Поредната гадост

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 20 Мар 2008, 14:08

и с бензинова кола да влезеш в официален сервиз на БМВ сметка от 1800лв съвсем няма да е необичайна. Например на мен като купувах колата за проблеми с окачването ми поискаха 1200, а ремонта стана с 600-650

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 20 Мар 2008, 16:17

Aз да взема и да ви питам и Що ходите по оторизирани сервизи????? Тия са пълни аматьори, аз от Дару съм патил преди, патил съм от Камор и на единия приемчик там може да му плесна два шамара накрая щото е много отворен, един приятел изгоре там..... кво да говора - на човека заради датчик на колянов вал му смениха 100 неща за хиляди и не се ебавам, а то все не се оправя и най-накрая му казах, че треа да остави колата за 3-4 дена да тествали всички системи по отделно, за да разберели какво и е точно и тоя приемчика тогава щехме да го биеме щото вика "еми то БМВ не е за всеки". човека беше дал над хиляда лева вече и колата пак не пали, а тоя глупак не била за всеки.... абе що ти не еба майката бе....еи са се нервирах и ми идва да хода да го забрулим тоя като циганин джанка. едни пичове в друг сервиз я закачиха, казаха датчик колянов вал, смениха го за 15мин и край. тия ще тествали.... ааааааааааа, а услугата по тестването е 400лв. кво друго да ви кажа.... аз нема да стъпа там освен ако не хода да си купа нещо елементарно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 20.01.2008
Пол: Мъж
Кара: Е61
Детайли за колата: 525ix

Мнение от klita » 20 Мар 2008, 20:04

V-max написа:не виждам защо си купувате БМВта щом не можете да ги поддържате . Всеки реве 320д се чупели много - да, чупят се защото не си знаят километрите и е наш ред да плащаме скъпата цена на ремонта . От тук идва и "лошата слава" във форума , а пък те нещата са ясни - купуваш си супер кола , върви и харчи малко - ясно е , че рано или късно трябва да платиш :mhihi:

дюзите не беше уместно да се мяташ баш от БМВ да купуваш ама вече свършено :D Има ги по 340-50лв в Германия


Е те това е жестоката истина, а дали на нас ни харесва няма значение. Прав е колегата, хем искаме да е хубава хем и за без пари а ако може и да не се подържа още по добре. За мен БМВ-то бе първата кола която карам дизел и искам да отбележа факта,че ми харесва. Това че са скъпи частите, ами скъпи ни са и колите бе хора. БМВ 2002 г. струва колкото ОПЕЛ Корса чисто нова, ама не си вземаме ОПЕЛА?!?!?!?!?! Така,че темата на колегата anton2106, бе да сподели с нас какво му се е случило, а не кое е по хубаво, бензин или дизел. Поздрави на всички.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от valery » 21 Мар 2008, 0:01

Като чета и направо се замислям, дали да не продавам моята печка. Ама не. Прави са колегите, че бензинка хеме е по лесна за поддръжка, хем на дизелака са мо скъпи тъпите ремонти, има сума системи повече и т.н. Намериш ли си наистина пазена дизелова кола не ми се вярва да се дават споменатите суми, от които ми настръхват косите. Решението е да спрем да копуваме коли на по 300к, щото все така ще е: скъпи ремонти, нерви и пак пеша. А до сега не съм видял маистор или сервиз, които да са на 100% коректни и да си разбират и вършат работата както трябва, затова тук сме да си помагаме.

Мойта каручка страдаше от течаща помпа, обърнах джобовете и сега съм доста доволен от разход и вървене, но все още е в изпитателен срок.

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 21 Мар 2008, 0:14

Колега моята я взех на 67к км от представителство на БМВ в Германия,с документи с гаранция и всичко останало,като цяло съм много доволен от колата за две години и почти 40к км,яко каране това е първия ремонт сериозен който правя,смятам,че колата като цяло е перфектна по да не и е уроки,и другото което съм правил е демпферна шайба,тъй като се оказа ,че е имала шупла,общо взето това но Вие пак обърнахте темата дизел-бензин кое колко струвало ами кефи ме дизел карам дизел,кефи ме бензин ще си взема бензин това е стига спорихте и нареждахте,помолих веднъж обаче пак продължавате,просто споделям с колеги какво е станало ако и при тях се получи да знаят какво може да е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Мнение от ukelichko » 15 Апр 2008, 23:55

Analyst написа: Поддържайте си двигателя, като му сипвата от онази добавка за пречистване на дюзите. Трябва да се поддържат тези коли няма как просто.

В моето упътване за експлоатация пише че не трябва да се слагат никакви добавки в нафтата, маслото или антифриза. Разбира се упътването за есплоатация го дръпнах от мрежата, така че може и да е менте.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: poznatatrupka

Последни теми
Facebook