Airbag на седалката до шофьора
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Здравейте колеги, тъй като и аз имам този проблем, с него си взех колата, ще повдигна темата отново. След диагностика се установи ,че точно този датчик не работи, опитаха да ми го направят ,по горе упоменатия начин като се симулира ,че винаги има човек до шофъора, но нещо не се получи. Днес отидох в Дару, и или не попаднах на човек, или на Lucky информацията е остаряла
Още преди да ме приемат ,разговорях с приемчика там, обясних му че вече е констатиран проблема, и той каза че няма нужда от диагностика тогава, тъй като тя щяла да ме натовари с 60лв., за да ми кажат същото. Обясних му ,че съм чел как се отстранява това и по какъв начин искам , той ме гледа като теле в календар, каза че никога там не се е правело подобно нещо, казах му че съм чел че колеги са си го правили там това,той ме разубеждава, че поне през последните 15 години откакто е там,е нямало такъв случай да лъжат компютъра,вместо да сменят направо датчика - какво му плащаш. Направо даже ми пусна някаква поръчка от склада за въпросния датчик, но аз казах че ще си помисля,след като там не искат да го правят така. Цената му беше 138 без ДДС ,и както ми го калкулира онзи каза около 350 лв с труда и да оставя колата за 4-5 часа. Не се ангажирах и му казах ,че ако реша ще се обадя и дойда . Идеята ми е,кой може да ми го оправи и къде ? Извинявам се,ако съм отегчил някой, или четете това за стотен път.

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
В Дарукар има един по-възрастен приемчик с очила и брада май,
той ми каза че от Германия са подали инфо как се оправя проблема:
с жичка, която се запоява и проблема се решава вовеки.
И за това ми искат 60лв., напълно нормално (двете за 120лв.)
ИНформация отпреди месец. А иначе разбирачи казват, че пиропатрона
трябва да се сменя на (всеки) десет години
Лошото, е че компа е така направен, ча ако има каквато и да е грешка
по ербеговата система, тя изцяло не работи.
той ми каза че от Германия са подали инфо как се оправя проблема:
с жичка, която се запоява и проблема се решава вовеки.
И за това ми искат 60лв., напълно нормално (двете за 120лв.)
ИНформация отпреди месец. А иначе разбирачи казват, че пиропатрона
трябва да се сменя на (всеки) десет години

Лошото, е че компа е така направен, ча ако има каквато и да е грешка
по ербеговата система, тя изцяло не работи.
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
И да уточня, че тук става въпрос не за ербеци, а за датчиците на
пиропатроните, които се намират от вътрешните страни на седалките.
А пасажерския ербег има датчик за тегло, който си намира под тапицерията
на седалката и се казва сензормат, работа и труд за смяна към 300-400лв.
пиропатроните, които се намират от вътрешните страни на седалките.
А пасажерския ербег има датчик за тегло, който си намира под тапицерията
на седалката и се казва сензормат, работа и труд за смяна към 300-400лв.
emok написа:Има една доста обширна тема за тоя проблем вижте я.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=29895
Ако говорим за датчика за тегло това отгоре е е темата а това тук долу е какви компоненти се слагат и как се свързват.
http://www.autopower.se/galleri/frilans ... efault.asp
Много лесно се прави само после някой трябва да ви занули грешката или си рестартирате компа както е описано във важните теми.
Цялата работа излиза 0.80 лв.
Важно: преди цялата манипулация си размърдайте добре кабелите и буксите и задължително след това отидете някъде да ви прочетат грешката откъде точно идва - може да е от хлабава букса, пиропатрон и др. След като сте сигурни че пролема е от датчика тогава пристъпвате към тези манипулации- иначе се обезмисля всичко и си прецаквате колата ако започнете проба - грешка.
Доста кончета в един обор.


Точно за този приемчик говоря, възрастния с очилата, но не става въпрос за пиропатрони, а точно за датчика за тежест. Тъй като не разбирам от тоци и нямам познат, който да ми го направи срещу разумна сума,не задължително за 0.80 стотинки
затова се обърнах към вас, ако някой може и има опит и техника,да дойда да ми направи необходимите интервенции.

theOnly написа:Точно за този приемчик говоря, възрастния с очилата, но не става въпрос за пиропатрони, а точно за датчика за тежест. Тъй като не разбирам от тоци и нямам познат, който да ми го направи срещу разумна сума,не задължително за 0.80 стотинкизатова се обърнах към вас, ако някой може и има опит и техника,да дойда да ми направи необходимите интервенции.
Няма нищо сложно отрязваш 2 кабела от буксата и с клеморед (снимано е точно какво трябва да се направи) се слагат компонентите (завиват се 4-те болтчета на клемореда) Не е нужно да си технически запознат следваш снимките и си готов. Трябва ти само една отверка
http://www.autopower.se/galleri/frilans ... efault.asp
Това са компонентите който ти трябват :
70-003-75 1N4002 Diod 1A 100V
60-107-06 56kOhm motstеnd 5% 1/4 watt
65-692-48 Kondensator ker.100pF/100V
Снимката е Bild 7 от горния линк.
Доста кончета в един обор.


- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
И аз съм със същото нещо вече 1година няма проблем.Ако неможеш сам запиши компонентите които emok ти е написал и ходи при жичкаджия да ти го направи,но не забравяи ,че след това трябва да ти изтрият грешката от компа.
обичам BMW
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
и аз съм така!
но!!! тестваха ми датчика и е здрав, работи и отчита, а лампата ми пак светна на около 5-я ден след като ми изчистиха грешката!
и сега не знам къде е проблема!
а диагностиката ми показа категорично че е лява седалка или колан!
но!!! тестваха ми датчика и е здрав, работи и отчита, а лампата ми пак светна на около 5-я ден след като ми изчистиха грешката!
и сега не знам къде е проблема!
а диагностиката ми показа категорично че е лява седалка или колан!
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Здраво колеги, тъй като не разбирам абсолютно нищо от тоци, а имам
проблем и със сензормата и с кабелите кам пиропатроните, може ли
някой да ме посъветва за добър електричар, при който можем да оправим
нещата, или поне да залъжем сензормата, че сега не ми се дават 400 лв.
в Дару. За спойката на пиропатрон-кабела там искат "само" по 60лв., което е приемливо.
проблем и със сензормата и с кабелите кам пиропатроните, може ли
някой да ме посъветва за добър електричар, при който можем да оправим
нещата, или поне да залъжем сензормата, че сега не ми се дават 400 лв.
в Дару. За спойката на пиропатрон-кабела там искат "само" по 60лв., което е приемливо.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
И какви цигании бе колега, двама приятели ходиха във Варна Карс да им сменят датчика, изсипаха по 350+лв и накрая лампата им пак светва.Понякога премерените цигании са от полза
Интересното е, че има два вида светване на лампа.Единият е, веднага след изчистване на грешката лампата светва пак , другият е, след изчистване на грешката си изгасва лампата, но светва ако седне някой по-пълен човек или някой се чекне по седалката.
При мен проблемът е от втория тип

Интересното е, че има два вида светване на лампа.Единият е, веднага след изчистване на грешката лампата светва пак , другият е, след изчистване на грешката си изгасва лампата, но светва ако седне някой по-пълен човек или някой се чекне по седалката.
При мен проблемът е от втория тип

- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
И при мен се появи този проблем само че след като возих въпрсният пълен човек лампата започна да свети вече постоянно... 

- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
DroW написа:И при мен се появи този проблем само че след като возих въпрсният пълен човек лампата започна да свети вече постоянно...
Може и да не е от този вид твоя проблем, може да е от колана!
отиди и ще ти кажат!
А относно тази грешка и начините и на решаване, мисля, че живота ми е скъп и не се измерва в 400лв - лично мнение!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
искам да изчистя някой недоразумения относно светенето на лампата и отварянето на еърбега:
*
*официялна информация от БМВ
..... хайде сега някой да ми пусне на ЛС телефон на някой, който ще ми оправи и на мене сензора, че ми светна лампата!
*
Когато свети лампата на еърбега и грешката е в сензора на седалката на пътника, НЕ означава, че неговият еърбег няма да се отвори при удар! При силен фронтален удар се отварят ВСИЧКИ предни еърбези, независимо дали има човек или не.
Сонзора на седалката на пътника служи единствено за по-слаби удари отпред и то САМО когато са в зоната на шофиора! Тоест при всеки удар от страна на пътника, еърбега ще се отвори!
*официялна информация от БМВ
..... хайде сега някой да ми пусне на ЛС телефон на някой, който ще ми оправи и на мене сензора, че ми светна лампата!

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Ама как така... На мен от две места (едното Дарукар) ми казаха,
че свети ли лампата - било от сензормата, ли каквото и да е друго,
това означава че цялата система НЯМА да сработи при нужда...
Откъде е тази официЯлна информация?
че свети ли лампата - било от сензормата, ли каквото и да е друго,
това означава че цялата система НЯМА да сработи при нужда...

Откъде е тази официЯлна информация?
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани