Последиците за диф-а...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Последиците за диф-а...
преди няколко седмици си разглобих диф-а, и покрай него и още два три събрани от познати, приятели и т.н.
( Милър, не се притеснявай, твоя си седи на колата непокътнат и го пазя като очите си
) и какво установих:
Първо искам да се извиня за терминологията, малко съм позабравил кое как му се викаше но ще ви обесня с думи
Значи шлицовете в който влизат полуоските, особенно тази която е хваната с една планка за короната и цялата шпер касета е на сол, което ще рече, че зъбното колело наречено май планета е на парчета м/у сателитите който при моя шпер са 4
незнайно защо
от другата страна също планетата е сцепена, като седеше цяла до момента до който тръгнах да я вадя и се разпиля
При попадането на частици м/у сателитите диференциала на практика се е блокирал и при правенето на завоите, не издържал на напъна и там където е хваната самата полуоска за шпер касетата се е "ОТКЪРТИЛА" като си се върти свободно, и се сваля без да се налага развиването на 8-те или там колкото са шестограма, за да се свали от шпер касетата... короната и пиньона са здрави и перфектни, сателитите са здрави, само има малко нараняване на два от зъбите...
А относно фрикционните дискове, винаги ми е било интересно как работи шпер-а но е много трудно да го обесня с писане, някой път като се видим ако има желаещи ще обесня и даже мога да онегледя...
Диф-а и без туй си седи разчастен в мазето
Значи фрикционните дискове от всичките издевателства леко са се изгладили от едната страна... работната явно, защото от другата страна са като чисто нови... което ще рече, че ако не сте доволни как ви работи шпер-а може за 2 часа работи (а може и по малко), ключ 17, гедоре, и шестограм 8-ца мисля че е, и разбира се чук от по големите и едно шило да си обърнете фрикционните дискове който се намират м/у двете планети и шпер касетата и представляват по една метална шайба от двете страни на планетите... до тук добре... сега търся диф да си сложа, понеже сега съм с 3,43, а фабричния ми беше 4,27 разликата е доста голяма, но на мен почна да ми се нрави защото ми падна значително разхода и като вкарам колата в обороти имам чуството, че набира безкрайно
Имам питане, някой ако има диф шпер (малкото прасе) за Е30 а може и голямото, със предавателно число под 4 (3,93; 3,64) и някакви такива да се свърже със мен, ще съм много благодарен
Или ако има някой строшен, да направя от два един, което е малко по така... но пак е вариант
Мерси предварително и умната с диференциалите... аз не знам може би са доста крехки, или ние от Дружба сме потенциални диференциало убийци, но на Марин (мисля че се сещате, с червената Е36-ца, 320-ка) вече е с трети диф... оня ден го теглих
на неговия е поломена оста на двата сателита и няма кой да предава движението към колелата
Та ако някой му трябват резервни части от диф за Е36 да свирка само това му е счупено
П.С. Умната ЕЙ



Първо искам да се извиня за терминологията, малко съм позабравил кое как му се викаше но ще ви обесня с думи

Значи шлицовете в който влизат полуоските, особенно тази която е хваната с една планка за короната и цялата шпер касета е на сол, което ще рече, че зъбното колело наречено май планета е на парчета м/у сателитите който при моя шпер са 4



При попадането на частици м/у сателитите диференциала на практика се е блокирал и при правенето на завоите, не издържал на напъна и там където е хваната самата полуоска за шпер касетата се е "ОТКЪРТИЛА" като си се върти свободно, и се сваля без да се налага развиването на 8-те или там колкото са шестограма, за да се свали от шпер касетата... короната и пиньона са здрави и перфектни, сателитите са здрави, само има малко нараняване на два от зъбите...
А относно фрикционните дискове, винаги ми е било интересно как работи шпер-а но е много трудно да го обесня с писане, някой път като се видим ако има желаещи ще обесня и даже мога да онегледя...


Значи фрикционните дискове от всичките издевателства леко са се изгладили от едната страна... работната явно, защото от другата страна са като чисто нови... което ще рече, че ако не сте доволни как ви работи шпер-а може за 2 часа работи (а може и по малко), ключ 17, гедоре, и шестограм 8-ца мисля че е, и разбира се чук от по големите и едно шило да си обърнете фрикционните дискове който се намират м/у двете планети и шпер касетата и представляват по една метална шайба от двете страни на планетите... до тук добре... сега търся диф да си сложа, понеже сега съм с 3,43, а фабричния ми беше 4,27 разликата е доста голяма, но на мен почна да ми се нрави защото ми падна значително разхода и като вкарам колата в обороти имам чуството, че набира безкрайно

Имам питане, някой ако има диф шпер (малкото прасе) за Е30 а може и голямото, със предавателно число под 4 (3,93; 3,64) и някакви такива да се свърже със мен, ще съм много благодарен

Или ако има някой строшен, да направя от два един, което е малко по така... но пак е вариант

Мерси предварително и умната с диференциалите... аз не знам може би са доста крехки, или ние от Дружба сме потенциални диференциало убийци, но на Марин (мисля че се сещате, с червената Е36-ца, 320-ка) вече е с трети диф... оня ден го теглих


Та ако някой му трябват резервни части от диф за Е36 да свирка само това му е счупено


П.С. Умната ЕЙ

- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Дружба Рейсинг Тийм!!!


Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Добре 4е се извини за терминологиата 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
искам да го видя, сещам за един нещастен човек със шпер и износени фрикзионни дискове 

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
Ати, за горкия speedmaster ли говориш?
стига бе добре си е бмв-то. нямало шпер ..... се е тая, важното е да се движи
стига бе добре си е бмв-то. нямало шпер ..... се е тая, важното е да се движи

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
LANA написа:Ати, за горкия speedmaster ли говориш?
стига бе добре си е бмв-то. нямало шпер ..... се е тая, важното е да се движи
за същия

абе не е все тая да ти кажа, друго си е с малко зор да излязът първо огледалата за обратно виждане на кръстовището, последвани от идиостската ти усмивка

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани