повдигачи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- boy
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 12.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 523i
повдигачи
преди 5000км смених маслото с MOTUL 6100 10/40 ощте при отварянето на капачките на шишетата ми на прави фпечетление че го няма защтитния станиол под самите капачки.След известно време забелязах че повдигачите тракат но само като загрее двигателя като е студена си работи нормално,дали маслото е менте или да търся проблема другаде
За маслото не знам , и аз карам със съшото , но не си спомням са капачката . "Имах" този проблем с повдигачите , моите всичките май тракаха и беше едно шумно да си ебе мамата . Бях се отчаял и се готвех да ги сменям , но ми дойде на ум да пробвам да я покарам в обороти . Така след една седмица и около 100-200-300 км като съм я карал се оправи . Даже и в студените дни сутрин не ми е тракала . Провери и докъде ти е маслото
- grayscale
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i touring '96
Aбсолютно същото е и при мен с Motul6100.10w40. За оборотите Mileitiii е прав ама ефекта е много нетраен, поне при мен (с предимно градско в София). Преди бях турил Еsso 10w40 и доста по-добре се държеше..поне откъм шум
Може тва да е по рядко от предното 10/40 или просто старото да е по-малко полусентитично
.
Мисля другия път пак Еsso да и набия.

Може тва да е по рядко от предното 10/40 или просто старото да е по-малко полусентитично

Мисля другия път пак Еsso да и набия.
- DJEmoMC
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: На улицата
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
И на мен тропаха много жестоко - резултата бе нова маслена помпа, 200лева и много труд от моя страна но сега вече е ок.смени маслото и пак ако трака провери налягането
Кара колата да харчи
- boy
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 12.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 523i
колеги имам един приятел с AUDI които ми препоръча някакво масло KROON OIL в тяхния форум много го хвалят,но интересното при мен е че трака само като загре е и то не винаги
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
според мен е логично че като поизмиеш някой друг нагар с читаво ново масло и се разхлопват повдигачи. нямаш проблем с маслото, имаш поблем с повдигачите.
жалко за колата, като слушам какво й мислиш. А ако маслото си го взел под 15 лева за литър, гаранция е менте иначе трудно.
точно така трака когато са ти за смяна повдигачите.
жалко за колата, като слушам какво й мислиш. А ако маслото си го взел под 15 лева за литър, гаранция е менте иначе трудно.
boy написа:колеги имам един приятел с AUDI които ми препоръча някакво масло KROON OIL в тяхния форум много го хвалят,но интересното при мен е че трака само като загре е и то не винаги
точно така трака когато са ти за смяна повдигачите.
Като загрее и маслото загрява и става по-течно (вискозитета) , повдигача не може да се напълни , защото докат е затворен м/у съчмата и другата част (не се сещама как се казва) изтича маслото . То изтича защото има някъкчв нагар или някви "лайна" от маслото . Това от маслото се получава от минерално , защото то отделя при работа въпросният ....... . Като се кара по-дълго време с по-високи обороти нагара или там каквото се е отложило от маслото се сплесква , маха и се уплътнява съчмата и спира работата с удър (тракане)
. Ако не се оправи измери си компресията на маслото от помпата след това смяна на повдиг. и накрая запушени магистрами . Доколкото зана обаче около 90% от случаите са повдиг. а на др. неща .
. Ако не се оправи измери си компресията на маслото от помпата след това смяна на повдиг. и накрая запушени магистрами . Доколкото зана обаче около 90% от случаите са повдиг. а на др. неща .
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани