Е36 шпер диф.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Е36 шпер диф.
Искам да се допитам до всички знаещи за този така известен и рядък възел от нашите така обичани коли.
Та по въпроса при завой с малка скорост отзад всякаш диференциала иска да си ходи... и издава един странен звук, като че ли някой чука лекичко по кожуха на диференцияла.И още трябва ли някаква подръжка, например смяна на масло на определени колометри итн....А за самия шпер той е 70%.
Благодаря предварително на всички.....
П.С. Лека пръст на Landikar и другите, сега те са на по-хубаво място!!!
Бог да ги прости!!!!
Та по въпроса при завой с малка скорост отзад всякаш диференциала иска да си ходи... и издава един странен звук, като че ли някой чука лекичко по кожуха на диференцияла.И още трябва ли някаква подръжка, например смяна на масло на определени колометри итн....А за самия шпер той е 70%.

Благодаря предварително на всички.....

П.С. Лека пръст на Landikar и другите, сега те са на по-хубаво място!!!
Бог да ги прости!!!!
BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
Добре какво значение има от къде знам, аз питам каква поддръжка изисква.А знам, че 70% е най-големия възможен и той е на колата, по плочката на диференцияла съм го проверявал.Та в крайна сметка едно свястно мнение ще има ли??



BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Ми освен да му смениш маслото, другото което му се прави е да се сменят фрикционните шайби, ама ако има проблем с тях едва ли ше ти издава звуци, по-скоро няма да му работи добре блокажа...така че като за начало смени маслото, и ако продължи да тропа, лошо...А тва за 70-те процента къде точно го прочете на табелката? 


- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Ми тва малко ме озадачава, тия 70% да не са некви ламелни, щото за другите си е обикновено масло за шперове, ма ако е ламелен май е по-различно...Некой разбирач да каже, пиши едно ЛС на Дилян Пенчев

Абе цялото нещо се изразява в това, че когато правя завой с малка скорост и то остър завой, имам чуството, че диф. пак се блкира, как да ти го опиша, все едно иска постоянно да е зацепен.....Направо колата буквално се завърта около оста си.
BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!
Бе излезе, че колата е много правена у италия....кони окачване, най-големия шпер,шукариики по което, м огледала, бели стопове, гуми там ко беше F1, има и друго я накой да ми каже има ли М50В20TU с Siemens електоника щото вчера като го отворихме и на копютъра дето управлява ДВГ то пишеше сименс. 

BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани