Запалване на М10
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Запалване на М10
Даите няква схема на кабелите за индукционно запалване (делко без чукче) за М10 мотор как се връзват бубината и комутатора че ми писна с тва чукче да се занимавам.Благодаря предварително
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
да мисля че това е моита игра сега остава да пригодя и опелската бубина с опелския комутатор и сичко ще е 6+ и пала,благодаря 

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Напиши по конкретно какво искаш да направиш, принципно комутатора има вход(който идва от делкото) и изход(който отива към бобината), кажи за каква точно присатка говориш и какво точно искаш да постигнеш 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
абе какви пригаждания... скрап колкото си иска човек, само мерак да има
п.с. че карбураторите са безнадежден случай е друг въпрос...

п.с. че карбураторите са безнадежден случай е друг въпрос...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
[steeN] написа:п.с. че карбураторите са безнадежден случай е друг въпрос...
тука мога да поспоря




- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Сега ,да уточня има напредак събрах всички чаркалаци за индукционното запалване(бубина,делко ,и ел.блок от БМВ М10 матор даже барабар с инсталацията почти входа е от делкото изхода на комутатора има 5 кабела е те са ми проблема кои къде отива) еи тва е. Два от тях са за бубината ,трети е за + ,има означения на куплунга ама незнам кое за къде е .Има две 15-ки ,една 31-ва ,и още означение С и ТД някоио ако знае кое къде отива да казва
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ ... 3%20Series)/e30_85.pdf
Стр.115
№15 - "+"
№31 - "-"
№3 и №7 - датчик делко
№31d - екран на кабелите към делкото и към таблото/ЕКУ-то
№16 - бобина, табло(оборотомер), ЕКУ(ICM)
http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ ... ystems.pdf
Стр.33
№15 - "+"
№31 - "-"
№А и №В - датчик делко
№TD - импулси към реле помпа, оборотомер
№1 - бобина
Тук са схемите. Намираш годината на донора и вадиш квото трябва
Стр.115
№15 - "+"
№31 - "-"
№3 и №7 - датчик делко
№31d - екран на кабелите към делкото и към таблото/ЕКУ-то
№16 - бобина, табло(оборотомер), ЕКУ(ICM)
http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ ... ystems.pdf
Стр.33
№15 - "+"
№31 - "-"
№А и №В - датчик делко
№TD - импулси към реле помпа, оборотомер
№1 - бобина
Тук са схемите. Намираш годината на донора и вадиш квото трябва

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Хаиде няма ли кои да се отзове ,електронния блок е с кръглите куплонзи кабелите са 3 дебели (зелен ,черен и кафяв ) и 2 тънки (жълт и син) 

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
зелен - +
черен - бобина
кафяв - -
жълт и черен (не е син) - делко
Ако пак не виждаш какво съм писал - пусни ми ЛС!
черен - бобина
кафяв - -
жълт и черен (не е син) - делко
Ако пак не виждаш какво съм писал - пусни ми ЛС!

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани