Разход на 518 i

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Разход на 518 i

Мнение от атоматик » 08 Мар 2008, 23:45

Здравейте,
Може ли запознатите с 518 да кажат какъв разход е нормален?
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.07.2007
Местоположение: plovdiv
Кара: 520 туринг 96

--

Мнение от tdk » 09 Мар 2008, 6:21

имал съм такова. даже беше с м-40 91 г. интересното е че гореше много прилично.за вървене и дума не можеше да става.иначе не гори много

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 09 Мар 2008, 10:31

Твойто е било с М40, вероятно. Мойто е М43 и е автоматик. Не мога да напрявя съпоставка с 6-так, защото не съм карал, но ми се струва, че върви добре. Всъщност доскоро ми правеше проблеми - понякога върви, понякога не. Откриха пукнатина във въздуховода от възфушния филтър и я залепиха с тиксо. След това тръгна. Явно ламбда сондата се е обърквала. Мойто има сложена и газова - инжекцион със стъпкови двигатели. Така я взех. Поставена е 2000 г. в Италия. Искам да знам другите такива как харчат на бензин.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 09 Мар 2008, 18:34

Преместена от Основен форум!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 09 Мар 2008, 19:02

Около 10 извънградско и около 12-13 градско, най-важното е, че ме вози, не съм решил да се трепя и режа на светофара, вози перфектно в сравнение с другите марки на същите пари. Проблемите са най-вече по таблото, но се лекуват, ходовата част ако не е поддържана както е при мен от предишния собственик и скоростния лост многоо оди насам натам - тая седмица ще го вдървъ :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 09 Мар 2008, 19:54

Имаш ли представа каква е разликата между м40 и м43 ?
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: 1100 Wien
Пол: Мъж
Кара: е46 touring

Мнение от e34_monster » 10 Мар 2008, 10:05

NikiNikolov написа:Около 10 извънградско и около 12-13 градско :mhihi:

Колата си върви добре и прави добър разход :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 10 Мар 2008, 10:11

Благодаря колега, надявам се и твойта е така. :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 10 Мар 2008, 10:40

И аз благодаря. Във форума, обаче открих и други мнения за разхода на 518 и, които показват с около 2 л. по-малко и се питах дали е изключение или правило. Отделно по документация дават на този модел един от най-ниските разходи, което също е обект на много критики от специалисти.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Русе-Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520i
Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
Детайли за колата: Simply the best

М40-М43

Мнение от pepo_520i » 10 Мар 2008, 12:03

Питаш за разликата между двигатели с обозначение М40 и М43. Това е 4-цилиндров двигател М40 с работен обем 1.8 л получава новото си обозначение през 1994 година, след като са модифицирани следните агрегати верига за задвижване на разпределителния вал, запалителна уредба, смукателен колектор. При М40 разпределителния вал се задвижва от коляновия вал посредством зъбен ремък, а при двигатели М43, посредством едноредова ролкова верига. Друго, при М40/43 разпределителния вал задвижва клапаните чрез балансирани повдигачи, опиращи се на противоположната страна на ябълковидни болтове. Запалителната система на М43 няма разпределител на запалването, там няма и никакви движещи се части на запалителната система.
"Не се срамувай да кажеш онова, което не се срамуваш да си помислиш!"

Изображение

http://bg.netlog.com/groups/presiyan

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 10 Мар 2008, 12:39

Евала колега, много полезна информация. Може ли да считаме, че ДВГ-то на москвето е от рода на М43. Но не искам да влизаме в големи дискусии и спорове

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 10 Мар 2008, 13:52

Благодаря, pepo_520i, верно, че мойта е с верига. Проблемът ми е разхода - средно 13,50 , което ми се струва множко. Отделно клати оборотите на празен ход и утре ще проверявам стъпковия и гарнитурите на всмукателните тръби+гумички на дюзите. Какво друго може да е причина за високия разход? Скоро сменях гарнитури на главата и заварявах пукнатина на 3-ти цилиндър. Така я взех от предишния собственик. Нямам проблеми с маслото и водата.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 10 Мар 2008, 14:11

атоматик написа:Благодаря, pepo_520i, верно, че мойта е с верига. Проблемът ми е разхода - средно 13,50 , което ми се струва множко. Отделно клати оборотите на празен ход и утре ще проверявам стъпковия и гарнитурите на всмукателните тръби+гумички на дюзите. Какво друго може да е причина за високия разход? Скоро сменях гарнитури на главата и заварявах пукнатина на 3-ти цилиндър. Така я взех от предишния собственик. Нямам проблеми с маслото и водата.
С газта така ще ти клати на празен ход. А за разхода проблема е че ти е малък мотора за това купе. Винаги съм го казвал. Голямо купе + малък мотор не е най добрият избор нито най икономичният. Та той и шестака гори почти толкова :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 10 Мар 2008, 14:34

Ясно е това, slavianko, всеки автомонтьор това ми казва. Аз и затова питах първо колко е при други 518-ки. И от написаното в този форум стигнах до извода, че е леко преувеличено твърдението за малкия мотор и голямото купе. Ясно, че моторът се мъчи, не е 6 цилиндров. Обаче нещата са разчетени от констукторите за определен разход. Прочети какво пише за разхода на 518И съпопставен със шестаците. Тук един колега посочва разход от 11 градско на неговата 18-ка (ако карала майка му било дори 9-10). Друг посочва 12 градско. При мен явно е 14. Сложи от автоматичната повишение с 0,5-1 л. Затова ще видя утре някои неща по нея и питам за насоки.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 10 Мар 2008, 15:02

атоматик написа:Ясно е това, slavianko, всеки автомонтьор това ми казва. Аз и затова питах първо колко е при други 518-ки. И от написаното в този форум стигнах до извода, че е леко преувеличено твърдението за малкия мотор и голямото купе. Ясно, че моторът се мъчи, не е 6 цилиндров. Обаче нещата са разчетени от констукторите за определен разход. Прочети какво пише за разхода на 518И съпопставен със шестаците. Тук един колега посочва разход от 11 градско на неговата 18-ка (ако карала майка му било дори 9-10). Друг посочва 12 градско. При мен явно е 14. Сложи от автоматичната повишение с 0,5-1 л. Затова ще видя утре някои неща по нея и питам за насоки.
А съм сигурен че няма такава 518-ка дето да гори под 13 градско и никой не е склонен да ме убеди в противното. Чувал съм всякакви изказвания за икономични БМВ-та Как 520 М50 горяло 10-12 градско или как 525-цата М50 правела не повече от 14-15. Дори моята като я купувах старият собственник се кълнеше че горяла гаранция 13/100 въпреки че дори не съм го питал за разход но той половин час се мъчи да ме увери че е така.
Така че колега не очаквай по малък разход от 14/100 особенно с автомата. ;) Даже на мен ми се струва доста приличен дори и този разход
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook