казвам виж комотатора и центровката.Провери и вакумите!!!

Успех все пак!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 26 Мар 2008, 21:01

porostorm написа:... въпросите още се въртят около него защото джаджата от снимката: http://porostorm.com/images/1203714490.jpg през която минава вакумния маркуч за делкото ... Пробвах да вържа вакума на делкото директно към карбуратора без да минава през това електронно нещо /не му знам името/ но подобрение в работата на мотора нямаше. Възможно ли е цялата работа да е в тази машинка и от нея да идват проблемите :help:

Изображение
Край по въпроса за ко е туй нящо тама!
Бута аванса ако:
- температурата на въздуха е над 15С-19С,
- или - за австрийско изпълнение - температурата на маслото е над 55С и скоростта на колата е над 65км/ч
- или - за останалите региони - температурата на маслото е над 55С и :
. .- скоростта на колата е над 65км/ч или
. .- предавката е 4-та или 5-та
Изображение
Тъй се проба :mhihi:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=87084 - евала на gotcha :!:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 01 Апр 2008, 1:57

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 5:28, променена общо 2 пъти
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 01 Апр 2008, 17:24

На проба и грешка братле въртиш чуваш моторя и до като запали и не чука аванса,хахах.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 01 Апр 2008, 17:30

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 5:28, променена общо 1 път
:yes:

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 10 Апр 2008, 10:33

Взимаш стръбоскопа и го нагласяш така че да видиш долу на шайбата засека и засека на капака на веригата след това слагаш стръбоскопа на 25-45 градуса (така пише в големите книги) и зацепваш делкото така!!!
Пожелавам ти успех моята е на 40 градуса и е супер!!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 10 Апр 2008, 13:14

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 5:28, променена общо 1 път
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 10 Апр 2008, 15:06

аз ти навирах в ръцете вчера едно делко ама ти не та не... :lol:
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 10 Апр 2008, 15:56

DJJonny написа:аз ти навирах в ръцете вчера едно делко ама ти не та не... :lol:
Колега, само куриера е половината от стойността на делкото... :)
:yes:

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 10 Апр 2008, 21:27

Моя съвет е да видиш дали многото луфт не идва само от палеца ако е тои няма смисъл да сменяваш цялото делко не е стотинки!!! ;) :!:
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 10 Апр 2008, 21:39

remaka написа:Моя съвет е да видиш дали многото луфт не идва само от палеца ако е тои няма смисъл да сменяваш цялото делко не е стотинки!!! ;) :!:
Е вие ме изкарахте по-тъп от катерица... палеца и капчакта са чисто нови. Палци имам 3 чисто нови /бош, бреми и другия не го знам/ :) Свалях делкото, има луфт и то не малък /не говоря за аксиален/.

Аз си взех друго делко, но уви не работи...
:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 1.03.2008
Местоположение: Под тепетата на сянка

Мнение от Antifen » 12 Апр 2008, 1:50

Вземи въпросния карбуратор и ще го нагласим веднъж завинаги. Ако не ти се свиди,пусни ме и при делкото.Ще прибаем и на него по стария,традиционен начин. Та,белким тогава се кротнеш и спиш нощем спокойно.
Подпис:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 21 Юни 2008, 1:09

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 5:29, променена общо 2 пъти
:yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook