525tds '95г трудно пали

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 13.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
Мечтае да кара: M

525tds '95г трудно пали

Мнение от volk » 18 Мар 2008, 15:21

При топло време сутрин включвам и изкл. от контакт 3 пъти преди да запали.След това вече пали без проблем.След като е загряла и спра за около 20-30мин след това паленето вече е проблем.Ако се сещате къде може да е проблема моля помагайте!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 18 Мар 2008, 15:57

Колега,виж преди да запалиш дали нямаш мехурчета въздух впрозрачният горивопровид след въздушният филтър.Ако там всичко е наред проблема е електрически. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 13.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
Мечтае да кара: M

Мнение от volk » 18 Мар 2008, 16:11

Благодаря!Дано да не е електрически проблем!Ако има балончета как да реагирам?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 18 Мар 2008, 18:58

И аз съм със същият проблем от скоро....
Като съм позагрял и не ми се включи подгряването запалвам след 4 -6 сек въртене!

Ще погледна сътринта дали мога да видя нещо и ще пиша. Незнам въобще дали има такива прозрачни маркучи... :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: София

Мнение от obsessed » 18 Мар 2008, 20:40

аз също съм с тдс и при мене проблема беше следният
Сутрин на студено палеше добре,но като стигне до работната температура и я угася и ако тръгна след 10-15 минути или повече.и двигателя да е топъл палеше много трудно почти до падане на акумулатора.
Закарах я на супер дизела на бош на околовръстното до Царско село и там я закачиха на компа което ми струваше 40 лв.казаха ми че е от помпата направиха ми реглаж който ми струва още 40лв. и за сега нямам проблеми даже мога да кажа че пали по-добре от много бензинови.най-добре я закарай да я закачат на комп-а за да ти кажат точно какво и е.поне според мен е най-добре много компютри много нещо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 21 Мар 2008, 14:45

Днес бях до "Супер Дизел".

Резултата е:
- слабо се върти стартера, като загрее още по слабо.

Трябва да ходя да го ремонтират. Има ли идея някой къде.

Поздрави.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Мар 2008, 16:49

xela написа:Днес бях до "Супер Дизел".

Резултата е:
- слабо се върти стартера, като загрее още по слабо.

Трябва да ходя да го ремонтират. Има ли идея някой къде.

Поздрави.
:yes: Виж и акомулатора как ти е.Мин. 700апм. стартов ток.Пробваи при топла кола,когато не иска да запали,някои да ти даде ток от друга кола,ако запали без проблем търси акомулатор,а после стартера.Със слаб ток стартера не върти ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 21 Мар 2008, 17:23

От 5 месеца съм с нова акумолатор. Стария се скапа. Мислех че е от акумулатора, ходих на двама майстои за да ми гледат алтернатора, не е от него.
Ще пробвам това с друг дизел да ми даде ток. Ще пиша.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 21 Мар 2008, 19:43

Какъвто и да е автомобил с добър акумулатор да е.
Освен, че са замерили зареждащия ток, поглени си и за отечка в кастофона - някой панели са ебаси "хищниците" и то само заради скапания часовник ти скапват акумулатора за 3-4 месеца, особено в студа (като твоя случай) ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 21 Мар 2008, 23:40

колеги и аз имам проблеми с паленето само че обратно на логиката колата трудно пали когато е загряла трябва да въртиш на стартер 7-8 секунди а по някога се налага и повторно въртене а когато е студена и подгреят свещите пали още"преди да си врътнал ключа" няма ли начин свещите да се включват и когато колата е топла :?: от BMW ми казаха че трябвало да се сменят веригите и щяла да си пали и топла :?: вадих буксата на втория датчик "от дясно наляво"който е завит на главата колата беше загряла на 80градуса но си включи свещите :arrow: запали от раз ама работеше на 1500 оборота :?: посъветвайте ме какво да направя че да си пали и загряла :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 22 Мар 2008, 10:37

Някой ще ти кажат да си премениш съпротивлението на въпросния датчик , за да може когато палиш да диктува на колата , че е студена и винаги да се включва подгрева ;) , което според мен е излишно ако плочката/управлението на помпата ти е добре :!: :idea:
Пак си е някакъв плюс в крайна сметка - примерно бат Жеко едно време беше останал доволен.
Няма как брат , почти всички сме болни от тая болест :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: Пловдив

брат аз бях така есента

Мнение от jorocar » 22 Мар 2008, 19:55

[Оказа се че имам 5 изгорели свещи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 23 Мар 2008, 2:26

Wenzy написа:Някой ще ти кажат да си премениш съпротивлението на въпросния датчик , за да може когато палиш да диктува на колата , че е студена и винаги да се включва подгрева ;) , което според мен е излишно ако плочката/управлението на помпата ти е добре :!: :idea:
Пак си е някакъв плюс в крайна сметка - примерно бат Жеко едно време беше останал доволен.
Няма как брат , почти всички сме болни от тая болест :roll:
идеята за съпротивлението е много добра :idea: само не знам дали като казва на компа,че колата е студена помпата няма да почне да пуска повече гориво :?:а и не съм сигурен за тази плочка дали си е на мястото :?:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook