Проблем с паленето

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от RONI » 19 Мар 2008, 0:37

При мен се получава следното:вадя куплунга от датчика за температурата и колата пали лесно.С L или LE Jetronik съм нямам седма дюза.Кажи ти какво му буташ на дебитомера да пробвам и аз.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 19 Мар 2008, 13:17

RONI написа:При мен се получава следното:вадя куплунга от датчика за температурата и колата пали лесно.С L или LE Jetronik съм нямам седма дюза.Кажи ти какво му буташ на дебитомера да пробвам и аз.


Нямаш по принцип 7-ма дюза или си я махнал ? щот ако няма значи трябва да си с мотроник ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от RONI » 19 Мар 2008, 18:29

Не не е мотроник а седмата дюза я е махнал някой преди мен.Най-странното е че преди като я взех на -10 палеше от раз пък сега трябва да я обогатявам изкуствено като изкарам куплунга от температурния датчик.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 6.07.2006

Мнение от P 4446 PP » 24 Мар 2008, 10:52

ivantchoG написа:И как буташ клапата в №1?
Изображение
не бутам 1 а 13 моят дебитомер е кръг не квадрат
DIFFICULT DOES NOT MEAN IMPOSSIBLE
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 24 Мар 2008, 21:40

Дебитомера е №1 ;).
№13 е уплътнение между дебитомера и кутията на въздушния филтър :idea:
Дали куплунга на дебитомера ти е наред?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 24 Мар 2008, 22:30

проблема ти е в буксата на кабела към дебита,демек сутрин е леко влажна(кат жената :mhihi: )и тоест номер 14 от схемата,ти буташ обръчето но всъщност местиш и по тоя начин буксата

пс.пробвай сутринта без да въртиш да извадиш буксата и да я издухаш убао и да наместиш добре ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 7.10.2007
Пол: Мъж

Мнение от mazda_man » 24 Мар 2008, 23:57

KIM написа:проблема ти е в буксата на кабела към дебита,демек сутрин е леко влажна(кат жената :mhihi: )и тоест номер 14 от схемата,ти буташ обръчето но всъщност местиш и по тоя начин буксата

пс.пробвай сутринта без да въртиш да извадиш буксата и да я издухаш убао и да наместиш добре ;)
ехааа, всяка сутрин духане ли?
Еконт работят за нас

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 25 Мар 2008, 8:25

еми не,просто ше смениш буксата,или ше направиш некоя цигания да дава контакт :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 6.07.2006

...

Мнение от P 4446 PP » 25 Мар 2008, 11:57

понеже си махнах филтърната кутия и съм с сп филтър и се налага да го свяля и да бутам където съм отбелязял :uups: Изображение
DIFFICULT DOES NOT MEAN IMPOSSIBLE
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook