Високи обороти !!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

Високи обороти !!!

Мнение от bobo_ld » 21 Мар 2008, 13:52

Здравейте! Получава се нещо странно с моята колица. Когато е в движение държи 1000 оборота. Като спра се нормализират на 750-800 след около 4-6 секунди. Що е то ? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 21 Мар 2008, 14:01

Мисля, че и с моята е така и не е проблем. Поне само това.
Ако я засиля на скорост и натисна съединител или я пусна да върви на свободна, оборотите са малко под 1000. След спиране по посоченият начин 1-2 секунди се успокояваме.
Ако обаче е на място или в движение на скорост без никаква газ, оборотите се крепят на 7-800 без колебания.
Мислим да е нормално. Най - малкото вече близо година и 15 000 км. не е дала повод да си мисля друго.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от bobo_ld » 21 Мар 2008, 14:06

Не е нормално. Доскоро небеше така. Съмнява ме да не е дебитомер.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 21 Мар 2008, 14:14

нормално е да ги държи около 900 ,докато се движиш на свободна след като преди това си набрал и си изключил.
Веднага щом спреш трябва да спаднат с около 100 оборота.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 21 Мар 2008, 14:15

Нормално е колега и на мене ми е така!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от mislead » 22 Мар 2008, 21:25

моята е същатата , като я изрева малко ги качва като спра малко за 4 5 секунди икато се успокои и пада 900 800 мисля че е нормално двигатела почива ;))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 23 Мар 2008, 1:01

Ае бъдете влюбени в колите си, ма чак слуги недейте да ставате.
Нека изяви някакъв проблем поне .Да почне да гасне. Или да се форсира. Да не върви. Или да почне да харчи много. Тогава я мисли.

А и явно не си ходил по майстори, щото в 90% даже да оправят проблема, отварят нов.
Моята например съм забелязал, като ритна съединителя когато е топла, стрелката на оборотомера първо скача със 100-тина оборота и чак след това рязко пада. Ако го натисна плавно, си пада, но при "бърз шут" първо вдига оборотите.
Не би следвало да е нормално.
Какво да я направя? Да й сменя съединител, комп и двигател?

Недей бърза да я повреждаш. С ремонт за минимални отклонения само беля ше си докараш. И нови коли имат дребни колебания. Камо ли нашите стари.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 778
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от BMX » 23 Мар 2008, 1:41

Почистете си стъпковото моторче. Това е една възможна причина ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 23 Мар 2008, 12:27

Това си е така проектирано ве хора, просто се изумявам докъде стигате във вманиачаването. Почнахте да ремонтирате вече неща които инженерите в БМВ са полагали усилия да ги направят точно по тоя начин :mhihi: Въпреки че на 320ка 1000 оборота ми се виждат много. Моята държи към 900 както каза колегата и като падне скоростта под 5км/ч си падат на 800 или там колкото са на празен ход.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 10.08.2007
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от i--v--o » 23 Мар 2008, 14:01

И при мен е така - при движение на празен ход оборотите са 1000, когато спра след 2 сек. спадат до 800. Със сигурност така трябва да е... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от bobo_ld » 23 Мар 2008, 17:47

Всички ви разбирам много добре, но допреди няколко дни не беше така. Отивам да сменя дебитомера с един приятел и довечера ще пиша как е.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 23 Мар 2008, 18:19

Така е проектиран мотора. Но оборотите зависят от броя цилиндри. По-вероятно е да не си се заглеждал.

D3BEP welcome back :)

А за съединителя и качването на оборотите. Това много ми направи впечатление като си взех колата обаче нещата според мен идват от чувствителния педал на гаста. Пробвай да пуснеш педала на гаста докрай преди да натиснеш съединителя нормално и няма да вдига обороти и да се чува евентуално гадно форсиране.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 23 Мар 2008, 23:35

zBoost написа:
D3BEP welcome back :)

А за съединителя и качването на оборотите. Това много ми направи впечатление като си взех колата обаче нещата според мен идват от чувствителния педал на гаста. Пробвай да пуснеш педала на гаста докрай преди да натиснеш съединителя нормално и няма да вдига обороти и да се чува евентуално гадно форсиране.

Здрасти! Аз от няколко дни съм тука :)
Може и да е това. Но е факт, че колицата си върви безпроблемно, че нямам проблем ни със скорости, ни с треперене...
А гледай го човекът, ще ходи да си сменя дебитомер...
За такова нещо даже стъпковото моторче не бих си чистил - пак е риск, пак се сваля, а на моторчето основната му функция е да си държи оборотите на колата за да не гасне и явно перфектно се справя с тая функция. То и по това се познава затлачването му: гасне на празни обороти или поне се форсира.
След една, най - много две такива смени ще дойде на нашият акъл, ама как да е....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 24 Мар 2008, 16:40

И при мойта кола е така- при движение с изключени предавки поддържа 1000 оборота. След спиране, оборотите плавно падат с около 150 в минута, в разстояние на 2-4 секунди. Много добре е измислено, направо гениално. Представете си, че след изключване от скорост оборотите рязко падат на 850 в минута, както е при по-старите модели. След отпускане на съединителя на по-висока предавка, ще има неприятно забиване на предницата. Това не е само неприятно за возешите се, но двигателя и цялото силово предаване се товарят излишно.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook