GAZ t.e AGU
Модератор: Технически модератори
GAZ t.e AGU
kvo da e obiknovenno ili injekcion nqma da q karam cel jivot taq kola ko tolkova 6te i stane ako e obiknovenno kolko 6te gori i moje li da i se ebe mama ta na elinor a?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
а бе деба вече 3-ти твой пост чета и той на латиница
земи си пусни кирилицата
има вградена във форума
земи си пусни кирилицата
има вградена във форума

- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Здравей, колега,
Това, което знам за газовите (не е много, но е от неволя) казва, че инжекцион е най-добрият вариант. Там компютъра на колата и на газовата работят заедно и газовите дюзи впръскват оптимално количество газова фаза. Това води до максимално доближаване на разхода на газ и бензин. Също спада на мощност е минимален. В този форум имаш и описание на различните поколения газови уредби. Аз съм с второ, което също е инжекцион, но не с дюзи, а с два стъпкови двигателя. Такива вече не се слагат. При мен разликата между газ и бензин е 1,5 литра. С дюзи би била по-малка.
Срещнах и човек с 520-ка от 89-90 г., който си беше сложил обикновена газова за безпари и се чудеше разход от 21/100 дали е нормален. Нормален е! Там компютри няма и всичко става както дойде
Също така мисля, че съществуват и рискове от гърмежи. В инжекционите се слагат системи, които предотвратяват подобни случки.
Това, което знам за газовите (не е много, но е от неволя) казва, че инжекцион е най-добрият вариант. Там компютъра на колата и на газовата работят заедно и газовите дюзи впръскват оптимално количество газова фаза. Това води до максимално доближаване на разхода на газ и бензин. Също спада на мощност е минимален. В този форум имаш и описание на различните поколения газови уредби. Аз съм с второ, което също е инжекцион, но не с дюзи, а с два стъпкови двигателя. Такива вече не се слагат. При мен разликата между газ и бензин е 1,5 литра. С дюзи би била по-малка.
Срещнах и човек с 520-ка от 89-90 г., който си беше сложил обикновена газова за безпари и се чудеше разход от 21/100 дали е нормален. Нормален е! Там компютри няма и всичко става както дойде

Също така мисля, че съществуват и рискове от гърмежи. В инжекционите се слагат системи, които предотвратяват подобни случки.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!
- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
газ
Сега вече вдянах... Моето мнение е малко отрицателно. Имам предвид, че АГУ е много опасна играчка. Питал съм специалисти, които казват аман от БМВ-та с газови играчки. Единия работи в реномиран сервиз в Русе и ми разказа една история как едно момче с 520-ка сложил газов инжекцион. Първоначално всичко било много добре. После минало се известно време и въпросното момче се абонирало за услугите на сервиза, който му поставил газовата. Всеки месец колата ходела там, защото разбутвала разход, имало чести взривове(не говорим за мат. щети, които нанасят тези взривове) и други интересни случки от ежедневието, например "как стана така Голф 2-ка, 80 к.с. да ме размине нагоре в баира, като аз карам с 140-150 км/ч."
Това е което ми го каза майсторът, а аз му имам доверие. Просто според мен инвестицията е неподходяща. Ако искаш кола на газ си вземи един Москвич 408 и му сложи АГУ, гарантирам ще се преродиш. БМВ иска бензин.
Това е което ми го каза майсторът, а аз му имам доверие. Просто според мен инвестицията е неподходяща. Ако искаш кола на газ си вземи един Москвич 408 и му сложи АГУ, гарантирам ще се преродиш. БМВ иска бензин.
Re: газ
pepo_520i написа:Сега вече вдянах... Моето мнение е малко отрицателно. Имам предвид, че АГУ е много опасна играчка. Питал съм специалисти, които казват аман от БМВ-та с газови играчки. Единия работи в реномиран сервиз в Русе и ми разказа една история как едно момче с 520-ка сложил газов инжекцион. Първоначално всичко било много добре. После минало се известно време и въпросното момче се абонирало за услугите на сервиза, който му поставил газовата. Всеки месец колата ходела там, защото разбутвала разход, имало чести взривове(не говорим за мат. щети, които нанасят тези взривове) и други интересни случки от ежедневието, например "как стана така Голф 2-ка, 80 к.с. да ме размине нагоре в баира, като аз карам с 140-150 км/ч."
Това е което ми го каза майсторът, а аз му имам доверие. Просто според мен инвестицията е неподходяща. Ако искаш кола на газ си вземи един Москвич 408 и му сложи АГУ, гарантирам ще се преродиш. БМВ иска бензин.
---Прати на този майстор газаджия много поздрави от Любо Пенев.Ако ръцете му са в г...а нищо чудно момчето с 520-ката да е абонат при него.А и е също балък щом продължава да ходи в този сервиз.Всичките много отворени майстори газаджий точно това ще кажат.(аман от БМВ-та с газови играчки)Защото грам не си разбират от работата.Как на мен от три години един път не ми е гръмнала тази скапана обикновенна(не газов инжекцион) газова уредба?Как не ми е качила зимата в най големите студове повече от 16/100 разход?Явно аз карам москвич 408.Не 520-ка.А аз ще кажа аман от разбирачи и майстори.



- BOOKER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 27.02.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50
Re: газ
veso VTK написа:pepo_520i написа:Сега вече вдянах... Моето мнение е малко отрицателно. Имам предвид, че АГУ е много опасна играчка. Питал съм специалисти, които казват аман от БМВ-та с газови играчки. Единия работи в реномиран сервиз в Русе и ми разказа една история как едно момче с 520-ка сложил газов инжекцион. Първоначално всичко било много добре. После минало се известно време и въпросното момче се абонирало за услугите на сервиза, който му поставил газовата. Всеки месец колата ходела там, защото разбутвала разход, имало чести взривове(не говорим за мат. щети, които нанасят тези взривове) и други интересни случки от ежедневието, например "как стана така Голф 2-ка, 80 к.с. да ме размине нагоре в баира, като аз карам с 140-150 км/ч."
Това е което ми го каза майсторът, а аз му имам доверие. Просто според мен инвестицията е неподходяща. Ако искаш кола на газ си вземи един Москвич 408 и му сложи АГУ, гарантирам ще се преродиш. БМВ иска бензин.
---Прати на този майстор газаджия много поздрави от Любо Пенев.Ако ръцете му са в г...а нищо чудно момчето с 520-ката да е абонат при него.А и е също балък щом продължава да ходи в този сервиз.Всичките много отворени майстори газаджий точно това ще кажат.(аман от БМВ-та с газови играчки)Защото грам не си разбират от работата.Как на мен от три години един път не ми е гръмнала тази скапана обикновенна(не газов инжекцион) газова уредба?Как не ми е качила зимата в най големите студове повече от 16/100 разход?Явно аз карам москвич 408.Не 520-ка.А аз ще кажа аман от разбирачи и майстори.![]()
![]()

- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
имаше една фраза... няма TDS без спукана глава... Няма негърмяло BMW на обикновена гас
не моа разбера защо се спори на темата газовия че е по хубав по хубав е спор няма цената му е 2-на но след това няма ядове

не моа разбера защо се спори на темата газовия че е по хубав по хубав е спор няма цената му е 2-на но след това няма ядове
- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Ами ако толкова държиш да му пратиш поздрави ще ти дам телефонния му номер. След като си толкова голям привърженик на газовата уредба, ОК, карай си я ако искаш на метан (ще ти излезе по-евтино). Майсторът няма наврени ръце в гъза, човекът си е много печен. Просто той ми разказа "случки" от неговото ежедневие, и ако приложиш повече внимание върху текста ще забележиш, че не майсторът за който аз говоря е газаджията. Това е подробност, защо да четем целия текст като може само края.
А моето лично мнение се опира на чисто икономическа основа, правейки едни калкулации.
Сравняваме твоя и моя разход:
16/100
11,5/100
Първата разлика е тук - 4,5 литра.
Така, предполагам, че твоята АГУ е 50л, пълни се при цена на газта 1.10 за 55 лева, нали така.
Слагам в моят резервоар 50 литра, за цената от 2.10, това е 105 лева.
Ти минаваш 300 км с 48 литра газ.
Аз минавам 400 км с 46 литра бензин.
След това правим една сметка, ето така 1,10лв х 48 литра = 52.80 лв.
2,10лв Х 46 литра = 96,60 лв.
Така, усети ли къде идва разликата? Тук ти имаш преднина от 43,8 лв., но 300км - 400км.
Ако искаш да направим друго, да спрем сметките на по 300 км за двамата. Ти с алтернативно гориво, аз с бензин.
Или става,
Аз минавам 300 км с 34,50 литра, което в левове е = 72,45
Ти минаваш 300 км с 50,50 литра, което в левове е = 55,55
РАЗЛИКА 16,9 лева, в твоя полза.
Тук трупаме амортизацията и честата смяна на филтри и свещи и какво стана? Минимална преднина на газта пред бензина, но при този разход, който ти си задал. За моя гарантирам с двете си ръце.
А моето лично мнение се опира на чисто икономическа основа, правейки едни калкулации.
Сравняваме твоя и моя разход:
16/100
11,5/100
Първата разлика е тук - 4,5 литра.
Така, предполагам, че твоята АГУ е 50л, пълни се при цена на газта 1.10 за 55 лева, нали така.
Слагам в моят резервоар 50 литра, за цената от 2.10, това е 105 лева.
Ти минаваш 300 км с 48 литра газ.
Аз минавам 400 км с 46 литра бензин.
След това правим една сметка, ето така 1,10лв х 48 литра = 52.80 лв.
2,10лв Х 46 литра = 96,60 лв.
Така, усети ли къде идва разликата? Тук ти имаш преднина от 43,8 лв., но 300км - 400км.
Ако искаш да направим друго, да спрем сметките на по 300 км за двамата. Ти с алтернативно гориво, аз с бензин.
Или става,
Аз минавам 300 км с 34,50 литра, което в левове е = 72,45
Ти минаваш 300 км с 50,50 литра, което в левове е = 55,55
РАЗЛИКА 16,9 лева, в твоя полза.
Тук трупаме амортизацията и честата смяна на филтри и свещи и какво стана? Минимална преднина на газта пред бензина, но при този разход, който ти си задал. За моя гарантирам с двете си ръце.
Последна промяна pepo_520i на 16 Мар 2008, 13:23, променена общо 1 път
Re: газ
kолегата сигурно не е с м20 и няма да е добре да си сложи обикновенна газова но в тях няма нищо лошо стига да е поставена както трябва моито от както съм го взел няма нито едно гърмене нито ми гори над 10,даже ако карам около100-120 и по малко а и свещите не съм сменял от 40000...абе много е важно да го прави които разбира!veso VTK написа:pepo_520i написа:Сега вече вдянах... Моето мнение е малко отрицателно. Имам предвид, че АГУ е много опасна играчка. Питал съм специалисти, които казват аман от БМВ-та с газови играчки. Единия работи в реномиран сервиз в Русе и ми разказа една история как едно момче с 520-ка сложил газов инжекцион. Първоначално всичко било много добре. После минало се известно време и въпросното момче се абонирало за услугите на сервиза, който му поставил газовата. Всеки месец колата ходела там, защото разбутвала разход, имало чести взривове(не говорим за мат. щети, които нанасят тези взривове) и други интересни случки от ежедневието, например "как стана така Голф 2-ка, 80 к.с. да ме размине нагоре в баира, като аз карам с 140-150 км/ч."
Това е което ми го каза майсторът, а аз му имам доверие. Просто според мен инвестицията е неподходяща. Ако искаш кола на газ си вземи един Москвич 408 и му сложи АГУ, гарантирам ще се преродиш. БМВ иска бензин.
---Прати на този майстор газаджия много поздрави от Любо Пенев.Ако ръцете му са в г...а нищо чудно момчето с 520-ката да е абонат при него.А и е също балък щом продължава да ходи в този сервиз.Всичките много отворени майстори газаджий точно това ще кажат.(аман от БМВ-та с газови играчки)Защото грам не си разбират от работата.Как на мен от три години един път не ми е гръмнала тази скапана обикновенна(не газов инжекцион) газова уредба?Как не ми е качила зимата в най големите студове повече от 16/100 разход?Явно аз карам москвич 408.Не 520-ка.А аз ще кажа аман от разбирачи и майстори.![]()
![]()
.
Сметката по излиза при извънградско каране,тогава няма голяма разлика газ-бензин.А в града мойта си гори около 16 бензинец,а уж си е наред колата


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани