Високи обороти !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Високи обороти !!!
Здравейте! Получава се нещо странно с моята колица. Когато е в движение държи 1000 оборота. Като спра се нормализират на 750-800 след около 4-6 секунди. Що е то ? 

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Мисля, че и с моята е така и не е проблем. Поне само това.
Ако я засиля на скорост и натисна съединител или я пусна да върви на свободна, оборотите са малко под 1000. След спиране по посоченият начин 1-2 секунди се успокояваме.
Ако обаче е на място или в движение на скорост без никаква газ, оборотите се крепят на 7-800 без колебания.
Мислим да е нормално. Най - малкото вече близо година и 15 000 км. не е дала повод да си мисля друго.
Ако я засиля на скорост и натисна съединител или я пусна да върви на свободна, оборотите са малко под 1000. След спиране по посоченият начин 1-2 секунди се успокояваме.
Ако обаче е на място или в движение на скорост без никаква газ, оборотите се крепят на 7-800 без колебания.
Мислим да е нормално. Най - малкото вече близо година и 15 000 км. не е дала повод да си мисля друго.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
нормално е да ги държи около 900 ,докато се движиш на свободна след като преди това си набрал и си изключил.
Веднага щом спреш трябва да спаднат с около 100 оборота.
Веднага щом спреш трябва да спаднат с около 100 оборота.

- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Ае бъдете влюбени в колите си, ма чак слуги недейте да ставате.
Нека изяви някакъв проблем поне .Да почне да гасне. Или да се форсира. Да не върви. Или да почне да харчи много. Тогава я мисли.
А и явно не си ходил по майстори, щото в 90% даже да оправят проблема, отварят нов.
Моята например съм забелязал, като ритна съединителя когато е топла, стрелката на оборотомера първо скача със 100-тина оборота и чак след това рязко пада. Ако го натисна плавно, си пада, но при "бърз шут" първо вдига оборотите.
Не би следвало да е нормално.
Какво да я направя? Да й сменя съединител, комп и двигател?
Недей бърза да я повреждаш. С ремонт за минимални отклонения само беля ше си докараш. И нови коли имат дребни колебания. Камо ли нашите стари.
Нека изяви някакъв проблем поне .Да почне да гасне. Или да се форсира. Да не върви. Или да почне да харчи много. Тогава я мисли.
А и явно не си ходил по майстори, щото в 90% даже да оправят проблема, отварят нов.
Моята например съм забелязал, като ритна съединителя когато е топла, стрелката на оборотомера първо скача със 100-тина оборота и чак след това рязко пада. Ако го натисна плавно, си пада, но при "бърз шут" първо вдига оборотите.
Не би следвало да е нормално.
Какво да я направя? Да й сменя съединител, комп и двигател?
Недей бърза да я повреждаш. С ремонт за минимални отклонения само беля ше си докараш. И нови коли имат дребни колебания. Камо ли нашите стари.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Това си е така проектирано ве хора, просто се изумявам докъде стигате във вманиачаването. Почнахте да ремонтирате вече неща които инженерите в БМВ са полагали усилия да ги направят точно по тоя начин
Въпреки че на 320ка 1000 оборота ми се виждат много. Моята държи към 900 както каза колегата и като падне скоростта под 5км/ч си падат на 800 или там колкото са на празен ход.

- i--v--o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 10.08.2007
- Местоположение: Горна Оряховица
И при мен е така - при движение на празен ход оборотите са 1000, когато спра след 2 сек. спадат до 800. Със сигурност така трябва да е... 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Така е проектиран мотора. Но оборотите зависят от броя цилиндри. По-вероятно е да не си се заглеждал.
D3BEP welcome back
А за съединителя и качването на оборотите. Това много ми направи впечатление като си взех колата обаче нещата според мен идват от чувствителния педал на гаста. Пробвай да пуснеш педала на гаста докрай преди да натиснеш съединителя нормално и няма да вдига обороти и да се чува евентуално гадно форсиране.
D3BEP welcome back

А за съединителя и качването на оборотите. Това много ми направи впечатление като си взех колата обаче нещата според мен идват от чувствителния педал на гаста. Пробвай да пуснеш педала на гаста докрай преди да натиснеш съединителя нормално и няма да вдига обороти и да се чува евентуално гадно форсиране.
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
zBoost написа:
D3BEP welcome back![]()
А за съединителя и качването на оборотите. Това много ми направи впечатление като си взех колата обаче нещата според мен идват от чувствителния педал на гаста. Пробвай да пуснеш педала на гаста докрай преди да натиснеш съединителя нормално и няма да вдига обороти и да се чува евентуално гадно форсиране.
Здрасти! Аз от няколко дни съм тука

Може и да е това. Но е факт, че колицата си върви безпроблемно, че нямам проблем ни със скорости, ни с треперене...
А гледай го човекът, ще ходи да си сменя дебитомер...
За такова нещо даже стъпковото моторче не бих си чистил - пак е риск, пак се сваля, а на моторчето основната му функция е да си държи оборотите на колата за да не гасне и явно перфектно се справя с тая функция. То и по това се познава затлачването му: гасне на празни обороти или поне се форсира.
След една, най - много две такива смени ще дойде на нашият акъл, ама как да е....
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
И при мойта кола е така- при движение с изключени предавки поддържа 1000 оборота. След спиране, оборотите плавно падат с около 150 в минута, в разстояние на 2-4 секунди. Много добре е измислено, направо гениално. Представете си, че след изключване от скорост оборотите рязко падат на 850 в минута, както е при по-старите модели. След отпускане на съединителя на по-висока предавка, ще има неприятно забиване на предницата. Това не е само неприятно за возешите се, но двигателя и цялото силово предаване се товарят излишно.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани