Монтаж на турбо
Модератор: bum_bum
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Монтаж на турбо
Здравейте!Търся човек да монтира турбо на Е36 320 24V 92г.Очаквам оферти(цената да включва всичко необходимо като части + работа).
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Здравей,
Не искам да засягам никой, ама по това което съм видял в този форум, не мисля че ще намериш в БГ някой да ти го направи качествено и дълготрайно. Най-малкото поради простата причина, че знам някой да има опит и необходимите инструменти да настрои Мотроник-а като хората. Лично мнение, може би не съм прав, а и какво ли знам - от другата страна на света съм все пак
Ако парите не са проблем, пусни ми едно лично съобщение и ще те свържа с един човек в Гърция, който има много опит с турбо БМВ-та, може би той ще знае къде да те препрати.
Иначе 320-ката е удачна за турбиниране, ако се направи като хората може да буустваш около 2 бара и да стигаш до 8000-8500 оборота в минута
Не искам да засягам никой, ама по това което съм видял в този форум, не мисля че ще намериш в БГ някой да ти го направи качествено и дълготрайно. Най-малкото поради простата причина, че знам някой да има опит и необходимите инструменти да настрои Мотроник-а като хората. Лично мнение, може би не съм прав, а и какво ли знам - от другата страна на света съм все пак

Иначе 320-ката е удачна за турбиниране, ако се направи като хората може да буустваш около 2 бара и да стигаш до 8000-8500 оборота в минута

удачен за турбиниране не е само компресия (а и 10.5:1 не е много междъ другото). значи здравина на биялите, буталата и мотовилките. също значи добър дебит при високи обороти (хубава глава и входящ колектор).
относно компресията - дори и двигатели 11.0:1 (s62 на е39 м5) може да се издуе със 1 бар без други промени и да прави по 600+ коня. идеята е че горе долу до 1 бар може да се издуе всеки двигател ако управлението е подходящо... после обаче трябва да се смъква компресия (при което конете при единица надув падат, но пък може повече да се надува).
относно компресията - дори и двигатели 11.0:1 (s62 на е39 м5) може да се издуе със 1 бар без други промени и да прави по 600+ коня. идеята е че горе долу до 1 бар може да се издуе всеки двигател ако управлението е подходящо... после обаче трябва да се смъква компресия (при което конете при единица надув падат, но пък може повече да се надува).
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
R9 написа:По какво се разбира дали един мотор е уда4ен за "турбиниране".Аз като,4е ли,не мога да се сьглася,4е един мотор сьс степен на сгьстяване 10,5/1 е много уда4ен за турбо.
Степента на сгъстяване на М50Б20 е 11:1 даже

alx обобщи за какво става въпрос, но конкретно при М50Б20 удобното е, че стените на блока са много дебели, и биялите и коляновия вал са сравнително добри фабрично, така че носи на голямо налягане. Ако сложиш едни здрави пружини на клапаните и леки бутала, това комбинирано с късия ход на буталото (66 мм) позволява да вдигнеш червената линия спокойно до 8000-8500 оборота. Също хубавото на малкия двигател е, че не ти трябва гигантско турбо да го захраниш, и ако сметнеш правилно компресора и турбината можеш да имаш максимален бууст някъде от 5500-6000 оборота чак до червената линия, което от своя страна ще го направи да дърпа като локомотив

Лошото на малкия двигател е, че когато не си достигнал бууст няма да има много въртящ момент, но пък ако се бръкнеш за хубаво модерно турбо то ще прави осезаем бууст още от около 2500-3000 оборота. Въпрос на компромис, дали искаш състезателен двигател или кола за всекидневна употреба.
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- savo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 25.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual
Не разбрах това цена за Щатите ли е,защото тук мисля че няма кой да даде толкова пари за да сложи турбо на 12г.кола-с тях спокойно ще си вземе още една
.Мисля че тук ще легне по евтино,ама да кажат специалистите.

- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
...
Ами на мене ми звучи като , 550$ за Т3/Т4 хибрид или около 750 за някое Дуал ББ примерно GT28R , около 300 $ за едно Spearco intercooler-4е, 100$ за блоу-офф , 700-800 $ за един Stand Alone Management , а ако може неговия си компютър да се оправи с задачата още по-добре ,по-големи инжектори 140-400 $ зависи от марката , малко пари за колектор и downpipe , което си прави около 2000$ плюс по 200лв. на час на диното докато се накара да работи като хората .... нещо такова трябва да е ... но аз не сум специалист ...
MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани